Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset treenaavat vatsan paljastavissa topeissa?

Vierailija
13.10.2015 |

Ei miehetkään treenaa vatsan paljastavissa topeissa vaikka treenaisivat paljon kovempaa kuin naiset.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että on kivaa näyttää seksikkäältä.

Kuntosalilla? Tähän tämä maailma on mennyt..

No varmaan juurikin siellä. Kun siellä on sporttisia miehiä ja on kiva kun ne katsoo.

Vierailija
22/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät käytä napapaitoja koska niitä ei miehille valmisteta (ainakaan noin niin kuin suuremmassa mittakaavassa). Miksi niitä ei valmisteta? Koska ne nähdään naisten asusteena, ja naisten asusteiden käyttäminen ei sovi länsimaiseen miehekkyyden määritelmään. Kysyntä miesten napapaidoille on siis melkoisen marginaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha hikoaa. Mutta suurin syy on se että koska mä pystyn. Koska mulla on sixpäcki. Kateelliset saa kattella.

Vierailija
24/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treenatessa käytetään mitään vaatteita? Eikö olisi parempi olla kuin muinaisten olympiakisojen urheilijat? Minulla on kotona minimaalinen kuntosalin tapainen, enkä ikinä ole siellä vaatteissa treenannut.

Vierailija
25/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät käytä napapaitoja koska niitä ei miehille valmisteta (ainakaan noin niin kuin suuremmassa mittakaavassa). Miksi niitä ei valmisteta? Koska ne nähdään naisten asusteena, ja naisten asusteiden käyttäminen ei sovi länsimaiseen miehekkyyden määritelmään. Kysyntä miesten napapaidoille on siis melkoisen marginaalinen.

Ja sitten tullaankin taas alkuperäisen kysymyksen äärelle - miksi naiset käyttävät napapaitoja mutta miehet eivät?

Vierailija
26/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon että itse treenaan kotisalilla, eli mun ulkonäöllä ei ole kamalasti väliä, mutta rankoissa treeneissä mitä vähemmän vaatetta päällä, sitä mukavampi olo = urheiluliivit ja lyhyet shortsit. Jos jotakin miestä niin tämä mietityttää niin koita itse joskus napapaidassa treenaamista jos siis treenaat niin että hiki lentää ihan huolella, on paljon mukavampaa kuin pitkässä topissa/housuissa treenaaminen. Vaikka on kuinka teknistä toppia niin kyllä se kosteus sen verran paidassa pysyy ja mulle tulee siitä jotenkin entistä tukalampi olo.

+Varsinaiselle salille lähtiessä käytän peittävämpiä vaatteita koska olen vähän turhan siveellinen.

+Jos varsinainen syy olisikin se hyvältä näyttäminen niin miettikää hetki mistä johtuu se että halutaan näyttää mahdollisimman hyvältä? Olisko vika tässä yhteiskunnassa joka pelaa naisten ulkonäöllä, eikä naisessa joka on ehkä tajuamattaankin joutunut tähän mukaan?

Vierailija
27/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tullaankin taas alkuperäisen kysymyksen äärelle - miksi naiset käyttävät napapaitoja mutta miehet eivät?

Siihen en osaa vastata kun en itse näin toimi.

Vierailija
28/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vika tämäkin.

Vierailija
29/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napapaita on naisten vastine täydelle paidattomuudelle. Se onko se hyväksyttävää salilla on sitten toinen kysymys.

Vierailija
30/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikilänttien takia. Ja jos on jo hyvässä kunnossa niin onhan sitä kiva vähän "esitellä". Lisäksi itse ysäriteininä rakastan napapaitoja eikä niitä oikein muualla kehtaa pitää :)

Höpö höpö. Sekö parempi, että se hiki valuu siinä iholla sitten? Ei tuollaiset edes treenaa tosissan, pitää vaan keskittyä näyttämään hyvältä. 

Höpöhöpö itsellesi. Ihan sama missä se valuu, jos minä en tykkää hikilänteistä niin mitä se sua haittaa? Ja ei, siihen ei tarvitse keskittyä mitenkään että vetää lyhyemmän paidan päälle. 

En tykkää hikilänteistä kuntosalilaitteissa. Sen verran voi ajatella muita, että pukee edes jotain kangasta väliin sitä hikeä imemään.

Saman asian ajaa tietysti myös laitteiden pyyhkäiseminen pyyhkeellä käytön jälkeen. Jos niin teet, en valita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi