Mikä saa sinut kovaan kiimaan nainen?
Hei! Mikä kiihottaa sinua nainen! Mitkä asiat saa sinut kovaan kiimaan, joka johtaa kiimaiseen yhdyntään? Vinkkejä otetaan vastaan. Oman kiimaisen naisen pillua on sitten nautinto nuolla😉. Kerro myös kokosi ja ikäsi, jos haluat. Oma nainen rehevä kolmikymppinen.
Kommentit (40)
Se kun mies hivelee pilluani stringien läpi ja samalla suukottelee kaulaa ja pikku hiljaa sormet lupsahtavat sisään ja huulet valuvat alas päin;)
Vierailija kirjoitti:
Se kun mies hivelee pilluani stringien läpi ja samalla suukottelee kaulaa ja pikku hiljaa sormet lupsahtavat sisään ja huulet valuvat alas päin;)
minkäs ikäinen olet?
Mikähän tuollaisten ainaiset täällä kyselijät saisi 'kivaan koomaan' ? (Olisi ainakin silloin vähän taukoa siitä...)
Vierailija kirjoitti:
minkäs ikäinen olet?
Kiihotuin jo nyt, joten ei siihen paljoa tarvita😏
Pervojen juttujen lukeminen. Pervojen elokuvien katselu. Pervo mies, nyt muuten panettaa.
minulla nahkahousut jalassa jamien sivelee ja painelee jalkojen välistä
Kiimaiseksi minut saa ajatus että meillä on tänään kolmen kimppa.
Vierailija kirjoitti:
Kiimaiseksi minut saa ajatus että meillä on tänään kolmen kimppa.
Joo, Timppa ja Simppa ja mun pimppa ,joo himppasen tota piti ....
Sitäkö alapeukutat ,kun ei mulle tulis mieleenkään sua siihen kimppaan pyytää, vai ...?
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen.
siis kun imetät vauvaa?
miestä rinnoilla?
Nopeiten petiin saa puhumalla. Oma mies on myös otteissaan sopivan härski eikä turhaan lupia kysele, koska tieää että pidän kovista otteista. Ja kyllä täälläkin imetyksestä otetaan kaikki ilo irti niin kauan kun se osa elämää on :) N27
Yksi työkaveri ja omat ajatukseni hänestä. En ymmärrä mikä siinä miehessä on - hän ei ole edes kovin hyvännäköinen, sellainen ylipainoinen nörtti, mutta hänen läheisyytensä saa minut värisemään. Olen melkein 50, mies on jonkin verran nuorempi. Mitään ei välillämme voi koskaan tapahtua, joten tyydyn vain fantasioimaan hänestä.
Minut sytyttää mies, joka ottaa eikä kysele. Halut katoaa saman tien jos se on joku hellä hipsuttelija, ja varovainen otteissaan. Epävarmuus ei kiihota.
Varmat ja määrätietoiset otteet. Mies tietää mitä tahtoo ja mitä pitää tehdä. Kääntelee oikeisiin asentoihin. Kiihotun myös valtavasti miehen puheista ja siitä, kun näen hänen nauttivan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Varmat ja määrätietoiset otteet. Mies tietää mitä tahtoo ja mitä pitää tehdä. Kääntelee oikeisiin asentoihin. Kiihotun myös valtavasti miehen puheista ja siitä, kun näen hänen nauttivan minusta.
omistatko mitää seksiasuja?
Vierailija kirjoitti:
Minut sytyttää mies, joka ottaa eikä kysele. Halut katoaa saman tien jos se on joku hellä hipsuttelija, ja varovainen otteissaan. Epävarmuus ei kiihota.
Ei hellyys ja hipsuttelevaisuus tarkoita automaattisesti epävarmuutta.
Miehenä minulla katoaa halut jos nainen on epävarma alistuksen haluinen kuten sinä.
Imettäminen.