Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa sinut kovaan kiimaan nainen?

Mies36
13.10.2015 |

Hei! Mikä kiihottaa sinua nainen! Mitkä asiat saa sinut kovaan kiimaan, joka johtaa kiimaiseen yhdyntään? Vinkkejä otetaan vastaan. Oman kiimaisen naisen pillua on sitten nautinto nuolla😉. Kerro myös kokosi ja ikäsi, jos haluat. Oma nainen rehevä kolmikymppinen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla huumoria. Olen niiin todella vittuuntunut tosikkoihin äijiin. Sellaiset kyrsii nin paljon että menee seksihalut viikoiksi eteenpäin.

Vierailija
22/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko, verokalenterista etsin mielenkiintoiset seksikumppanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut sytyttää mies, joka ottaa eikä kysele. Halut katoaa saman tien jos se on joku hellä hipsuttelija, ja varovainen otteissaan. Epävarmuus ei kiihota.

Ei hellyys ja hipsuttelevaisuus tarkoita automaattisesti epävarmuutta.

Miehenä minulla katoaa halut jos nainen on epävarma alistuksen haluinen kuten sinä.

En ole alkuperäinen vastaaja, mutta minä myös naisena pidän sängyssä miehestä, joka ottaa eikä meinaa. Enkä usko että kukaan tuttavista kuvailisi minua sanalla "epävarma" :D Päinvastoin, koska olen täysin sujut oman kroppani ja seksuaalisuuteni kanssa, haluan sängyssä miehen joka myöskin tietää mitä tekee. Ärsyttää semmoinen ujo hiplailu, tai kysely tyyliin "Saisinko nuolla sun pimpaa..?" Yök. Nuole äläkä kysele. Pidän myös hiuksista vetämisestä, rivojen puhumisesta, ranteista kiinni pitämisestä, suuhun naimisesta ja perseelle läpsimisestä. Eli olen mieluusti sängyssä se alistuvampi osapuoli. Ja ei niinkään yllättäen, perusarjessa olen johtaja-asemassa oleva nainen.

N34v

Vierailija
24/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut sytyttää mies, joka ottaa eikä kysele. Halut katoaa saman tien jos se on joku hellä hipsuttelija, ja varovainen otteissaan. Epävarmuus ei kiihota.

Miehenä minulla katoaa halut jos nainen on epävarma alistuksen haluinen kuten sinä.

Ja naisena minulla katoaa halut jos mies on niin määrätietoinen ja päällekäyvä että saa pelätä sen suuttuvan jos kieltäytyy. Halut katoaa myös kyselijöistä: "mitä haluaisit?". "-haluaisin että hivelet nännejäni" Tosi eroottista keskustelua? En halua puhua siitä mitä haluan. haluan osoittaa sen ilman sanoja.

Vierailija
25/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että mies käyttää sanaa "hipsuttelevaisuus" on täysi turn off...

Vierailija
26/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei varmaan auta sun tapauksessa, mutta nuoret 20-25v. komeat kollit saa mut kuumenemaan. Komealla kollilla vois olla pitkä ja lihaksikas, hyvin pukeutunut, suihkun raikas ja tuoksuva, pilkettä silmäkulmassa jne......... läääääääääh.

Vierailija
27/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko, verokalenterista etsin mielenkiintoiset seksikumppanit.

Ihquuu, mulla ihan sama!

Vierailija
28/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää ei varmaan auta sun tapauksessa, mutta nuoret 20-25v. komeat kollit saa mut kuumenemaan. Komealla kollilla vois olla pitkä ja lihaksikas, hyvin pukeutunut, suihkun raikas ja tuoksuva, pilkettä silmäkulmassa jne......... läääääääääh.

Missä tavataan?

Vierailija
29/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta paksu nahkalompakko.

Vierailija
30/40 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu kuin rakastunut mies. Se miten hän katsoo, miten koskettaa, miten käyttäytyy. Jos itse tunnen häneen jonkinlaista vetoa, niin oma tunteeni jollain tavoin peilautuu ja voimistuu miehen tunteesta, ja sitten mennään! HUOM: Tämä ei ole mikään jokamiehen/naisen pikaniksi. Se vaatii aitoja tunteita ja aikaa, mutta lopputulos on taivaallista seksiä.

Vierailija
31/40 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies: Täydellinen. Tietty katse silmissä, parransänki, lihaksikas olemus. Molemminpuolinen rakkaus tekee seksistä monta kertaa nautittavampaa.

Vierailija
32/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä hetkellä vauhtiin saa nuoret (20-25-v.) miehet. Sellaiset itsevarmat, rennot, urheilulliset, lippispäiset, kädet taskuissa, rööki huulessa... Mielessäni kestäviä, estottomia, innokkaita, halukkaita ja aina valmiina. Kaad, taidan alkaa puumailee.

N37

Vierailija
33/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kiimassa.

Vierailija
34/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä hetkellä vauhtiin saa nuoret (20-25-v.) miehet. Sellaiset itsevarmat, rennot, urheilulliset, lippispäiset, kädet taskuissa, rööki huulessa... Mielessäni kestäviä, estottomia, innokkaita, halukkaita ja aina valmiina. Kaad, taidan alkaa puumailee.

N37

Kelpaako ilman lippistä ja röökiä?

M24

Vierailija
35/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät keskustelut saa minut kiihottumaan, tavallaan älyllinen mittelö asioista. Pitkät esileikit, kiireettömyys, koko kehon huomiointi, halu miehen silmissä, kuuma iho, kuumat puheet. Siinäpä nuo tärkeimmät.

Vierailija
36/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

M24

Heh, kelpaisi (en itsekään polta). Muistelin lähinnä mielikuvaa kun kohtasin aamulla tällaisen ja tajusin, että just nämä, te nuoret miehet sytyttää mut.

N37

Vierailija
37/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

M24

Heh, kelpaisi (en itsekään polta). Muistelin lähinnä mielikuvaa kun kohtasin aamulla tällaisen ja tajusin, että just nämä, te nuoret miehet sytyttää mut.

N37

Hyvä :) Missä nähdään?

M24

Vierailija
38/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

M24

N37

M24

Sä taisit olla Oulusta? ;) Vähän kaukana jos niin...

N37

Vierailija
39/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

T. aseksuaali

Vierailija
40/40 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

M24

N37

M24

Sä taisit olla Oulusta? ;) Vähän kaukana jos niin...

N37

Joo, harmi :(

Ilmoittele, jos käyt täällä päin ;)

M24