Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joihin ei koskaan pidetä yhteyttä ellei itse tee aloitetta?

Vierailija

Pidin tässä pienen reilun kuukauden tauon etten lähettänyt kenellekään viestiä tai soittanut. Lopputuloksen jo arvasikin... vain äiti soitteli perään.

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla on noin, mutta koska ihmiset kuitenkin ilahtuu soitostani niin en ala marttyyriksi, kuten äitini. Hän ei soita vaikka miten tähdellistä asiaa jos ei ole hänen vuoronsa.

Vierailija

I feel you. Elämäntilanne itselläni ja ystävilläni on aivan eri (minä perheellinen ja muut opiskelijoita), joten ymmärrän, ettei ensimmäisenä tule mieleen minua kysellä mukaan rientoihin yms. Olisi kuitenkin kiva, etten aina olisi se yhteydenpitäjä erityisesti yhden ystäväni kohdalla, jonka olen tuntenut yli puolet elämästäni. Toisaalta olen lähentynyt yhden aiemmin hieman etäiseksi jääneen kaverini kanssa hänen alettua pikkuhiljaa vakiintua. Kaksi vähiten yhteyttä pitävää ystävääni ovat lapseni kummitätejä.. Välillä vähän kaduttaa valinta, koska aiemmin he ovat olleet ne kaikista läheisimmät ihmiset minulle. Kummasti se lapsi kuitenkin muuttaa asioita. Onneksi lapsen kautta taas on löytynyt uusia tuttavuuksia :)

Vierailija

Edellinen jatkaa: minä myös tiedän aina puhelimen soidessa, että äitini se siellä soittelee. Yllätyn ihan oikeasti jos näytöllä lukeekin joku muu nimi kuin äitini tai mieheni.

Vierailija

Minä yritin ennen kaikkeni että pysyisin kontaktissa ystäviin ja kavereihin. Ilmoittelin työvuoroja että voitaisiin nähdä ja pidin yhteyttä säännöllisesti. Tämä ei kuitenkaan tuottanut tulosta edes heidän kanssaan joita luulin ystävikseni. Lopetin yhteydenpidon, 90% kavereista ja ystävistä hävisi. Tuli siihen pari sellaista tilalle joihin en edes ollut yhteydessä ja hyvä niin - Nyt minulla on sellainen verkosto, että jos en pidä yhteyttä niin joku kyllä ottaa yhteyden minuun. Mieheni lopetti myös yhteydenpidon kavereihinsa, taisi jäädä 5 ukkoa kuvioihin, loput eivät soitelleet perään. Aina kyllä miestä nähdessään marisevat että miksi ei ole soiteltu jne. -Miksiköhän ei ole soiteltu? -Kysy sitä hiljaa itseltäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämä on tuollaista. Jos et itse tee aloitetta, niin hiljaista on naisrintamalla.

Pitäisköhän tästä jo päätellä jotain?

ll

todellakin itse lapsen saatuani ole huomaannut olevani aina se yhteyttä ottava osapuoli.Päivät ovat yksinäisiä sen hyväksyn,mutta kun oleb vanhoja kavereitani pyytänyt iltaisin kahvittelemaan tai näkemään viikonloppuna niin....aika hiljasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämä on tuollaista. Jos et itse tee aloitetta, niin hiljaista on naisrintamalla.

Vaikka sen että naiset on passiivisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sen että naiset on passiivisia.

Niillä on varaa olla, ja odottaa että aina löytyy joku aktiivinen mies.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat