Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset lyyhistyy todella paljon vanhetessaan

Vierailija
27.09.2026 |

Tuo on silmin nähtävää enkä varmasti ole ainut mies joka tämän huomaa. Kun suvussa on ollut miehiä ketkä ovat tavallaan aina näyttäneet rotevilta ja itse on näyttänyt heidän rinnalla pojalta niin siinä vaiheessa kun itse alkaa lähennellä 30 vuotta ja nuo miehet 50-60 -> niin asetelma muuttuu ja heistä tulee todella pieniä ja itsestä tulee iso. Tiesittekö että tuotakin pystyy estämään treenaamalla, koska se on selän nikamat ja levyt sun muut mitkä alkaa painuu kasaan koska sielä ei ole lihasmassaa pitämässä niitä paikallaan. Se johtuu siitä että ne ihmiset kirjaimellisesti pienenee silmissä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhuutta se.

Vierailija
2/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitikin on ollu mua pari senttiä pidempi. Nyt seittemänkymppisenä on jo mua 5cm lyhyempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ikuinen nuoruus.

Vierailija
4/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään treenillä et pysty estämään välilevyjen painumista kasaan. Voi käydä jopa päinvastoin jos liian rajusti treenaa, nikamamurtumia, nikaman romahduksesta kasaan ja välilevyn pullistuma. Huomaat kyllä kun vanhenet, vaikka kuinka treenaisit.

Vierailija
5/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi antaa ihmisten vanhentua tavallaan. Kyllä ne itsekin sen tietää ilman kuittailua.

Vierailija
6/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kutistunut ja kulkee hitaammin kuin nuorena. Kääk!

Vierailija
7/7 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhentynyt 185cm > 180cm välilevyjen painuttua kasaan. Nuorempana tehty raskas työ on saattanut vaikutta tai sitten ei. Lihaksiakin on reippaasti vähemmän kuin joskus eli kutistunut olen kahdella tavalla. 
Elintavat ovat muuttuneet ja siksi lihaksia on vähemmän mutta se ei haittaa. Niitä on tarpeeksi tämmöiseen elämään mitä elän. Ei ole tarvetta nostella raskaita taakkoja eikä pullistella peilin edessä.