Miksi miehet eivät ymmärrä, että naisten on pakko karsia miehistä ja paljon, jotta se oikea löytyisi?
Siksi ne kriteerilistat tehdään, että ei aikaa hukattaisi ihan vääränlaisiin miehiin.
Kommentit (19)
No kuinka hyvin tuo karsinta oikein toimii? Ei kovinkaan hyvin mielestäni jos moni päätyy jonkun
kotisadistin vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka hyvin tuo karsinta oikein toimii? Ei kovinkaan hyvin mielestäni jos moni päätyy jonkun
kotisadistin vaimoksi.
No ainakin minulla se toimi niin hyvin, että olen elämässäni käynyt vain kerran treffeillä. Se mies löytyi kerrasta.
Ensin otetaan komealta geenit, sitten lempataan se miesvauva ja lopulta kelpaa kilttimies.
Koska naiset ovat valitsijan roolissa, mikä kismittää miehiä suunnattomasti. Lisäksi joillain (yleensä jollain tapaa kirjolla olevilla) miehillä on outo jono-ajattelu pariutumisen suhteen, he luulevat että jos odottelevat niin joskus tulee lineaarisesti heidän "vuoronsa". Se, että nainen ottaakin jonkun josta viehättyy enemmän koetaan epäreiluna "etuiluna"
Lisäksi on miestyyppi jolle nainen on vain hyödyke, joten he haluaisivat elää yhteiskunnassa jossa hyväveli-järjestelmällä jaettaisiin naiset tasan miesten kesken niin että kaikki saisivat omansa, riippumatta mitä mieltä nainen itse tästä on. Yllättäen nämäkin miehet jäävät niiden normaalien miesten jalkoihin mennen tullen ja palatessa kun naisia kiehtoo tunneyhteys ja kumppanuus sellaisen miehen kanssa, joka näkee heidät ihmisinä ja yksilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotisadistin vaimoksi.
No ainakin minulla se toimi niin hyvin, että olen elämässäni käynyt vain kerran treffeillä. Se mies löytyi kerrasta.
En sanoisi tuota karsinnaksi.
Olen ymmärtänyt. Tehkää tavallanne, minä huolehdin valinnasta.
T. Mies
Joillakin miehillä on harhaisuutta. Ei kaikilla onneksi.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Huutista :D alffa
Suomessa on mielisairaita akkoja vaikka kuinka paljon, jotka eivät kelpaa kenellekään. Kannattaa observoida reaalimaailmaa, niin tietää kuinka asiat ovat todellisuudessa.
Ymmärrämme nykyään jo paljon paremmin kuin ennen. Mies on naisille pelkkä hyödyke, naiset haluavat joko siementä tai varallisuutta.
Miehet ovat onneksi myös ymmärtäneet etteivät naiset tuo itse mitään pöydälle vaan ainoastaan vievät mieheltä. Suurin osa miehistä ei lähde tähän leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrämme nykyään jo paljon paremmin kuin ennen. Mies on naisille pelkkä hyödyke, naiset haluavat joko siementä tai varallisuutta.
Miehet ovat onneksi myös ymmärtäneet etteivät naiset tuo itse mitään pöydälle vaan ainoastaan vievät mieheltä. Suurin osa miehistä ei lähde tähän leikkiin.
Ja minä ainakin tykkään vaan kivoista tytöistä. En sellaisista mitä täällä on.
Koska naisten korkeat (lue normaalit) kriteerit tarkoittavat, että täytyisi muuttaa omaa paskaa käytöstä, että saisi naisen. Helpompi syyttää naisia nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten korkeat (lue normaalit) kriteerit tarkoittavat, että täytyisi muuttaa omaa paskaa käytöstä, että saisi naisen. Helpompi syyttää naisia nirsoudesta.
Niin, se mitä mies haluaa ja tekee on paskaa.
Tosin, se mitä naiset tekee on siitä miehestä paskaa.
Kumpi on oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Huutista :D alffa
Huutikset kuului jättää sinne missä naiset olivat tytyjä.
Ymmärrän hyvin. Yhtälailla on kaikenlaisia elämänsä prinsessoja ja sun muita yh-mutseja jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat valitsijan roolissa, mikä kismittää miehiä suunnattomasti. Lisäksi joillain (yleensä jollain tapaa kirjolla olevilla) miehillä on outo jono-ajattelu pariutumisen suhteen, he luulevat että jos odottelevat niin joskus tulee lineaarisesti heidän "vuoronsa". Se, että nainen ottaakin jonkun josta viehättyy enemmän koetaan epäreiluna "etuiluna"
Lisäksi on miestyyppi jolle nainen on vain hyödyke, joten he haluaisivat elää yhteiskunnassa jossa hyväveli-järjestelmällä jaettaisiin naiset tasan miesten kesken niin että kaikki saisivat omansa, riippumatta mitä mieltä nainen itse tästä on. Yllättäen nämäkin miehet jäävät niiden normaalien miesten jalkoihin mennen tullen ja palatessa kun naisia kiehtoo tunneyhteys ja kumppanuus sellaisen miehen kanssa, joka näkee heidät ihmisinä ja yksilöinä.
Eikö olisi kuitenkin hyvä, että kaikki saisivat omansa. Nythän tilanne on se, että 70% naisista on kiinnostunut vain parhaasta 30% miehistä. Sitten kun näitä avaruuskirurgeja ei riitä kaikille, niin ollaan mieluummin ilman miestä. Jotain rajaa kriteereissäkin pitäisi olla. Ainakin niiden tulisi olla realistisia, eikä idealistisia.
Hienoa kuulla, että sinullekkin miehen varallisuus ja kaikki muu ulkoinen on se tärkein kriteeri.
Sinä olet typerä H U O R A.
Koska miesten rima on niin alhaalla, niin totta kai haluavat, että nainen huolii ensimmäisen kalja-kaapon joka tulee baarissa vastaan.