Pitäisikö minun hävetä?

Vierailija

Tänä aamuna vaimon lähdettyä töihin otin pyykkikorista hänen eiliset alushousunsa. Nuuhkin niistä pillun ja pissan hajuja ja aloin runkata. Erektio oli valtava. Päästin lastini niihin alkkareihin ja heitin ne pesukoneeseen, ettei häne huomaa spermojani niissä. Nyt hävettää. Teinkö jotain väärää?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et

Ei tarvitse hävetä. Kunpa munkin mies kiihottuis mun pillun hajusta.

No, on se ainakin aluksi siitä tykännyt,/kiihottunut.  Oikeasti puhdas pimppi haisee sille naisen ominaiselle omalle, vähän voimakkaamin vain.

Tuossahan ap mies on syyllistetty , eikä pysty sitä ymmärtämään.

Vierailija

Onko sun vaimos vähän saastainen jos sen alushousut haisee pillulta ja pissalta? Mun ei haise miltään kun illalla nakkaan ne pyykkikoriin!

n22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun ei haise miltään kun illalla nakkaan ne pyykkikoriin!

n22

on sekin kauheeta, kun hajuaisti ei toimi tai nenu on tukosa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko sun vaimos vähän saastainen jos sen alushousut haisee pillulta ja pissalta? Mun ei haise miltään kun illalla nakkaan ne pyykkikoriin!

n22

Kai ne illalla jollekki haisee kun sun miehesi aamulla ampumat spermat alkaa päivällä valua reisiäsi pitkin ulos pillustasi?

Vierailija

Minä ap tein taas saman tempun,nuuhkin vaimon eilisiä pikkuhousuja ja tyhjensin lastin niihin. Illalla kun ollaan tositoimissa, niin kestän pitempään, en laukea liian pian.Aloitan hommat suutelemalla koko ajan siirtyen alemmas ja alemmas.Nuolen pillua antaumuksella,sen peseminen on kielletty en aktia, jotta tuoksut säilyvät. Pervoa monien mielestä, mutta minusta kivaa. Ei siitä mitään haittaa tai varaaole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisena ainakin kuulostaa ihanalta, kun mies kiihoittuu noin paljon vaimonsa hajuista.

käytätkö avohalkio pikkareita?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat