Miehille nainen on koriste esine. Ulkonäkö tärkein.

Vierailija

Onhan näitä lukuisia esimerkkejä... Kimi Räikkönen, Mika Häkkinen (Erja Honkasen vaihto johonkin huoraan, miks? Siks koska Marketa on muka niiin kuuma ja sexy, pitää olla että kelpaa esitellä), Mikael Jungner (nuorempi nainen, timmi pakkaus, kelpaa varmana esitellä juu) jne jne... 

Miehille nainen on kävelevä koriste ja seksiobjekti. Luonne ei todellakaan ole se tärkein, vaan se ulkokuori. Pitää olla sellainen, että kaveritkin varmana kadehtii. 

Naisille miehen ulkonäkö ei ole niin tärkeässä asemassa. Naisille mies on enemmän kuin ulkokuori.

Miehet ei ajattele muulla ku alapäällä.

Kommentit (8)

Vierailija

Minä ainakin elätän itse itseni. En tarvitse kenenkään miehen rahoja. Mutta uskollisen miehen kyllä mielelläni kelpuuttaisin, sellaisia vaan ei taida tässä maassa olla, ainakaan tällaisille tavallisennäköisille naisille. Tuossa yhdessä toisessa ketjussa kovasti väitettiin, että Anna Abreukin on ulkonäöltään vain tavis. Jos miehillä on tuollaiset kriteerit niin ei kyllä mitään mahdollisuutta enää ikinä löytää ketään :(

Vierailija

eli ap:n mielestä on mies vain jos ajaa formulalla tai on ylen ex pääjohtaja ja nykyinen kansanedustaja?   Mitä ne miljoonat miehet on joilla on ihan tavallisen näköinen nainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin elätän itse itseni. En tarvitse kenenkään miehen rahoja. Mutta uskollisen miehen kyllä mielelläni kelpuuttaisin, sellaisia vaan ei taida tässä maassa olla, ainakaan tällaisille tavallisennäköisille naisille. Tuossa yhdessä toisessa ketjussa kovasti väitettiin, että Anna Abreukin on ulkonäöltään vain tavis. Jos miehillä on tuollaiset kriteerit niin ei kyllä mitään mahdollisuutta enää ikinä löytää ketään :(

Ei ehkä kannata ottaa vauvapalstaa minään totuutena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan, millaista miestä on vailla. Miehiä on joka lähtöön, ja jonkun provoilijan juttuja siitä, millainen naisen tulee olla, ei tosiaan kannata ottaa vakavasti. 

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Huoh, ihanaa yleistystä. Eiköhän suurimmalle osalle miehistä nainen ole muutakin kuin pelkkä näyte-esine, ja mies naiselle muuta kuin lompakko. 

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat