Hesburger ei halua asiakkaita
Facebookissa nainen kertoo tilanneensa purilaisen ilman suolakurkkua. Vastaukseksi Hesburger on antanut naiselle lapun: "Tilaukset voi myös soittaa etukäteen. Odotusaikanne lyhenee kun valmistamme tuotteet noudettaviksi 10min kuluessa." Kyseessä ilmeisesti Käpylän Hesburger. Eivätkö he jaksa katsella asiakkaita vai onko erikoistuotteen tekeminen kohtuuton vaiva?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
No saiko se sen purilaisen? Jos sai, niin mikä tässä on ongelma?
Ongelma on se, että lapulla ilmaistiin hänen olevan hankala asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä. Eiväthän he ilmeisesti kieltäytyneet erilaisen tuotteen tekemisestä, vaan kertoivat kuinka sen saa jatkossa nopeammin. Vai käsitinkö aivan väärin?
Niin. Olenko asiakkaana riesa, josta täytyy päästä nopeasti eroon? :(
99% pikaruokalan asiakkaista todennäköisesti ilahtuisi saadessaan mahdollisuuden nopeampaan palveluun. Mistä ravintola olisi voinut tietää että sinä olet outo erikoistapaus joka rakastaa ruoan odottamista.
Aika usein tuotteita joutuu joka tapauksessa odottamaan sen 5 min, joskus ylikin jos on ruuhkaa.
Mä en tykkää suolakurkuista, mutta koska en ole allerginen tyydyn yleensä vaan nyppäämään ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että lapulla ilmaistiin hänen olevan hankala asiakas.
Ei, vaan kerrottiin että ravintolalla on tarjolla myös asioimista nopeuttava palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ala etukäteen soittelemaan yhtään mihinkään. Aikaahan kuluu jokatapauksessa siihen kun etsin sen mäkkärin numeroa, josta haluan ruokaa tilata. Jos he eivät ole varautuneet asiakkaiden erilaisiin toiveisiin ja pelkäävät jonoja, palkatkoot lisää työntekijöitä. Minä en soittele.
:D :D
En ihmettele, että kyseinen lappu nostattaa tunteita. Hesburger on pikaruokala, johon "poiketaan" silloin tällöin. Oikeisiin ravintoloihin soitetaan etukäteen, ei pikaruokaloihin.
Pitääkö sinne kohta jo varata pöytäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Unohdit" sitten mainita, että Käpylän Hesburger on drive-in paikka huoltoaseman vieressä, jossa on tasan se yksi ulkopöytä hyvällä säällä.
Eli pikaruokapaikka yritti auttaa sinua, ettet joudu esim. vesisateessa seisomaan odottamassa spessuburgeriasi, ja sinusta se on huonoa palvelua? Asia harvinaisen selvä.
T. Käpyläläinen jo ajalta kun se oli vielä Carrols (ja ei vieläkään mitään valittamista)
EN MINÄ SITÄ TIENNYT!!! En asu lähelläkään Helsinkiä :( Outoa käytöstä silti...
Hmm, ok. Anteeksi, että olin niin ankara lausunnossani. Mutta ihan tosissaan tuo on aika hankala paikka jo siksi, että se on ensimmäinen pikaruokala motarin lopun jälkeen (tuusulantie), ja ihan tukossa jokaisten messujen jälkeen, ja koska on siinä missä on (koskelantie/mäkelänkatu).
Kyseinen Hese on oikeasti ihan pienen pieni kiska ihan valtavan vilkkaan risteyksen vieressä. Siinä on tosiaan ihan nurkilla Mäkelänrinteen uimahalli, messukeskus, ravirata+velodrom (siis iso kompleksi missä järjestetään esim hesa-cup), luonnontiedelukio... ja on tosiaan ulostuloväylä Tuusulantielle, ja kauttakulku Pasilaan. On siis suoranainen ihme, että koko paikka jaksaa olla olemassa vuodesta toiseen. Siksi tällaiset FB-jutut jostain suolakurkuista tuntuu aika kohtuuttomilta.
T. Se sama Käpyläläinen
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ala etukäteen soittelemaan yhtään mihinkään. Aikaahan kuluu jokatapauksessa siihen kun etsin sen mäkkärin numeroa, josta haluan ruokaa tilata. Jos he eivät ole varautuneet asiakkaiden erilaisiin toiveisiin ja pelkäävät jonoja, palkatkoot lisää työntekijöitä. Minä en soittele.
Huoh... Tässä koitetan ajatella asiakasta, ei firmaa. Tai siinä mielessä firmaakin, että asiointi lyhenee huomattavasti, jos tilattaisiin etukäteen ruoka. Siihen parilaan kun mahtuu kuitenkin aika moni purilainen samaan aikaan. Ja kun menekki tätä myöten kasvaisi, niin voisi sitten palkata lisää porukkaa. Win-win -tilanne.
En minäkään aio jatkossa soitella, kun en niin usein hesessä tai muissa käy. Mutta ymmärrän hyvin tämän palvelun tarjoamisen vaikkapa vakiasiakkaille. Eikä minulle tullut mieleenkään ennen tätä aloitusta, että pikaruokaloihin voisi soittaa etukäteen :D Tai no jos tekisin ison ostoksen, niin sitten.
Eikö niitä suolakurkkuja voi itse nyppiä pois, hirveetä säätämistä tilailla pikaruokapaikassa ilman sitä ilman tätä. Huoh.
Älä sitten inise, kun sen sun spessuburgerisi vääntäminen kestää.
Kaikesta sitä voikin mielensä pahoittaa. Sääliksi käy työntekijöitä, kun asiakkaina on tällaisia valittajia.
Ihan saman erikoispurilaisen ne vääntää tilattiin se sitten soittamalla tai suoraan tiskiltä. Halusivatpahan vaan kertoa, että se erikoispurilainen on mahdollista tilata etukäteen niin, että tiskille tallustellessa sen saa heti käteensä eikä tarvitse jäädä enää siinä odottamaan.
Ja sinä vedit herneen nenään siitä, että ne eivät halua enää asiakkaita?
Aika usein sen ruokapaikan kuitenkin valitsee extempore kun on jossain käymässä. Ei me monesti edes suunnitella etukäteen, vaan katsotaan että jahas tuonne voisi mennä. Ehkä on parasta vaan pitää eväitä, jos nykyään on näin vaikeaa. Mä pyydän omani aina ilman ketsuppia ja syy on ihan vain se, että en voi sietää ketsuppia. Ei mikään allergia ja sanon sen suoraan. Heseen suostun vain muiden mieliksi, en muuten edes menisi.
Ennen vanhaan olin mäkissä pikku pätkän duunissa ja siellä toitotettiin, että tämä ei ole nakkikioski. Emme tee erikoisannoksia, vaan annokset täytetään listan mukaan. Poikkeuksia ei tehdä.
Ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein sen ruokapaikan kuitenkin valitsee extempore kun on jossain käymässä. Ei me monesti edes suunnitella etukäteen, vaan katsotaan että jahas tuonne voisi mennä. Ehkä on parasta vaan pitää eväitä, jos nykyään on näin vaikeaa. Mä pyydän omani aina ilman ketsuppia ja syy on ihan vain se, että en voi sietää ketsuppia. Ei mikään allergia ja sanon sen suoraan. Heseen suostun vain muiden mieliksi, en muuten edes menisi.
Eihän niissä valmiiksi edes ole ketsuppia.
Käpylän hese on kyllä älyttömän pieni. Sisälle mahtuu ehkä kolme ihmistä samaan aikaan jonottamaan, muuten tulee todella ahdasta.
Ei se lapun antaminen liittynyt siihen kyseiseen tilaukseen. Mainostavat vain uutta palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko käydä edes pizzeriassa, kun niissäkin on yleensä mahdollisuus tilata etukäteen puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa nainen kertoo tilanneensa purilaisen ilman suolakurkkua. Vastaukseksi Hesburger on antanut naiselle lapun: "Tilaukset voi myös soittaa etukäteen. Odotusaikanne lyhenee kun valmistamme tuotteet noudettaviksi 10min kuluessa." Kyseessä ilmeisesti Käpylän Hesburger. Eivätkö he jaksa katsella asiakkaita vai onko erikoistuotteen tekeminen kohtuuton vaiva?
"Unohdit" sitten mainita, että Käpylän Hesburger on drive-in paikka huoltoaseman vieressä, jossa on tasan se yksi ulkopöytä hyvällä säällä.
Eli pikaruokapaikka yritti auttaa sinua, ettet joudu esim. vesisateessa seisomaan odottamassa spessuburgeriasi, ja sinusta se on huonoa palvelua? Asia harvinaisen selvä.
T. Käpyläläinen jo ajalta kun se oli vielä Carrols (ja ei vieläkään mitään valittamista)
Drive in paikassa varsinkin on ikävää, jos tilaus kestää, sillä autojonosta ei voi palvella seuraavaa yhden odottaessa tilaustaan.