Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luen 70-luvun naistenlehtiä ja repeilen täällä :,D

Vierailija

Mikään ei ole muuttunut. Kysymyspalstalla joku haluaa tietää, palautuuko emätin synnytyksen jälkeen enää ennalleen. Vastaajalle kerrotaan, että toivoa on, mutta ihan samanlaiseksi ei välttämättä enää palaa.

Feminismistä on pitkä artikkeli, jossa selitetään että kyseessä on aatesuunta, joka pyrkii tasa-arvoiseen yhteiskuntaan - kuitenkin samassa jutussa on haastateltu julkkismiehiä, jotka teilaavat feminismin täysin kauhistuttavana ilmiönä, kuin nykypäivän lassukat konsanaan.

Muotiosio on kuin viimeisimmästä H&M katalogista :D

Kommentit (9)

20v

Ja haukutaanko sielläkin lassukaksi niitä jotka ei usko että feminismi ajaa tasa-arvoa?
Toisaalta 70 luvulla feminismi ei ehkä vielä ollut sensuuria, sukupuolisyrjintää... eikun siis -kiintiöitä ja muuta valheellisin seksismi-naisviha-syytöksin tai muilla valheellisilla moraaliperusteluilla itsekkäästi ajava liike, joten ehkä silloin sai syystäkin haukkua.

Nykyään turha haukkua lassukaksi; ei ole minun vika jos näen feministien tekevän aina vaan pahaa eikä koskaan sitä paljon toitotettua tasa-arvon ajamista.

Jos feministit haluaa vakuuttaa meidät niin tarvitaan näyttöä eikä pelkkiä mainoslauseita. Jos ei ole näyttöä antaa niin vika ei todellakaan ole meissä vaan feminismissä.
Ja huomautuksensa nyt puhutaan nykyfeminismistä, eli äänioikeutta sun muita vanhoja saavutuksia ei lasketa.

Vierailija

Sitten on tällainen Rakkauden oppitunti -niminen artikkelisarja, joka on ihan mainio. Siitä lainaus: "Taitava, kärsivällinen ja mielikuvitustaan käyttävä mutta itsepäinen mies voi saada näennäisesti frigidistä ja välinpitämättömästä naisesta hyvinkin innostuneen." Aika moderni ajattelutapa, ihan kuin AV:lta olisin lukenut :D

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä lehti?
Anna, Eeva, Jaana, Me Naiset, joku muu?

Mulla on tässä ainakin Me Naiset, Hopeapeili ja Anna. ap

Vierailija

Ihhihi. Minä saan Cosmosta eli trendikkäiden naisten raamatusta ihan samat vibat vuonna 2015. Ihhihi vielä toisen kerran. Minulla ei tosin ole yhtikäs mitään sitä vastaan, että naiset oppivat ottamaan kunnolla suikkiin ja kaikin tavoin muutenkin miellyttämään miestä.

Cosmopolitan has 64 international editions worldwide published in 35 languages with distribution in more than 100 countries making Cosmopolitan the largest-selling young women's magazine in the world.[3]

https://www.google.fi/search?q=cosmopolitan&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve...

Niin kuin olin sanomassa: Ihhihii...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole muuttunut. Kysymyspalstalla joku haluaa tietää, palautuuko emätin synnytyksen jälkeen enää ennalleen. Vastaajalle kerrotaan, että toivoa on, mutta ihan samanlaiseksi ei välttämättä enää palaa.

Feminismistä on pitkä artikkeli, jossa selitetään että kyseessä on aatesuunta, joka pyrkii tasa-arvoiseen yhteiskuntaan - kuitenkin samassa jutussa on haastateltu julkkismiehiä, jotka teilaavat feminismin täysin kauhistuttavana ilmiönä, kuin nykypäivän lassukat konsanaan.

Muotiosio on kuin viimeisimmästä H&M katalogista :D

Ketä julkkismiehiä? Danny ja Timo T.A.?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat