Hesburger ei halua asiakkaita

Vierailija

Facebookissa nainen kertoo tilanneensa purilaisen ilman suolakurkkua. Vastaukseksi Hesburger on antanut naiselle lapun: "Tilaukset voi myös soittaa etukäteen. Odotusaikanne lyhenee kun valmistamme tuotteet noudettaviksi 10min kuluessa." Kyseessä ilmeisesti Käpylän Hesburger. Eivätkö he jaksa katsella asiakkaita vai onko erikoistuotteen tekeminen kohtuuton vaiva?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Nyt en ihan ymmärrä. Eiväthän he ilmeisesti kieltäytyneet erilaisen tuotteen tekemisestä, vaan kertoivat kuinka sen saa jatkossa nopeammin. Vai käsitinkö aivan väärin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä. Eiväthän he ilmeisesti kieltäytyneet erilaisen tuotteen tekemisestä, vaan kertoivat kuinka sen saa jatkossa nopeammin. Vai käsitinkö aivan väärin?

Niin. Olenko asiakkaana riesa, josta täytyy päästä nopeasti eroon? :(

Vierailija

Otetaankohan puhelintilauksia vastaan koskien kaikkia tilauksia? Ei ole tullut mieleen, että voisi esim. ruokatunnille tilata aterian jo valmiiksi odottamaan! Onko täällä työntekijöitä, jotka tietävät asiasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä. Eiväthän he ilmeisesti kieltäytyneet erilaisen tuotteen tekemisestä, vaan kertoivat kuinka sen saa jatkossa nopeammin. Vai käsitinkö aivan väärin?

Niin. Olenko asiakkaana riesa, josta täytyy päästä nopeasti eroon? :(


Pikaruokalassa olet asiakas joka halutaan hoitaa nopeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Otetaankohan puhelintilauksia vastaan koskien kaikkia tilauksia? Ei ole tullut mieleen, että voisi esim. ruokatunnille tilata aterian jo valmiiksi odottamaan! Onko täällä työntekijöitä, jotka tietävät asiasta?


Otetaan ainakin meidän liikenneaseman hesessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä. Eiväthän he ilmeisesti kieltäytyneet erilaisen tuotteen tekemisestä, vaan kertoivat kuinka sen saa jatkossa nopeammin. Vai käsitinkö aivan väärin?

Niin. Olenko asiakkaana riesa, josta täytyy päästä nopeasti eroon? :(

Jos sen välttämättä haluat noin ajatella. Todennäköisesti tarkoitus on auttaa asiakasta saamaan ruokansa pikaruokapaikan konseptiin sopien mahdollisimman nopeasti, jotta kokemus olisi positiivinen ja asiakas tulisi myös uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaankohan puhelintilauksia vastaan koskien kaikkia tilauksia? Ei ole tullut mieleen, että voisi esim. ruokatunnille tilata aterian jo valmiiksi odottamaan! Onko täällä työntekijöitä, jotka tietävät asiasta?

Otetaan ainakin meidän liikenneaseman hesessä.

Onko kestotilaus mahdollinen? Esim. ma-pe aina klo 11? Jos on, niin onko mahdollista, että laitan toivelistan esim. viikonloppuna, jotta voin vaihdella eri aterioita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa nainen kertoo tilanneensa purilaisen ilman suolakurkkua. Vastaukseksi Hesburger on antanut naiselle lapun: "Tilaukset voi myös soittaa etukäteen. Odotusaikanne lyhenee kun valmistamme tuotteet noudettaviksi 10min kuluessa." Kyseessä ilmeisesti Käpylän Hesburger. Eivätkö he jaksa katsella asiakkaita vai onko erikoistuotteen tekeminen kohtuuton vaiva?

"Unohdit" sitten mainita, että Käpylän Hesburger on drive-in paikka huoltoaseman vieressä, jossa on tasan se yksi ulkopöytä hyvällä säällä. 

Eli pikaruokapaikka yritti auttaa sinua, ettet joudu esim. vesisateessa seisomaan odottamassa spessuburgeriasi, ja sinusta se on huonoa palvelua? Asia harvinaisen selvä.

T. Käpyläläinen jo ajalta kun se oli vielä Carrols (ja ei vieläkään mitään valittamista)

Vierailija

Minä olen aina saanut Hesburgerissa (Lahdessa) hyvää palvelua, kun olen tilannut soijatortillan ilman fetaa. Koskaan ei ole ollut niin kiire etten olisi ehtinyt odottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Unohdit" sitten mainita, että Käpylän Hesburger on drive-in paikka huoltoaseman vieressä, jossa on tasan se yksi ulkopöytä hyvällä säällä. 

Eli pikaruokapaikka yritti auttaa sinua, ettet joudu esim. vesisateessa seisomaan odottamassa spessuburgeriasi, ja sinusta se on huonoa palvelua? Asia harvinaisen selvä.

T. Käpyläläinen jo ajalta kun se oli vielä Carrols (ja ei vieläkään mitään valittamista)

EN MINÄ SITÄ TIENNYT!!! En asu lähelläkään Helsinkiä :( Outoa käytöstä silti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos on erikoistoiveita niin ei sitten kai voi enää poiketa spontaanisti hampparille:D

Miksei voisi? Pitää vaan varautua odottamaan vähän pidempään (tilanteesta ja tilauksesta riippuen ehkä 5-10 minuuttia), sen sijaan että saisi hampurilaisensa suoraan hyllystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Unohdit" sitten mainita, että Käpylän Hesburger on drive-in paikka huoltoaseman vieressä, jossa on tasan se yksi ulkopöytä hyvällä säällä. 

Eli pikaruokapaikka yritti auttaa sinua, ettet joudu esim. vesisateessa seisomaan odottamassa spessuburgeriasi, ja sinusta se on huonoa palvelua? Asia harvinaisen selvä.

T. Käpyläläinen jo ajalta kun se oli vielä Carrols (ja ei vieläkään mitään valittamista)

EN MINÄ SITÄ TIENNYT!!! En asu lähelläkään Helsinkiä :( Outoa käytöstä silti...

Et tiedä mistään mitään, mutta silti taivastelet täällä.

ei heselle

Onneksi ei tarvitse moista miettiä.

Aikuisiällä ensimmäinen ja viimeinen kerta oli hesessä, kun menin nälkäisenä sinne toisen jonon jatkoksi. Kun vuoroni vihdoin tuli, myyjiä ei näkynyt missään. Kohta joku myyjä tuli tiuskaisemaan "tuossa toisella kassalla menee jono!".

Lähdin vähin äänin ja menin viereiseen subiin. Subit on kyllä muutenkin parempia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat