Viini-illan aloittelua - muita?
Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu mukuloista ja äijästä -> käytän tilaisuuden ja nautin antaumuksella hyvää viiniä. Onko muita saman jalon harrastuksen parissa?
Kommentit (70)
Kyllä on! Portugalin parasta lasissa.
Lonkeroa juon ja kuuntelen hyvää musiikkia.
AP:lla on kaapin pohjalta löytynyt Abode hanapakkaus - tuskin mikään viiniharrastajan unelma, mutta kolisee sopivasti päähän mikä onkin illan tavoite.
LähiSalen 8% Magyaria, YouTubea ja vauvailua. Olenko juntti vai ironinen?
M49
Paljonko viiniä yleensä juot illassa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en juo viiniä nykyelämäntilanteessa ollenkaan. Nyt harvinainen poikkeusilta ja otan vapauden tehdä asioita eri tavalla kuin normaali arkena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en juo viiniä nykyelämäntilanteessa ollenkaan. Nyt harvinainen poikkeusilta ja otan vapauden tehdä asioita eri tavalla kuin normaali arkena.
Okei, nauti illastasi, olet sen varmasti ansainnut. :)
Juon yleensä vähän toista pulloa illassa, 2-3krt/vko. Ostan nykyään pulloja niin pysyn paremmin laskuissa mukana että miten paljon sitä menee. En toki ole työelämässä enkä asu ihmisten ilmoilla ollenkaan, päinvastoin.
AP:lla vähän sellainen teinityttöfiilis menossa - kielletty hedelmä kiinnostaa kovasti ja huomenaamulla on tod näk ihan eri tilanne. Toisaalta joskus on hyvä olla jotain muuta kuin järkevä perheen matriarkka, jaksaa sitten taas arvostaa sitä kullanarvoista arkea omien rakkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
LähiSalen 8% Magyaria, YouTubea ja vauvailua. Olenko juntti vai ironinen?
M49
Mitä järkeä juoda tuollaista teinityttöjen litkua. Ei nouse isolle miehelle edes päähän.
Olen juopotellut tällä viikolla jo kolme päivää, tänään taukoa.
Minä! 😆 Ostin kyykkyviiniä ja silti minulla on kivaa, Rai rai! 🎶
- n68 -
Tein kotiviiniä omenista ja laitoin sitten Viron 80% pirtua siihen sen verran että säilyy hyvin. Kun lantraa sen 50-50, niin siitä tulee ihan mukava 10% juoma eli kesän hedeliä lasissa.
Öämmitin tänään saunan puoleen vuoteen. Nyt olutta ja saunaa. Jos sais kaamoksen pois ennen oikeaa kaamosta
Eräs
Huomenna vasta. Ukkokullan kanssa kylpylään menossa. Pullo kuoharia puoliksi (tilattu jo huoneeseen), ruuan kanssa lasilliset punaviiniä ja illalla varmaan vielä jotkut juomat paikan pubissa. Eiköhän muutakin kivaa keksitä, ellei kylpeminen ala liikaa väsyttää. Kiva viikonloppu tiedossa!
Vierailija kirjoitti:
Minä! 😆 Ostin kyykkyviiniä ja silti minulla on kivaa, Rai rai! 🎶
- n68 -
AP:lla kanssa todennäköinen kyykkyviini menossa, mutta ei haittaa ollenkaan. Elämä tuntuu oikein hyvältä kun on mukava nousukumara päällä, edellisestä vähän suuremmasta ryypiskelystä taitaa olla puolisen vuotta. Enkä siis missään nimessä suosittele kenelläkään alkon nauttimista noin yleisellä tasolla, mutta nyt en jaksa olla eturivin kiltti tyttö.
Olisikin - meni alkon kanssa sen verran lujaa että viides päivä Antabuskuuria meneillään...
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vasta. Ukkokullan kanssa kylpylään menossa. Pullo kuoharia puoliksi (tilattu jo huoneeseen), ruuan kanssa lasilliset punaviiniä ja illalla varmaan vielä jotkut juomat paikan pubissa. Eiköhän muutakin kivaa keksitä, ellei kylpeminen ala liikaa väsyttää. Kiva viikonloppu tiedossa!
Muistakaas pakata kunnon ehkäisyvälineet mukaan! Muuten saatatte päätyä ap:n kaltaiseksi, jolle elämän huippukohta on päästä puolisosta ja kakaroista turruttaakseen päänsä halvalla tonkkaviinillä.
Toi vinkkuäippäily on kyllä selvä (pun intended) merkki siitä että lasten hankkiminen oli virhe.
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinne, ukon palvelukset pikku hönössä ja mahdollisessa huomisessa kankkusessa kuullostaa täydelliseltä. Itse täytyy kärsiä huomenna aivan yksin, mutta niillä korteilla mennään mitä jaossa tuli käteen, isäukon suuria totuuksia siteeraten. Illan mittaan voin vielä kertoa enemmän K18 totuuksia isäukolta, rakas hänkin.
Tervehenkistä porukkaa palstalla - mutta AP jatkaa valitsemallaan tiellä.