Tokmannilla käy ihan tosi outoa porukkaa
Oletteko huomanneet? Aina tuntuu siltä, kuin olisi astunut johonkin toiseen maailmaan. :D
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Antakaa kun arvaan. Te olette toista maata siinä asiakaskunnassa? Muut jotain "outoja".
Enpä ole itse huomannut mitään ihmeellistä. Samaa väkeä kuin S-marketissa tai Prismassa.
Taitaa keski-ikä olla korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa kun arvaan. Te olette toista maata siinä asiakaskunnassa? Muut jotain "outoja".
Enpä ole itse huomannut mitään ihmeellistä. Samaa väkeä kuin S-marketissa tai Prismassa.
No niissähän juuri on tosi outoja tyyppejä. Viimeksi näin Prismassa pelkästään yli 100-kiloisia naisia.
Varmaan jotkut mausteet ja meikki sekä rakennuspuolen kemikaalit vetää tiettyä porukkaa jotka ei ihan kohderyhmää.Onneksi sentään juustoja joita myös käytetään buustina.
Mikä halpahalleissa on enää halpaa?
Tokmannilla sekä naisten että lasten trikoovaatteet ovat mielestäni kokoon nähden pieniä, kuosit aika rumia ja kutistuvat pesussa. Kappahlissa ja henkkamaukassa ei kalliimpaa, mutta itse olen tykännyt enemmän. Mitä outoon jengiin tulee, pari kertaa joku on alkanut siellä soittaa suuta mulle ihan ilman syytä. Vähän sellaiset peräkammarinpojat ja heidän tuijottavat äitinsä hakevat niitä euron kananmunia tai lihapullatölkkejä. Mua ei haittaa yhtään. Menen Tokmannille jos tarvitsen vain jonkun kosmetiikka tai paperiosaston tuotteen enkä jaksa kiertää isoa markettia.
Kyllä siellä näkee rumia näkyjä. Näin kerran nuoren wt-pariskunnan, jonka miespuolisella klopilla housut roikkuivat melkein poissa päältä. Todella epähygieenisen näköinen tyyppi ja niin ylipainoinen että harvion näkee. Heillä oli molemmilla tatuointeja. Tyttö oli kalpea ja blondeerattu ja tupeerattu, sairaan näköinen, mutta silti mietin, miten hän voi olla tuon housut puolitangossa liikkuvan ylipainoisen kuvatuksen kanssa.
Eläkeläiset ovat usein hyvin ärsyttäviä. Eläkkeellä on sitä, mitä elämässään on siihen asti kasannut. Joillain se on tyhmyyttä ja sellaisia näkee usein.