Tokmannilla käy ihan tosi outoa porukkaa
Oletteko huomanneet? Aina tuntuu siltä, kuin olisi astunut johonkin toiseen maailmaan. :D
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä on tosi aavemainen tunnelma. Kävin siellä ostamassa muutaman ämpärin pari viikkoa sitten, näin edesmenneen Ruotsi-Suomen sankarin, kenraali Analcreutzin kummituksen hyllyvälissä katsomassa naisten sukkahousuja. Kun menin lähemmäs näky katosi savuna ilmaan.
Kyllä mietitytti kotona.
Törsäsit ämpäreihin?!?! Niitä saa ihan ilmaiseksi joskus kun hiukan jonottaa.
Mä käyn tokmannista ostamas hiusvärit ja lankaa. :) ostin mä sieltä sonyn kelloradionkin poikaystävälle, kun rikoin sen vanhan :D
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö stadilaiset, mikä oli "köyhien stokka"?
Tai tietenkin stadilaiset tietää, mutta tietävätkö hesalaiset?
Anoppi oli onnessaan, kun maalaispitäjään oli avattu Tokmanni ,-" Sama kuin siellä Helsingin keskustassa. On iso kauppa ja paljon tavaraa"
Ei viitsinyt pilata toisen iloa.
Nämä Tokmanni kriitikot taitaa olla semmosta persaukista porukkaa,joilla ei oo muuta iloa,kuin arvostella toisia.
Njaa, täällä ainakin rikkaat omakotiasujat ovat perusasiakkaita, Tokmannilla kun on puutarhamyymälä, josta voi hakea niin mullat kuin kasteluvehkeetkin yms. Kaikenlaista remonttitarvikettakin löytyy, itse hain viimeksi maalia ja suteja. Kaupunkikeskustojen Tokmanneissa lienee eri valikoima?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli onnessaan, kun maalaispitäjään oli avattu Tokmanni ,-" Sama kuin siellä Helsingin keskustassa. On iso kauppa ja paljon tavaraa"
Ei viitsinyt pilata toisen iloa.
Ai yrität väittää että anoppi sekoittaisi Stockmannin Tokmanniin? Enpä usko, ellei ole jotenkin heikkolahjainen.
Miten Köyhien Stokka liittyy Tokmanniin? Käyn joskus Köyhien Stokkalla, mutta harvoin sieltä mitään löydän. Sukkia taisin viimeksi ostaa.
En ole huomannut moista ainakaan siinä Tokmannissa, jossa itse välillä asioin. Palvelu on ystävällistä ja asiakkaat samanlaisia kuin muuallakin. Näin on ainakin ison kaupungin keskustassa. Tokmanni on halpahalli, jossa ei ole sisustusta ja valaistus on harmaa, joten ehkä se saa kaiken näyttämään surkeammalta?
Tunkkanen ja pysähtynyt meininki.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet? Aina tuntuu siltä, kuin olisi astunut johonkin toiseen maailmaan. :D
En ole huomannut :D Miksi sinä olet outo ja käyt siellä?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itsekin tosi outo. Jos Tokmannilla käyvät ovat outoja ja sinä olet huomannut tämän, niin olet käynyt Tokmannilla. Eli olet outo.
Arabian Tokmannilla käyn usein viikonloppuisin ja ostelen lähinnä edullisia saippuioita sun muita. Hirveän vähän siellä aina asiakkaita. Ihan tavallista porukkaa, en ole huomannut mitään erikoista.
Peräti kahtena päivänä peräkkäin kävin Tokmannissa. Tänään oli ihana, iloinen nuori nainen myymässä. Tervehti ja hymyili, niin mukava. Eilen taas keski-ikäinen nainen, joka kyllä iloisesti toivotti edellä asioineelle miehelle sekä takana tulleelle vanhemmalle naiselle hyvät viikonloput, mutta minulle ei viitsinyt kuin äkkiä kuitin rutata käteen. Tämä samainen ja pari muutakin vanhempaa naista myymälässä ovat aina, ainakin minua kohtaan jokseenkin töykeitä. Onko se keski-ikäiset naiset vai Tokmanni syynä...?
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä on tosi aavemainen tunnelma. Kävin siellä ostamassa muutaman ämpärin pari viikkoa sitten, näin edesmenneen Ruotsi-Suomen sankarin, kenraali Analcreutzin kummituksen hyllyvälissä katsomassa naisten sukkahousuja. Kun menin lähemmäs näky katosi savuna ilmaan.
Kyllä mietitytti kotona.
Kuljit vain peilin ohi. Ei siinä sen oudompaa...
Vierailija kirjoitti:
todellakin. Sinä ramppaat siellä kyttäämässä ja sitten postaat tänne. hah!
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla käyvät asuvat jossakin kuolleessa taajamassa ja kaupassakäynti on se Viikon Juttu!
Tulevat sankoin joukoin ostamaan 200 rullaa vessapaperia, halpoja pesuvateja ja kun oikein halutaan irrotella, ostetaan Tokmannilta uusi vahakangas, sisutustyyny ja koko suvulle joululahjaksi hassut töppöset!
Venäläinen karvahattukansa käyt myös Tokmannilla.
Silloin kun on fiilis hankkia kaikkea, kannattaa toimia, mistä tietää vaikka jonain päivänä ei jaksa, vaikka Tokmanilta.
Mukavahan tuolla on käydä.
No jaa, itse asun stadissa kalleimmalla postinumeroalueella ja asioin tyystin Tokmannilla. Ei ole tarvetta esittää minkkiturkissa (turkikset big no) Stockalla mitään roolia.Jätän sen puuhan n o u s u kk a i l l e. Ihan perusvetimissä (ap:n mielestä spurgukledjuissa) sinne Tokmannille käppäilen. Joko Kaisaniemeen, Ruoholahteen tai Arabiaan.
Ja joka myymälässä mukavaa henkilöstöä ja kassat moikkaa yms. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan?
Onko tuo ihme kun paikka näyttää olevan avlaisten suosiossa.
Tiedättekö stadilaiset, mikä oli "köyhien stokka"?
Tai tietenkin stadilaiset tietää, mutta tietävätkö hesalaiset?