Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parta Karvanen ja muut huumoribloggaajat

Taru

Ootteko törmänneet fb:ssä Parta Karvaseen tai sen blogiin? Itse törmäsin vahingossa jonku huumorisivuston kautta tällaiseen. Kirjoittaa välillä aika hauskaa tekstiä, eli ei oo ihan tavallinen blogisti. Käsittelee omalla tavalla asioita, tällainen huumori uppoaa minuun :) Oisko muita vastaavia kirjoittajia, on kiva lukea tuollaista.

Kommentit (8)

Kristafiina

Enpä oo aiemmin tällaista nähny, mutta nyt olen 😊 Ihan jees näyttäis olevan äkkiseltään, jotku jutut meni vähän yli.

Vierailija

Missä ihmeessä tuollainen blogi on, löysin vain facesta sen? Ja vaikuttaa siltä, että tuo ei ole oikea ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä tuollainen blogi on, löysin vain facesta sen?

Et ilmeisesti osaa lukea, jos kerran kävit fb:ssä. Aika monta linkkiä näytti olevan blogiinkin olevan. Mutta onnea etsintään, ilmoita kun löydät :)

Ja vaikuttaa siltä, että tuo ei ole oikea ihminen.

Eiköhän tuokin käynyt selväksi useammassakin paikassa, että kyse on viihteestä. Uuno Turhapurokin on viihteellinen hahmo. Ja se on ollut jopa tv:ssä. Mutta ilmoita, kun hoksaat sen :)

Vierailija

En ollut aiemmin nähnyt tätä, mutta helposti löytyi (viitaten aiempaan kommenttiin) http://partakarvanen.simplesite.com kun meni Facebookiin. Aika vähän oli vielä tekstiä.

Osa noista jutuista oli ihan hauskoja. Facebookia kun jaksoi selata, niin sieltäkin löytyi muutama hyvä tarina.

Enpä osaa sanoa muista huumoriblogisteista mitään, kun en yleensä blogeja lue.

MisterFiCom

Uusi tuttavuus minulle. Piti ihan lukea nuo jutut :)

Ei paha, mutta pikkusen vois hioa noita juttuja, etenkin niiden loppuja, niin ois vieläkin parempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat