Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmannilla käy ihan tosi outoa porukkaa

Vierailija
12.10.2015 |

Oletteko huomanneet? Aina tuntuu siltä, kuin olisi astunut johonkin toiseen maailmaan. :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy. Etenkin nuoria naisia siellä pörrää aika paljon yhden meikkisarjan perässä.

Vierailija
42/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet? Aina tuntuu siltä, kuin olisi astunut johonkin toiseen maailmaan. :D

No ei saatana ?! Jos se Tokmannin tuulikaappi onkin aikakone kuten siinä englantilaisessa sarjassa jossa se puhelin hyyskä on ? Vähänkö vituttaisi joutua johonkin tuollaiseen ihme mestaan josta jotkut täälläkin on puhuneet, viittaus näihin kalkkilaivan kapteeneihin ja ämpäreiden jonottelijoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut. Ajan ohi muutamana kertana viikossa ja aloittaja todella on  omituisen näköinen. Kulahtaneet vaatteet ja ylipainoinen.

Huomasin myös sinun ostaneen 200 rullaa wc-paperia vaikka jokainen tietää että ihmisen elinajaksi (n. 81 vuotta) riittää mainiosti viiden rullan pakkaus. 

Vierailija
44/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän ne muut ihan tavalliset ihmiset oudoilta vaikuttaa, jos itse on retardi.

Vierailija
45/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on nykyään supermenestyjä, Stockmann lähes konkurssin partaalla.

Olisiko se näin, jos Tokmannilla kävisi vain ns.rupusakki?

Vierailija
46/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku panee joskus minutkin merkille ja vielä kivempaa on, että saan edes joskus kuulua johonkin viiteryhmään, vaikka sitten Tokmanni-friikkeihin.

Ex vähän naureskeli Tokmanni-käynneilleni, mutta kyllä sille kelpasi kaikki roina mitä sieltä ostin. Kolme vuotta törsäsin siihen heikkoitsetuntoiseen hölmöön. Meni enemmän rahaa kuin Tokmanniin ja vähemmän sai rahoille vastinetta.

Vierailija
47/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käyn sieltä ihan ylpeänä ostamassa tarjouksista sellaisia tuotteita, joita on täsmälleen samoina muissakin kaupoissa.

Miksi maksaisin täsmälleen samasta tuotteesta ylihintaa vain siksi, etten voi mennä Tokmannille?

Vierailija
48/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kun moni kokeilee niitä essencen meikkejä vaikkei oo testereitä!

Vierailija
49/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran toppatakin Tokmannilta. On kyllä hyvä takki, vieläkin käytössä.

Vierailija
50/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saatana ?! Jos se Tokmannin tuulikaappi onkin aikakone kuten siinä englantilaisessa sarjassa jossa se puhelin hyyskä on ? Vähänkö vituttaisi joutua johonkin tuollaiseen ihme mestaan josta jotkut täälläkin on puhuneet, viittaus näihin kalkkilaivan kapteeneihin ja ämpäreiden jonottelijoihin.

😂88

Vierailija
51/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn säännöllisesti Tampereella Tokmannilla (useammassa liikkeessä) ja voin kyllä sanoa, etten ikinä ole nähnyt siellä mitään "outoa porukkaa" (vaikka sitä kyllä muutoin Tampereella riittää...). Pahinta mitä on tullut vastaan oli hieman muistivaivaisen oloinen henkilö kassalla mua ennen. Mielestäni vaikkapa Lidlissä on tullut vastaan "oudon oloista porukkaa" huomattavasti enemmän, vaikka en edes käy kovin usein Lidlissä.

Vierailija
52/66 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on myös jos jonkinlaista hiihtäjää. Pari kertaa olen käynyt, enkä mene kyllä enää.

Vierailija
53/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa,että Sinä olet huomannut tuon menemättä ko.kauppaan ;)

Vierailija
54/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, tosin kassat ovat yleensä ihan ystävällisiä. Tosin tuntuu, että itsekin näytän jotenkin pihalla olevalta aina kun käyn siellä.

Vierailija
55/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi oli onnessaan, kun maalaispitäjään oli avattu Tokmanni ,-" Sama kuin siellä Helsingin keskustassa. On iso kauppa ja paljon tavaraa"

Ei viitsinyt pilata toisen iloa.

Älä vaan lisäänny puolisosi kanssa...

Vierailija
56/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt helsingin keskustan Tokmannilla kerran,ostin neulan, langan ja kynsiviiloja.

Esim kynsiviilat ovat aina loppu prismasta.

Kävin myös kerran keskustan jätti lidlissä...en löytänyt mitään ostettavaa?

Vierailija
57/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What, mitä outoa porukkaa? Olrn isossa organisaatioss töissä johtajana, sellanen keskipalkan yläreunoilla (en kuitenkaan loistopalkkainen) ja käyn tokmannilla. Mahtava kauppa! Ostan esim aina peuhu- merkin lastenvaatteita, leggarit, mekot ja paidat erittäin hyviä. Myös nsisten pola- merkillä tosi hyviä alusvaatteita (rintsikat).

Joo onhan se vähän räähkä myymälä ulkoasultaan, mutta saa rauhassa tonkia ilman että myyjät tulee tarjoamaan apuaan.

Olenko nyt siis jotenkin väärässä myymälässä? Stockallako pitäisi olla? No ehkä meni nimet sekaisin, Stockmanni, Tokmanni, whatever... :)

Vierailija
58/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muuten enää halpa. Ennen ostin siivous-, auto- ja kempparitarvikkeita.

Vierailija
59/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijöistä puhumattakaan, mitään kontaktia ei kassalla saa vaan tuijotetaan ainoastaan eteenpäin hymyilemättä.

Minun Tokmannillani on ainakin nätti nuori nainen, joka hymyilee aina kivasti. 

Vierailija
60/66 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kun arvaan. Te olette toista maata siinä asiakaskunnassa? Muut jotain "outoja".

Enpä ole itse huomannut mitään ihmeellistä. Samaa väkeä kuin S-marketissa tai Prismassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi