Nännikorun omaavat! Mulla olis pari kysymystä

Vierailija

Oon menossa tänään ottamaan lävistykset molempiin nänneihin, ja ensinnäkin kiinnostaa että onko mitään konsteja joilla saisi siitä itse lävistystilanteesta helpomman? Ja toisekseen, millainen vaatetus on lävistämisen jälkeen helpoin? Olen menossa lävistysliikkeestä suoraan monen tunnin junamatkalle, ja haluaisin laittaa jo valmiiksi sellaiset vaatteet millä on helpoin olla. Kannattaako olla rintsikoita ollenkaan? Jos kyllä, niin ovatko tavalliset liivit vai sellaiset ohuet kankaiset helpommat? Jos ei, niin millainen paita kannattaa olla?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mulla oli ainakin ihan tavalliset vaatteet ja rintsikat, mutta laitoin lävistetyn puolen kuppiin imetyssuojan ettei rintsikat likaannu verestä ja töhnästä. Kotona sit otin tietty heti rintsikat ym pois ja laitoin vaan löysän paidan päälle että haava saa ilmaa. :) Lävistystapahtumasta saat tuskin mukavaa millään konstilla :D Mulla parani lävistys tosi nopeesti kun vaan muistin suihkutella sitä vedellä joka päivä 2 kertaa 5min. Ei desinfiointiainetta.

Vierailija

Mun mielestä tuntui parhaalta olla heti lävistämisen jälkeen sileäkuppiset ja riittävän tukevat rintsikat päällä, mutta pidemmän päälle tosiaan kannattaa antaa ilmaa rinnoille. En muista, että olisi juurikaan tullut verta, ehkä joku pieni tippa.

Itse lävistystapahtuma oli kyllä pirun kivulias, mutta helpottaa pian. Onnea matkaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi esimerkki, kuinka tarkoitus vain miellyttää miehiä..

Miksi nainen on näin alistuvainen hömpötyksiin?

Olen nainen ja omistan nännilävistykset ja voin käsi sydämellä vannoa, että näitä ei miesten miellyttäminen mielessä otettu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi esimerkki, kuinka tarkoitus vain miellyttää miehiä..

Miksi nainen on näin alistuvainen hömpötyksiin?

Mun lävistyksiä ei ole nähnyt yksikään mies, joten miellyttämisestä ei liene kyse ainakaan mun tapauksessani.

Vierailija

Jos ei miesten miellyttämiseksi (tykkäävätkö miehet todella jostain nännilävistyksistä?), niin miksi ihmeessä sitten? Jos niitä ei edes näe kukaan, kuten tuossa yllä joku kirjoitti. Ei kai siitä itselle ainakaan mitään iloa ole? 

En kysy tätä siis kettuillakseni, olen ihan aidosti utelias, kun itse en pysty ymmärtämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos ei miesten miellyttämiseksi (tykkäävätkö miehet todella jostain nännilävistyksistä?), niin miksi ihmeessä sitten? Jos niitä ei edes näe kukaan, kuten tuossa yllä joku kirjoitti. Ei kai siitä itselle ainakaan mitään iloa ole? 

En kysy tätä siis kettuillakseni, olen ihan aidosti utelias, kun itse en pysty ymmärtämään.

Hyvä kysymys sinänsä. Teetkö itse kaiken, mitä sitten teetkin, miehiä miellyttääksesi? Minä pidän mm. lävistyksistä, jotka ovat piilossa. Minulla on kaksi lävistystä, jotka ovat piilossa, koska pidän niistä. Saan niistä iloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä otin omat koska päätin jo 14-vuotiaana että isona haluan sellaiset. NOFXn Heavy Petting Zoon levynkannessa oli yhden biisin sanoitukset kirjoitettu yhden naisen päälle, ja sillä naisella oli tosi siistit nännilävärit. Otin itse kuitenkin vain yhden korun/nänni. Omaksi ilokseni myös otin kieli-, napa-, kulma- ja nenäkorut. Ja tatuoinnit.

Vierailija

Hyi saatana. Toivottavasti et käy uimahallissa lävistettyjä nännejäsi näyttelemässä, nimittäin ne oikeasti oksettaa suurinta osaa ihmisistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Toivottavasti et käy uimahallissa lävistettyjä nännejäsi näyttelemässä, nimittäin ne oikeasti oksettaa suurinta osaa ihmisistä.

Mä käyn monta kertaa viikossa. Ja oon vielä mies niin joudut pakostakin näkemään ne siellä! Oksettaako jo? Pakko myöntää että harmikseni ei oo kyllä vielä kukaan sinne altaaseen oksentanu, vois olla nimittäin hieno näky.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn monta kertaa viikossa. Ja oon vielä mies niin joudut pakostakin näkemään ne siellä! Oksettaako jo? Pakko myöntää että harmikseni ei oo kyllä vielä kukaan sinne altaaseen oksentanu, vois olla nimittäin hieno näky.

Nam, nännilävistetty mies ♡

AP

Kiitos vinkeistä! Ja ihan omaa itseäni varten ne korut otan :) Aina olen sellaiset halunnut ja nyt uskaltauduin varaamaan ajan lävistäjälle. Ja miesten takia en niitä todellakaan ota, lesbo kun olen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat