Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännikorun omaavat! Mulla olis pari kysymystä

Vierailija
12.10.2015 |

Oon menossa tänään ottamaan lävistykset molempiin nänneihin, ja ensinnäkin kiinnostaa että onko mitään konsteja joilla saisi siitä itse lävistystilanteesta helpomman? Ja toisekseen, millainen vaatetus on lävistämisen jälkeen helpoin? Olen menossa lävistysliikkeestä suoraan monen tunnin junamatkalle, ja haluaisin laittaa jo valmiiksi sellaiset vaatteet millä on helpoin olla. Kannattaako olla rintsikoita ollenkaan? Jos kyllä, niin ovatko tavalliset liivit vai sellaiset ohuet kankaiset helpommat? Jos ei, niin millainen paita kannattaa olla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lävistä nännejä.

Vierailija
2/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin ihan tavalliset vaatteet ja rintsikat, mutta laitoin lävistetyn puolen kuppiin imetyssuojan ettei rintsikat likaannu verestä ja töhnästä. Kotona sit otin tietty heti rintsikat ym pois ja laitoin vaan löysän paidan päälle että haava saa ilmaa. :) Lävistystapahtumasta saat tuskin mukavaa millään konstilla :D Mulla parani lävistys tosi nopeesti kun vaan muistin suihkutella sitä vedellä joka päivä 2 kertaa 5min. Ei desinfiointiainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuntui parhaalta olla heti lävistämisen jälkeen sileäkuppiset ja riittävän tukevat rintsikat päällä, mutta pidemmän päälle tosiaan kannattaa antaa ilmaa rinnoille. En muista, että olisi juurikaan tullut verta, ehkä joku pieni tippa.

Itse lävistystapahtuma oli kyllä pirun kivulias, mutta helpottaa pian. Onnea matkaan :D

Vierailija
4/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi esimerkki, kuinka tarkoitus vain miellyttää miehiä..

Miksi nainen on näin alistuvainen hömpötyksiin?

Vierailija
5/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja omistan nännilävistykset ja voin käsi sydämellä vannoa, että näitä ei miesten miellyttäminen mielessä otettu. 

Vierailija
6/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lävistyksiä ei ole nähnyt yksikään mies, joten miellyttämisestä ei liene kyse ainakaan mun tapauksessani.

Vierailija
7/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miesten miellyttämiseksi (tykkäävätkö miehet todella jostain nännilävistyksistä?), niin miksi ihmeessä sitten? Jos niitä ei edes näe kukaan, kuten tuossa yllä joku kirjoitti. Ei kai siitä itselle ainakaan mitään iloa ole? 

En kysy tätä siis kettuillakseni, olen ihan aidosti utelias, kun itse en pysty ymmärtämään.

Vierailija
8/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei miesten miellyttämiseksi (tykkäävätkö miehet todella jostain nännilävistyksistä?), niin miksi ihmeessä sitten? Jos niitä ei edes näe kukaan, kuten tuossa yllä joku kirjoitti. Ei kai siitä itselle ainakaan mitään iloa ole? 

En kysy tätä siis kettuillakseni, olen ihan aidosti utelias, kun itse en pysty ymmärtämään.

Hyvä kysymys sinänsä. Teetkö itse kaiken, mitä sitten teetkin, miehiä miellyttääksesi? Minä pidän mm. lävistyksistä, jotka ovat piilossa. Minulla on kaksi lävistystä, jotka ovat piilossa, koska pidän niistä. Saan niistä iloa.

Vierailija
9/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin omat koska päätin jo 14-vuotiaana että isona haluan sellaiset. NOFXn Heavy Petting Zoon levynkannessa oli yhden biisin sanoitukset kirjoitettu yhden naisen päälle, ja sillä naisella oli tosi siistit nännilävärit. Otin itse kuitenkin vain yhden korun/nänni. Omaksi ilokseni myös otin kieli-, napa-, kulma- ja nenäkorut. Ja tatuoinnit.

Vierailija
10/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes pidä mun nännilävistyksestä :D otin kuitenkin, koska näyttää kivalta napakorun kanssa.

Vierailija
11/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Toivottavasti et käy uimahallissa lävistettyjä nännejäsi näyttelemässä, nimittäin ne oikeasti oksettaa suurinta osaa ihmisistä.

Vierailija
12/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Toivottavasti et käy uimahallissa lävistettyjä nännejäsi näyttelemässä, nimittäin ne oikeasti oksettaa suurinta osaa ihmisistä.

Mä käyn monta kertaa viikossa. Ja oon vielä mies niin joudut pakostakin näkemään ne siellä! Oksettaako jo? Pakko myöntää että harmikseni ei oo kyllä vielä kukaan sinne altaaseen oksentanu, vois olla nimittäin hieno näky.

Vierailija
13/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn monta kertaa viikossa. Ja oon vielä mies niin joudut pakostakin näkemään ne siellä! Oksettaako jo? Pakko myöntää että harmikseni ei oo kyllä vielä kukaan sinne altaaseen oksentanu, vois olla nimittäin hieno näky.

Nam, nännilävistetty mies ♡

Vierailija
14/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota lävistystä... Mulla on ja se alkaa haisemaan iha törkeen pahalle kunhan parantuu

N29

Vierailija
15/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Ja ihan omaa itseäni varten ne korut otan :) Aina olen sellaiset halunnut ja nyt uskaltauduin varaamaan ajan lävistäjälle. Ja miesten takia en niitä todellakaan ota, lesbo kun olen.

Vierailija
16/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuvia niistä lävistyksistä.

työkaveri otti kesällä nännilävärin ja sanoi että se oli ihan perkeleen kipeä ja otti pois muutaman päivän päästä,sanoi että jos yhtäänmikään vaate tai muu hankasi nänniin sattui ihan älyttömästi.

Vierailija
17/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistystilanteesta tuskin saa mitenkään helpompaa. Mulla oli puoliso mukana ja sain puristaa sen kättä, mikä vähän helpotti. Toisaalta musta osa lävistysten kiehtovuutta on se kipu, joten miksi sitä pitäisi mitenkään helpottaa?  Lähdin liikkeestä ilman rintaliivejä, mutta mun piti käydä melko pian jonkun vaateliikeen pukukopissa laittamassa ne takaisin, koska "vapaana" oleva nänni hankasi paitaan ja se oli epämiellyttävää. Mulle laitettiin kyllä sellainen teippi lävistyksen suojaksi, niin ei tullut mitään jälkiä rintaliiveihin. Eikä mulla ole haissut nänni mitenkään ja paraneminenkin meni kaikinpuolin todella hyvin! Tosin olinkin tosi tarkka lävistyksen puhdistamisesta ja vain puhtaiden liivien käytöstä. 

Ja ahdasmielisille urpoille tiedoksi, otin lävistyksen ihan itseäni varten, eikä miehelläni ollut edes mitään mielipidettä asiaan. Musta nännilävistykset on seksikkäitä. 

Vierailija
18/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kuvia niistä lävistyksistä.

työkaveri otti kesällä nännilävärin ja sanoi että se oli ihan perkeleen kipeä ja otti pois muutaman päivän päästä,sanoi että jos yhtäänmikään vaate tai muu hankasi nänniin sattui ihan älyttömästi.

Varmasti väärin tehty; rahat takasin.

Vierailija
19/27 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin nännilävistyksen yhdeltä Suomen ammattitaitoisimmalta lävistäjältä, ja sain seuraavat ohjeet; rintaliivejä on hyvä käyttää koko ajan, myös öisin, tukee hyvin rintaa ja estää korua hankautumasta vaatteisiin. Imetyssuojaa kannattaa käyttää ekat pari viikkoa, ja sitä on hyvä vaihtaa 2-3krt päivässä, niin on koko ajan puhdas pinta lävistystä vasten. Näin ei myöskään tarvitse koko ajan vaihtaa rintsikoita.

Mulla on ollut nyt viikon tää, ja alusta asti kaikki mennyt tosi hyvin. Ei oo tullut verta, kudosnestettä todella vähän. Vähän kosketusherkkä se on, mutta päivisin käytän kevyesti topattuja rintsikoita, jotka pehmustaa hyvin lävistystä. Öisin nukun pehmeissä kangasliiveissä, ja laitan imetyssuojan pehmustamaan.

Puhdistan 3krt päivässä joko suihkuttelemalla lämpimällä vedellä, tai sitten huuhtelemalla keittosuolaliuoksella.

Vierailija
20/27 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itselle iloa? :D

Ehkäpä ei niillä, jotka ei edes peiliin uskalla katsoa. Mutta täällä nainen joka tykkää kotonaan olla paljon vähissä vaatteissa ja yksinkertaisesti nauttia omasta ulkomuodosta. Kyllä ne korut vaan omiin silmiinkin kantautuu ja erittäin hyvältä näyttääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi