Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännikorun omaavat! Mulla olis pari kysymystä

Vierailija
12.10.2015 |

Oon menossa tänään ottamaan lävistykset molempiin nänneihin, ja ensinnäkin kiinnostaa että onko mitään konsteja joilla saisi siitä itse lävistystilanteesta helpomman? Ja toisekseen, millainen vaatetus on lävistämisen jälkeen helpoin? Olen menossa lävistysliikkeestä suoraan monen tunnin junamatkalle, ja haluaisin laittaa jo valmiiksi sellaiset vaatteet millä on helpoin olla. Kannattaako olla rintsikoita ollenkaan? Jos kyllä, niin ovatko tavalliset liivit vai sellaiset ohuet kankaiset helpommat? Jos ei, niin millainen paita kannattaa olla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Toivottavasti et käy uimahallissa lävistettyjä nännejäsi näyttelemässä, nimittäin ne oikeasti oksettaa suurinta osaa ihmisistä.

Mikä ihmeen pervo siellä oikein kirjoittelee? Kierteletkö uimahalleissa tuijottelemassa tissejä? Hyi saatana! Oksettaa tuollaiset kieroutuneet.

Vierailija
22/27 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi esimerkki, kuinka tarkoitus vain miellyttää miehiä..

Miksi nainen on näin alistuvainen hömpötyksiin?

mun mies ei edes tykkää läväristä nännissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju löytyi googlettamalla.

Kertokaa kokemuksia, miten teillä lähti nänni paranemaan? Onko kudosnestettä tullut vielä vuosienkin päästä (ilmeisesti monilla on näin).

Miten hoiditte lävistystä ja kuinka pitkään?

Ja mikäli olette joutuneet ottamaan/tai muuten vain olette ottaneet lävistyksen kokonaan pois, jäikö siihen reikä vai menikö se umpeen?

Vierailija
24/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistetyillä ei imetys onnistu 😬

Vierailija
25/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noista nännilävistyksistä jotain seksuaalista mielihyvää? Enkä tarkoita sitä itse lävistystapahtumaa koska tästä ketjusta lukeneena se on kait ihan julmetun kivulias tapahtuma, mutta sitten kun lävistys on parantunut, niin ovatko nännint sen jälkeen seksuaalisesti herkemmät?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
26/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on molemmissa nänneissä, joista toinen parani melko nopeasti (virallisen paranemisajan puitteissa, useita viikkoja muistaakseni) ja toinen kiukutteli ja ärhenteli, koitti vähän erittää jotain, vähän kipuili, piti muistaa suihkussa pyöritellä muuten erite kuivui ja aiheutti kipua. Silloin tällöin laitoin desinfiointiainetta, sitähän ei varsinaisesti suositella säännölliseen käyttöön koska kuivattaa, mutta sillä sai pienen ärtymystilan hallintaan.

Eli paranemisaika on yksilöllinen ja saa kiinnittää hoitoon vähän enemmän huomiota kuin tavallisen korvalehtilävistyksen kohdalla.

Koska lävistysreikä on tavallaan putki, siihen kertyy luonnollisestikin kuollutta ihokudosta joka ei pääse poistumaan ja siksi jotkut lävistysreiät erittää valkoista hassunhajuista massaa. Korvalävistyskin voi tehdä niin, ihan normaalia.

Vierailija
27/27 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten imetys? Onnistuisko koskaan jos on lävistänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä