Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani suutelee hampailla

Vierailija
24.11.2023 |

Suutelun aikana hampaat siis osuvat huuliini kokoajan. Ikään kuin huulet olisivat ne joilla suudellaan. Minulla menee heti fiilis esim. seksiin kun tämä tapahtuu.

Ollaan tästä keskusteltu, mutta hän ei tiedä miten korjata asiaa. Neuvoja? Ootteko törmännyt tämmöiseen? 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä pahempi suutelukokemus, yksi nuoruuden exä suuteli niin märästi että suutelun jälkeen mulla oli puoli naamaa sen kuolassa. Yäk yäk! 

Vierailija
2/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suudelko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni on, että ei kannata olla yhdessä, jos toinen ei nopeasti muutu hyväksi suutelijaksi. Ei tule muuttumaan sitten koskaan. Sitä joko on tai ei ole.

Vierailija
4/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä nuoruudesta niitä joiden kanssa hampaat vaan kalisi yhteen 😅 Vie kyllä suutelufiilikset. Onneksi näitä ei ole ollut montaa.

Vierailija
5/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb?

Vierailija
6/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat ei osu toisiinsa kuten joskus saattaa vahingossa käydä. Vaan hampaat raapii alahuultani. 

En eroa tämän vuoksi, mutta kipeää tekee. Suutelu on tärkeä osa mm seksielämää

Vierailija
7/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää syödä sut :(

Vierailija
8/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kenties vampuuri?

Vierailija
9/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitolaji!

Vierailija
10/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi poikakaveri joka teki tuota. Yritin hienovaraisesti kädellä työntää hänen leukaa kiinni mutta ei se onnistunut. Jotkut miehet nyt vaan on sellaisia että yrittävät syödä naiselta koko naaman. 

Vierailija
11/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yksi poikakaveri joka teki tuota. Yritin hienovaraisesti kädellä työntää hänen leukaa kiinni mutta ei se onnistunut. Jotkut miehet nyt vaan on sellaisia että yrittävät syödä naiselta koko naaman. 

Näin miehenä pari kertaa suudellut naista joka teki tuota. Menee kyllä fiilis heti kun tulee sellainen "ei helvetti.." olo samantien. Kerroin hänelle suoraan että voisi kokeilla tällä toisella tavalla, ei mennyt kaaliin.

Vierailija
12/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se auta kuin opettaa, tai lopettaa pusuttelu.

Sanot vaan, että ei noin, tuntuu ikävälle. Huulilla pussaillaan, ei hampailla. Onko hän muuten liikkeissään kömpelö.

Noita kielellä kaivelijoita on kans ollut, ja mä työnnän sen kielen vaan pois suustani omalla kielelläni, enkä lähde siihen hommaan ollenkaan.

Vierailija
13/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se auta kuin opettaa, tai lopettaa pusuttelu.

Sanot vaan, että ei noin, tuntuu ikävälle. Huulilla pussaillaan, ei hampailla. Onko hän muuten liikkeissään kömpelö.

Noita kielellä kaivelijoita on kans ollut, ja mä työnnän sen kielen vaan pois suustani omalla kielelläni, enkä lähde siihen hommaan ollenkaan.

No kyllä "french kiss" voi olla aika aah...

Vierailija
14/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira tekee kanss nuin.

Vierailija
15/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut työntää kielensä heti. Sairasta paskaa.

Vierailija
16/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelukin on taitolaji. Jotkut tapaamani miehet on olleet siinä niin hyviä, ettei meinannut pystyssä pysyä. Toiset taas sitten ei niinkään.

Tässäpä muutama vinkki:

1. Ei heti ensimmäisenä sitä kieltä toisen kitarisoihin. "Kielari" on tosi intiimi ja vaatii tutustumista.

2. Huulien pureminen ei saa sattua yhtään ellei toinen sano sitä tahtovansa.

3. Pussaillessa pitää olla suuhygienian kunnossa.

4. Aloita hitaasti.

5. Ainakin minä tykkään, että ekana ne kädet menee mun hiuksiin ja koskettelee poskia ja korvia eikä niinkään suoraan takapuoleen.

Vierailija
17/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on elukan ominaisuuksia eivätkä muutu. Ei tarvi olla sellaisen kanssa joka ei sovi itselle.

Vierailija
18/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitolaji!

Minä kun suutelen naisia jalkoväliin  niin olen kaulasta niskaan asti märkä

terv. rakastaja nylkynen

Vierailija
19/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira tekee kanss nuin.

Toivottavasti koira nuolee pimppaasi hellemmin eikä hampailla :)

Vierailija
20/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi. Kerran tapailin miestä joka ei tykännyt kuin pikkupusuista ja ei kieltä yhtään. Ei kiinnostanut pidemmän päälle.

Muutaman todella hyvän suutelijan tavannut. Tai niiden kanssa vain oli kiva suudella vaikka kuinka pitkään. Kielileikkiäkin,mutta ei liikaa tai liian kovakouraisesti.

Ihmiset tykkää eriasioista. Itselleni suutelutaito aika tärkeä. Ainakin alussa.