Apua! Mitä mun iholle tapahtuu? Ku ois "finnejä" pitkin kroppaa!

Vierailija

Mulla on siis ensinnäkin ranteessa ollut jo pari kk sellainen "kohouma" josta on hiljaa kehittynyt ihottuman näköinen läiskä, ei tosin kutise. En tajua mistä on tullut. Sitten nyt yhtäkkiä pitkin kehoa on tollasia pieniä punaisia näppylöitä, näyttää muuten finneltä mutta niissä ei ole mätää sisällä. Nämäkään ei kutita, jos raapii niin joku rupi/kuiva iho irtoaa ja paljastaa ihon pinnan. Mahassa ja sisäreisissä on pahin rykelmä, mutta pienempinä on siis ympäri kehoa käsissä ja selässä yms. Mikä hitto tää on? En ole kuumeillut tms tai ole muutenkaan huonovointinen.

Kommentit (10)

Vierailija

Ainiin joo, kasvojen iho meni kans tässä ennen noita näppylöitä punaiseksi, ei ole finnejä siinäkään mutta tollasia näppylöitä pari ja on jotenkin kuivan hilseilevä. Normaalisti mulla siis on lähestulkoon virheetön iho naamassa: (

Tsemppiä

Luteiden puremat. Jos tulee lisää kannattaa katsoa sänky läpi. Kts tietoa terveystieto sivuilta sekä tuholaistorjunta ammattilaisilta. Jos se on ainoastaan kerran iholla näkyvä niin sitten urtikaria eli nokkosrokko.

Vierailija

Nuo näppylät on vähän tollasia rokkomaisia, ei muodosta läiskiä tms. Olen rokkoja käynyt läpi mutta mikään kuvaus ei vastaa muutoin kuin että näppyjä on, mutta kun ei kutitakaan tai mitään :( nokkosta ei voi olla, entero ehkä, mutta esim suussa ei ole mitään eikä lämpöäkään ole. Ötököitä mietin, koira löytyy mutta avopuolisolla ei ole mitään oireita...
AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat