Mitä ostaisit nyt Tax Freestä?

Vierailija

Tulevalla viikolla mahd shoppailla verovapaasti ja mietin olisko muuta kuin ikiaikainen lempparihajuveteni (Hugo Bossin Woman) mitä ostaisin, hintaero maihin kuitenkin yli 20e..

Kommentit (10)

Vierailija

Ostaisin Cliniquen Moisture Surge -kosteusvoiteen, vieläkin harmittaa kun en taannoiselta laivareissulta sitä ostanut. On tyyris mutta riittoisa ja just mun iholle sopiva.

Vierailija

Onkohan tuo Cliniquen voide minkähintaista tex freessä..? netistä katsoin että ainakin Stockalla maksaa liki 60e ja minä en kys hintaa naamarasvaani laita. Nyt vain iski mieliteko kys voiteeseen, kun ihoni on kuivahko ja herkkä ja nyk päivävoide ja yövoide tuntuneet jo näillä pikkupakkasilla liian kevyiltä, varsinkin iltaisin pesun jälk ihoa kiristää ja puhdistan kuitenkin kasvoni kuivan ihon vaahtomaisella aineella.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Cliniquen voide minkähintaista tex freessä..? netistä katsoin että ainakin Stockalla maksaa liki 60e ja minä en kys hintaa naamarasvaani laita. Nyt vain iski mieliteko kys voiteeseen, kun ihoni on kuivahko ja herkkä ja nyk päivävoide ja yövoide tuntuneet jo näillä pikkupakkasilla liian kevyiltä, varsinkin iltaisin pesun jälk ihoa kiristää ja puhdistan kuitenkin kasvoni kuivan ihon vaahtomaisella aineella.

ap

En ole varma, mutta takuulla halvempi kuin maissa. En minäkään ole mikään merkkimeikki-ihminen, mutta sain jostain pienen näytepurkin tuota voidetta ja voi jumankauta jees mikä euforia! Samanlainen kuivahko, herkkä, ohut iho ja joka välissä kiristää, vaikka päällään seisoisi. Tuo oli koko elämäni aikana PARAS kokeilemani voide ja niitä on ollut monia. Koita kysellä jostain Stockalta tms. näytettä ja mieti olisiko tuossa tuote johon kerrankin panostaisi. :) Muuten pärjään tyyliin Garnierin kasvovedellä ja yöllä laitan jotain tuhdimpaa voidetta tai seerumia (joo, näistäkin saa kaikenlaisia näytteitä joita käyttelen sitten talvikaudella), mutta etenkin päiväsaikaan tuo on vain nii-iin paras tuote. Ihan joka päivä ei henno käyttää, mutta tarpeeksi usein kuitenkin. Olen jo sen ikäinen (35+), että voin antaa itselleni luvan tuollaiseen hemmottelutuotteeseen, joka myös oikeasti saa oloni ja ihoni voimaan paremmin. Niin että ensi kerralla kun olen laivalla tai lentokentällä, niin käyn hakemassa tuollaisen purkin, ellei jopa pari. Kerran se vain kirpaisee. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat