Onko noloa jos 5 luokkalaisilla pojalla on Rukan sadetakki ja vyötärökurahousut ja kumisaappaat koulun leirikoulussa kun haravoidaan vaikka...

Vierailija

Minun 5 luokkalainen haluaa laittaa Rukan   Sadetakin ja vyötärökurahousut ja kumisaappaat koulun  leirikouluun   Koska siellä ulkoillaan ja haravoidaan vaikka ei sataisi   Mitä teen sanoko joo vai ei

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Opetatko pojallesikin miten kannattaa nolostella vaatteitaan?! Poika ei edes itse nolostele, mutta äiti pitää siitäkin huolen... Häpeäisin, jos olisin sinä.

Vierailija

Lähinnä noloa, että kuulut niihin sadeasupervoihin, jotka fantasoivat lapsista sadeasuissa. 

Kukaan oikea äiti ei täällä tuollaista kysyisi. Tiedän teidät varsin hyvin. 

Vierailija

Mitä sä sanoit pojallesi? Että odota, mä päätän kun oon kysyny av-mammoilta? Miten toi päätöksenteko noin vanhempana yleensä sujuu?

Vierailija

On ainakin lämmin kun on tuulen pitävät vaatteet, tai sitten saa sadevaatteista jotain seksuaaluaia kiksejä mutta tuskin tolla ikää vielä

Vierailija

Kyl mulla on sadekamppeet usein päällä jos ei sataisikaan kun haravoin. Lehdet saattavat olla märkiä ja niskaan putoilee uusia lehtiä. :( Mutta sanoisin pojalle, että laittaa tuulitakin ja ottaa sadetakin mukaan varmuuden vuoksi. Sadehousut ja saappaat on ok, koska maa on usein märkä. 

Vierailija

Leirikoulun ohjeistuksen mukaan siellä piti olla mukana sadetakki ja -housut, kumisaappaat, mutta myös ulkoiluhousut ja -takki. Pipo ja käsineet. Jokainen sitten pukeutui aina sään mukaisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat