Onko noloa jos 5 luokkalaisilla pojalla on Rukan sadetakki ja vyötärökurahousut ja kumisaappaat koulun leirikoulussa kun haravoidaan vaikka ei sataisi?
Minun 5 luokkalainen haluaa laittaa Rukan Sadetakin ja vyötärökurahousut ja kumisaappaat koulun leirikouluun Koska siellä ulkoillaan ja haravoidaan vaikka ei sataisi Mitä teen sanoko joo vai ei
Kommentit (17)
Mihin sadevarusteita tarvitaan jos ei sada?
Kun haravoidaan vaikka ei sataisi?? Kai se itse siellä päättää mitä laittaa..vai menetkö mukaan?
Opetatko pojallesikin miten kannattaa nolostella vaatteitaan?! Poika ei edes itse nolostele, mutta äiti pitää siitäkin huolen... Häpeäisin, jos olisin sinä.
Lähinnä noloa, että kuulut niihin sadeasupervoihin, jotka fantasoivat lapsista sadeasuissa.
Kukaan oikea äiti ei täällä tuollaista kysyisi. Tiedän teidät varsin hyvin.
Mitä sä sanoit pojallesi? Että odota, mä päätän kun oon kysyny av-mammoilta? Miten toi päätöksenteko noin vanhempana yleensä sujuu?
On ainakin lämmin kun on tuulen pitävät vaatteet, tai sitten saa sadevaatteista jotain seksuaaluaia kiksejä mutta tuskin tolla ikää vielä
pitääkö sadeasua kotonakin ulkoillessa usein?
Kyl mulla on sadekamppeet usein päällä jos ei sataisikaan kun haravoin. Lehdet saattavat olla märkiä ja niskaan putoilee uusia lehtiä. :( Mutta sanoisin pojalle, että laittaa tuulitakin ja ottaa sadetakin mukaan varmuuden vuoksi. Sadehousut ja saappaat on ok, koska maa on usein märkä.
Menen ostamaan nyt pojalle sadehousut ja saappaat jos sataa kovin tarvitaanko kurahanskat
Leirikoulun ohjeistuksen mukaan siellä piti olla mukana sadetakki ja -housut, kumisaappaat, mutta myös ulkoiluhousut ja -takki. Pipo ja käsineet. Jokainen sitten pukeutui aina sään mukaisesti.
Hyvä eli siellä tarvitaan sadetakki vyötärökurahousut ja saapppaat
Pojan huone kavereillakin on sadetakki
Poika laittaa 134cm henkselit kurahousut
Poika laittaa 134cm henkselikurahousut
Leirikoulu on lokakuun viimeisellä viikolla
No jos poika itse haluaa niin anna laittaa.