Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En taida olla kaunis enää!

Vierailija

Kukoistukseni oli parhaimmillaan 22-24v.

Periksi en kyllä anna, vaikka ikä ja sairastelu alkaa tehdä haittaa ulkonäkööni. -29v

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se on voi voi. Toivottavasti tajusit ottaa kaiken hyödyn irti kukoistusvuosistasi.

Kyllä mä otin aika paljon. Olin tosin myös pienen lapsen äiti, joten siihen tuli keskityttyä myös paljon. En nyt vaan suostu hyväksymään, että tämä aikakausi on nyt vaan ohi. Monet ihmiset on upeita vielä mua vanhempinakin. Se kai nyt vaatii enemmän työtä vaanToisaalta plösöytyminen houkuttelisi, koska herkut on niin hyviä, mutta kyllä tää on mahdollista vielä kääntää toisinpäin tää asia.

Vierailija

Ei se mitään haittaa vaikkei enää olisikaan kaunis. Jokaiselle käy köpelösti tuon asian suhteen, ennemmin tai myöhemmin. Olen viimeisen viikon ajan tavannut hirveästi kauniita ihmisiä, ei heitä tarvita yhtään enempää. Fiksuihin ihmisiin törmää harvemmin. Ole mielummin harvinaisuus.

Vierailija

Mulla kukoistuskausi oli joskus 25-26-vuotiaana, nyt mennään kovaa alas päin :( Olen mielestäni edelleenkin ihan viehättävä, mutta sellaisella vanhalla tavalla. Ikää vasta noin 30.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat