Naurun tasapaino

Vierailija

Onko kukaan seurannut? Tänä vuonna aika taitavia tyyppejä mukana. Oma suosikkini on Matti. 

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Olen katsonut kaikki jaksot. Vaikka kilpailijat ovat jopa yllättävän hyviä, minulla ei ole tänä vuonna suosikkia, ts. kenenkään käsitys huumorista ei oikein osu tasan yksi yhteen omani kanssa. Tykkäsin kyllä viimeksi pudonneesta Mebestä, hän oli jotenkin sympaattinen.

Vierailija

Mun on vaikea valita suosikkia. Viljasta tykkään, mutta tykkään niin monesta muustakin, ja moni tosi hyvä on tippunutkin. Ihan huippu sarja. Parasta mitä tv:stä tulee tänä syksynä.

Vierailija

Tällä hetkellä suosikkini on Toni, vaikka en pitänyt hänestä alussa. Pari viimeisintä kertaa hän on ollut mielestäni ehdottomasti paras. Harmi, kun Pietari ja Mebe putosivat. Petri olisi saanut pudota jo sen surken toot toot -juttunsa takia ja on tällä hetkellä jäljellä olevista ehdottomasti huonoin, vaikka hänelläkin on hetkensä. Myöskään Matti ei iske minuun kovinkaan tehokkaasti, vaikka hänellä ihan hyviä juttuja onkin. En vaan pidä kauheasti hänen tyylistään, mutta ymmärrän miksi vetoaa moniin.

Finaaliin toivoisin Tonia, Heikkiä ja Fathia. Todennäköisesti kuitenkin jonkun heistä tilalle finaaliin päässee Matti. Kovatasoinen kausi kaikenkaikkiaan. Viime kaudella oikeastaan vain voittaja oli kokoajan tasaisen tappava, kun tänä vuonna on paljon hyviä.

Vierailija

Fathilla on hyviä juttuja ja pokka pitää näistä parhaiten kyllä mutta välillä jotenkin seisahtuu. Mutta ehkä se on tyylijuttu. Ap. 

Vierailija

Pietarin tippuminen oli sääli. Hänen olisi ehdottomasti pitänyt olla viiden sakissa. Heikki, Matti ja Toni ehdottomasti varmimmat jaksosta toiseen. Fathi nosti taas tasonsa aloitusjakson tasolle. Pari jaksoa oli häneltä melkoista alisuorittamista. Petri heikoin finaalikierroksille päässeistä, mutta ei hänkään mikään floppi.

Vierailija

Oon kattonu kaikki tuotantokaudet, tää on ehdottomasti tasokkain. Arvostan suuresti kaikkia kilpailijoita .

Tippuneista Mebe ja Pietari oli mun suosikkeja. Molemmilla oli sellasta sopivan törkeetä läppää, mistä mä tykkään.

Petri on ollut mun mielestä jo monta kertaa heikoin (sen perusteella mitä tv:ssä on näytetty), olin niin pettynyt kun se ei taaskaan tippunut. Mebellä paljon paremmat jutut. Petri tuntuu olevan Ilari Johanssonin suosiossa jostain syystä.

Tonista en myöskään välitä niin paljoa kuin muista. Osaa olla lavalla näyttelijätaustansa ansiosta, mutta juttujen sisältö ei vakuuta. En vaan tykkää noista sen näytellyistä jutuista, missä se esittää eri ihmisiä (mikä se termi nyt oli, mitä noi tuomaritkin on käyttäny? )

Fathi oli alussa mun suosikki ja edelleen pidän sitä älykkäänä, mutta mun mielestä sen esiintyminen kaipaa lisää terävyyttä ja jutut napakkuutta. Heikki on kieltämättä tosi taitava: osaa olla lavalla ja ottaa yleisönsä, ihan hyviä vitsejäkin. Omasta mielestäni paras on kuitenkin Matti. Musta se on vaan niin symppis! Ja sit taas toisaalta sen jutut ei oo välttämättä niin symppiksiä, joten siitä syntyy kiva ristiriita. Hauska mies.

Vierailija

Matin "saunan taaksehan teidät pitäis kaikki viedä" oli kyllä niin julma ja hauska veto yhtä aikaa että sai kyllä minut nauramaan. :D

Vierailija

Taso tuntuu tällä kaudella olevan paras tähän saakka, ja kiva, että kaikki ovat tasaisesti pärjänneet. Eniten olen tykännyt Matin, Tonin, Fathin  ja Pietarin jutuista, heillä on kaikilla  ollut jokin sellainen oma otteensa, jossa on tullut itselle yllättäviä vitsejä. Olisi ollut kiva nähdä vielä jatkossa Petrin lisäksi myös Pietari ja Mebekin, tämä pudotusformaatti on ikävä kun niin monella tuntuisi olevan onnistuessaan potentiaalia mihin vain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Matin "saunan taaksehan teidät pitäis kaikki viedä" oli kyllä niin julma ja hauska veto yhtä aikaa että sai kyllä minut nauramaan. :D

Juu, alkureaktio oli, että eihän noin voi sanoa, mutta heti perään räjähdin nauruun, kun Matti lisäs "naiset torstaina..." 😂

Vierailija

Ihmeen hyviä jutuniskijöitä ovat olleet kaikki miehet; ikävä kyllä naiset olivat vielä alkutekijöissään stand-up -koomikkoina.

Matti on minunkin suosikki. Rauhalliseen tahtiin jutustelee ja saa vaan asiat kuulostamaan hauskoilta, vaikka niissä ei olisi sinänsä mitään vitsiä. Mulle ei kylläkään auennut yhtään se saunan taakse -juttu. Jos joku osaa selittää mistä eri kerroksista sen jutun hauskuus koostui, niin please, kerro! 

Pietaria, Fathia, Mebeä ja Tonia menisin kuuntelemaan jollekin klubille milloin vaan. Ja tietenkin tota mun suosikkia Mattia.

Vierailija

Mä tykkään Tonista, ja eritysesti just siitä näyttelemisestä "Jahas ja aiellä pannaan" :D mebe oli hyvä, sääli että tippui! Fathi ja Toni ehkä suosikkeja, Mattikin loistava :) tossa saunan taakse- jutussa oli hauskaa jutun yllättävyys ja tökeryys hymy huulilla jutusteltuna ja sit viel lisäys "naiset torstaina... :D ai vitsi...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat