vastakkaista sukupuolta olevat ystävät ja parisuhde

Vierailija

Luin vanhaa ketjua ja järkytyin. Joidenkin mukaan ystäviä ei ylipäätään pidä tavata kuin muutama kerta vuodessa, esim kahden viikon välein on auttamatta liian tiheästi. Osa oli sitä mieltä, että vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvia ystäviä ei pitäisi tavata kuin kolmistaan kumppanin kanssa. Tätä en ymmärrä. Ei minun miehelleni kuulu minun miespuolisten ystävän huolet, sairaudet, suhdekuviot yms. Eikä minulle kuulu mieheni naispuolisten ystävien sairaudet, ongelmat, mieskuviot yms.

En myöskään ymmärrä tuota, että parisuhteessa tai perhe-elämän keskellä ei olisi aikaa tavata jotakuta ystävää edes kerran viikossa. On aivan normaalia kesken viikkoa tavata muutamia ystäviä. Ei kellään voi olla niin kiire, tai jos on, niin kyseessä on joku muu ongelma, esim sairaus, ajanhallintaongelma yms.

Joku oli myös sitä mieltä, että vastakkaisen sukupuolen ystävän kanssa ei tulisi käydä esim ravintolassa syömässä. No mitä ihmettä ystävät sitten tekevät!? Minä ainakin käyn miespuolisen ystäväni kanssa ravintoloissa, katselen leffaa jomman kumman luona hänen kanssaa yms. Nuohan ovat juuri sitä toimintaa mitä ystävät tekevät.

Sivut

Kommentit (100)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ystävien kanssa on soveliasta harjoittaa vaikkapaanaaliyhdyntää - mitä se nyt kennenkään aviopuolisoille kuuluu!

Pettäminen on tottakai pettämistä. Ei se, että on ystävä tarkoita, että olisi seksisuhde. Vaikka toki esim eksät voivat olle keskenään ystäviä ja tavata kahden kesken. Silti he eivät välttämättä harrasta mitään seksuaalista vaan ovat ystäviä. Mikä oikeus uudella kumppanilla on rajoittaa miehensä/naisensa ystäviä vaikka ystäviin kuuluisi eksiä yms? ap

Vierailija

No mä olen kyllä vähän samaa mieltä, minusta vastakkaisen sukupuolen ystävät ei kuulu parisuhteessa oleville. Tai ainakaan kauhean kiinteästi ajan viettäminen heidän kanssaan. Enkä ole edes mustasukkaista tyyppiä. Lätkikää vaan niitä alapeukkuja,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kyllä vähän samaa mieltä, minusta vastakkaisen sukupuolen ystävät ei kuulu parisuhteessa oleville. Tai ainakaan kauhean kiinteästi ajan viettäminen heidän kanssaan. Enkä ole edes mustasukkaista tyyppiä. Lätkikää vaan niitä alapeukkuja,

Sori, vahinkoalapeukku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis että vuosien hyvä ystävyys pitäisi lopettaa parisuhteen takia? Miks ihmeessä? Itse tapaan miespuolista ystävääni viikottain. Meillä oli aikanaan jopa pientä säpinää, nykyisin olemme ehdottomasti vain ja ainoastaan ystäviä ilman mitään muita motiiveja. Hän on minulle hyvin tärkeä ja rakas ystävänä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naisen paras ystävä on mies tai miehen paras ystävä on nainen niin tästä parhaasta ystävästä pitää luopua sen takia että menee parisuhteeseen???

Miksi?? Eikä sinua satuttaisi jos paras ystäväsi hylkäisi sinut kun hän alkaa seurustelemaan? Luopuisitko itse parhaasta ystävästäsi jos alkaisit seurustelemaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävien kanssa on soveliasta harjoittaa vaikkapaanaaliyhdyntää - mitä se nyt kennenkään aviopuolisoille kuuluu!

Pettäminen on tottakai pettämistä. Ei se, että on ystävä tarkoita, että olisi seksisuhde. Vaikka toki esim eksät voivat olle keskenään ystäviä ja tavata kahden kesken. Silti he eivät välttämättä harrasta mitään seksuaalista vaan ovat ystäviä. Mikä oikeus uudella kumppanilla on rajoittaa miehensä/naisensa ystäviä vaikka ystäviin kuuluisi eksiä yms? ap

ihan mielenkkiinnosta, miksi miinuksia? Monestihan esim eksätkin ovat ystäviä, eikä tässä ole ongelmia, jos kaikki osapuolet ovat aikusia. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naisen paras ystävä on mies tai miehen paras ystävä on nainen niin tästä parhaasta ystävästä pitää luopua sen takia että menee parisuhteeseen???

Miksi?? Eikä sinua satuttaisi jos paras ystäväsi hylkäisi sinut kun hän alkaa seurustelemaan? Luopuisitko itse parhaasta ystävästäsi jos alkaisit seurustelemaan?

Olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa.

Vierailija

Minulla ei ole kovin läheisiä miespuolisia ystäviä (ei mitään bff siis). Kuitenkin kavereina on, jotka ovat pyörineet samoissa porukoissa ihan sieltä tarhasta lähtien. Heidän kanssa voin vaihtaa kuulumisia, nähdä silloin tällöin viihteellä... Juuri viime viikonloppuna pyysin yhdeltä kaverimieheltä jeesiä autoni kanssa, kun mieheni ei ollut kotona. Miksi ei? Pitäisikö kaverit jättää kumppanin vuoksi? Mitään peliä ei ole ikinä näiden kanssa ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kovin läheisiä miespuolisia ystäviä (ei mitään bff siis). Kuitenkin kavereina on, jotka ovat pyörineet samoissa porukoissa ihan sieltä tarhasta lähtien. Heidän kanssa voin vaihtaa kuulumisia, nähdä silloin tällöin viihteellä... Juuri viime viikonloppuna pyysin yhdeltä kaverimieheltä jeesiä autoni kanssa, kun mieheni ei ollut kotona. Miksi ei? Pitäisikö kaverit jättää kumppanin vuoksi? Mitään peliä ei ole ikinä näiden kanssa ollut.

Onko miehelläsi naispuolisia ystäviä, joiden autoja hän korjaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa aviomieheni kanssa, joka ei ole sama asia, kuin paras ystävä. Paras ystäväni on nainen, jonka kanssa olen ollut se paras ystävä lapsesta asti. Hän tietää minusta enemmän, kuin aviomieheni. Kuitenkin aviomies on se, jonka kanssa jaan arkeni, jota rakastan, jonka kanssa rakastelen ja näin ollen on etusijalla.

Vierailija

Onko siis sinusa parisuhteessa kysymys pelkästään seksistä? Kyllä minusta on ihan yhtälailla väärin kumppania kohtaan, jos kokee jonkun miespuolisen ystävän läheisemmäksi henkisellä tasolla, eikä halua jakaa kumppaninsa kanssa tähän toiseen miespuoliseen liittyviä asioita. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi naispuolisia ystäviä, joiden autoja hän korjaa?

Ei hänen kaverinaisensa ole vaan sattunut tarviimaan apua autoasioissa, mutta tiedän, että varmasti jeesaa, jos joku pyytää. Siskoaan ja äitiään hän on auttanut, kuin myös naapurin rouvaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa aviomieheni kanssa, joka ei ole sama asia, kuin paras ystävä. Paras ystäväni on nainen, jonka kanssa olen ollut se paras ystävä lapsesta asti. Hän tietää minusta enemmän, kuin aviomieheni. Kuitenkin aviomies on se, jonka kanssa jaan arkeni, jota rakastan, jonka kanssa rakastelen ja näin ollen on etusijalla.

Niin?  Aviomiehesi ei ole paras ystäväsi, ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Mutta parisuheen ulkopuolellakin voi olla se paras ystävä parisuhteen jälkeen. Joskus tämä parisuhteen ulkopuolinen paras ystävä on vastakkaista sukupuolta. Siihen ei silloin olla nykyisellä nokan koputtamista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat