Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kannabiskäyttäjä narkomaani?

Vierailija
11.10.2015 |

Kannabis luokitellaan kuitenkin huumeeksi?

Kommentit (2876)

Vierailija
2801/2876 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista menee pää enemmän sekaisin kuin kannabiksesta. Kännissä ne ihmiset hakkaa toisiaan nakkikiskalla, haastaa riitaa ja tappaa toisiaan. KUKAAN ei pilvipäissään tee kenellekään mitään pahaa, ei haasta riitaa saatika lyö. Kannabis auttaa oikeastaan kaikkeen: menkkakipuihin, pääsärkyyn, oikeastaan mihin vaivaan tahansa. Auttaa myös rentoutumaan ja siten lievittää stressiä.

Kannabiksen laittomuus on ihan älytöntä. Jos jonkin pitäisi olla laitonta, niin alkoholin ja tupakan. Kun aloin pössytellä, ryyppääminen jäi kokonaan pois. Baareissa juokseminen ja se koko känninen olotila tuntuu nyt täysin vastenmieliseltä.

Kannabiksella on terveysvaikutuksia, sitä käytetään myös lääkkeenä. Alkoholia ei. Eikö sekin kerro jo aika paljon?

T. Terveydenhuollon asiantuntija, joka käyttää kannabista säännöllisesti

Vierailija
2802/2876 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksun valheen kertoi tänään poliisi petri savela. On jo niin vahvaa kannabista että poliisi tarvitsee suojapuvut etteivät huumaannu siitä. Tuollaisille jutuille nauraa varismaan aidatkin.

Lähteenä yle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/2876 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksun valheen kertoi tänään poliisi petri savela. On jo niin vahvaa kannabista että poliisi tarvitsee suojapuvut etteivät huumaannu siitä. Tuollaisille jutuille nauraa varismaan aidatkin.

Lähteenä yle.

Haluan tuollaisen niin tujun hamppukasvin että sitä nuuhkimalla pääsee pilveen. Sehän on koristekasvi kun sitä ei ole leikelty eikä käyttön viittaavia välineitä.

Vierailija
2804/2876 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis ei sittenkään vähennä teinien älyä.

http://www.hs.fi/tiede/a1453173527938

Mihin tässä pitäisi uskoa?

Kokemuksen ääneen. Tietävät muustakin kuin teoriasta.

Vierailija
2805/2876 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tämä olla jo laillista suomessakin. Nooh palaa se näinkin.

Vierailija
2806/2876 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pala Eikä saisi!

Vierailija
2807/2876 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa ja saisi olla laillista mitäs mieltä olet esim verotulojen lisääntymisestä ja mikä siinä on ettei aikuinen ihminen saa päättää mitä haluaa tehdä se rikkoo jo ihmisen perusoikeuksia kun tässä maassa ei saa itse päättää mistää

Vierailija
2808/2876 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko osallistua tähän (joskin vanhaan) keskusteluun! Itse olen alle 30 v työssäkäyvä sairaanhoitaja ja käytän itse kannabista noin kerran viikossa. Mulle kannabiksen käyttö on tapa rentoutua ja selvitellä ajatuksiani. Olen ollut masentunut monta vuotta perheasioiden vuoksi ja hakenut ja saanut keskusteluapua. Nyt kuitenkin masennus on jollakin tapaa voitettu, mutta rankan taustan vuoksi on edelleen asioita, joita ei voi selvittää, enkä haluakaan käydä asioista enää jauhamassa, sillä itse en koe siitä enää hyötyä. Kannabiksen avulla saan helpotettua stressiä ja selviteltyä ajatuksia, jolloin olo on taas pitkään parempi.

En koe olevani narkomaani, tai tekopyhä työskennellessäni mielenterveysalalla. En voi sietää yleistystä, että kaikki kannabiksen käyttäjät olisivat rikollisia sossupummeja, vaan kyllä meitä pajauttelijoita löytyy ihan kaikista ns.yhteiskuntaluokista :)

Vierailija
2809/2876 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä edelliseen, en ole koskaan töissä paukuissa, eikä kannabiksen käyttö ole koskaan aiheuttanut ongelmia asioiden hoitamisessa ym. Harvalle olen käytöstä kertonut, koska ihmisillä tuntuu olevan niin negatiivinen käsitys kannabiksen käyttäjistä. Mieheni, joka ei itse käytä, on vain tyytyväinen poltteluuni, sillä elämä kanssani on yksinkertaisesti mukavampaa kun olen sinut itseni kanssa.

Vierailija
2810/2876 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabista ja alkoholia ei voi verrata mitenkään keskenään. Paitsi ehkä joku narkki.

Alkoholia voi juoda pelkän maun takia tai vaikka janoon"Saunakalja".

Viiniä voi maistella tai ottaa pienen viskiryypyn.

Kannabista ei maistella. Sillä on yksi ainoa tarkoitus. Saada nuppi sekaisin!

Tuntemani aikuiset käyttäjät kasvattavat itse omansa, ja vertailevat esimerkiksi lajikkeita kuten nyt viininlipittelijätkin.

Eivät myöskään juuri polttele vaan käyttävät vaporisaattoreita jolloin säästytään tupakan tyyppisiltä haitoilta eikä ala koti tai rappu löyhkäämään.

Kyllä pää menee sekaisin jos ottaa paljon, mutta asianharrastajat harvemmin ottavat. Kannabis voimistaa niitä tuntemuksia joita muutenkin tuntisi, ja siksi on kiva käydä vaikka leffassa pienessä pilvessä: ei ole 3D-laseille tarvetta, voin kertoa.

Toinen mikä onnistuu mainiosti pienessä pilvessä on työskentely ja siivoaminen: riippuu lajikkeesta, mutta aktivoivat lajikkeet auttavat keskittymään yksityiskohtiin ja tsrttumaan toimeen.

Liika mitä tahansa on liikaa, mutta juuri sopivasti kannabista voi olla silloin tällöin paikallaan.

Vierailija
2812/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta narkomaani on terminä verrannollinen alkoholistiin. Alkoholisti ongelmakäyttää alkoholia, narkomaani ongelmakäyttää muuta päihdettä/huumetta.

Vierailija
2813/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta narkomaani on terminä verrannollinen alkoholistiin. Alkoholisti ongelmakäyttää alkoholia, narkomaani ongelmakäyttää muuta päihdettä/huumetta.

Alkoholi vaikuttaa opiaattireseptoreiden kautta. Siksi ehkä samankaltainen voimakas riippuvuus heroiinilla ja alkoholilla? Kannabiksella ei koskaan saa päätä niin sekaisin kuin alkoholilla. Miksei siis miedompaa laillisteta?

Vierailija
2814/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pala Eikä saisi!

Joo, eikä metsässä ole karhuja.

Vierailija
2815/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmeisesti asentaa tor systeemit ja alkaa ostaa netistä. Aivan ihme kuivuus kannabiksen saannissa. Järkevintä olisi laittaa omat kasvamaan niin tietäisi mitä saa.

Vierailija
2816/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista 

Vierailija
2817/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista Lancet 1995 Kannabis aiheuttaa jankkaamista 

Kokeile joskus niin tiedät miten se vaikuttaa. Paras ja vähiten haitallinen päihde.

Vierailija
2818/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile joskus niin tiedät miten se vaikuttaa. Paras ja vähiten haitallinen päihde.

MOT.

Vierailija
2819/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. Just piikitin ison tuutit ganjaa. Nyt voi nuokkua koko loppupäivän. Sitten on pakko piikittää uudelleen kun reflat taas väkisin alkaa. Muuten tulee niin kylmä ja paha olo.

Vierailija
2820/2876 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah. Just piikitin ison tuutit ganjaa. Nyt voi nuokkua koko loppupäivän. Sitten on pakko piikittää uudelleen kun reflat taas väkisin alkaa. Muuten tulee niin kylmä ja paha olo.

Hyvää päivänjatkoa sinne porvooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän