Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin naisilla ei ole helpompi elämä pariutumismarkkinoiden suhteen?

Vierailija
10.10.2015 |

Heikkoitsetuntoinen nainen voi, ollessaan kaunis, hakea toisten huomiota ja sitä kautta pönkitystä itsetunnolleen. Se ei toki ongelmaa poista, mutta helpottaa monen oloa. Vähemmän hyvännäköinenkin voi saada egoboostia harrastamalla seksiä huomattavasti oman tason yläpuolella olevien miesten kanssa. Kaikki eivät tätä halua tehdä, totta, mutta eiköhän jokainen tunne naisen, jolle tämä on jonkinlainen elämän polttoaine.

Mitä sitten heikkoitsetuntoinen mies voi tehdä? Ainoa tapa millä hän voi saada egonpönkitystä naisten kautta on menestys ja julkisuus tai itsevarmuuden feikkaaminen (tyypillisesti narsistisen paha poika -roolin kautta). Kumpikin näistä keinoista on vain jonkun 0,1 %:n tavoitettavissa. Tiedän tämän koska itse olin joskus ujo ja ahdistunut, mutta muuttamalla persoonani totaalisesti ja teeskentelemällä itsevarma itsellenikin, onnistuin pääsemään naisten suosioon. Tämä vaatii sellaista omistautumista ja mm. kehonkielen, äänen ym. jatkuvaa feikkaamista vähintään kuukausien ajan, että se on täysin utopiaa useimmille kaltaisilleni. Käytännössä siis heikkoitsetuntoinen mies, joka inhoaa itseään ja uskoo ettei kukaan nainen halua häntä, ei voi käytännössä tehdä tilanteelleen mitään, vaan on epäonnistumisten syöksykierteessä, jossa jokaiset pakit tekevät olon entistä tukalammaksi ja jokainen sinkkuna vietetty ja/tai treffien vuosi lisää vain todennäköisyyttä, ettei mies kelpaa ikinä kenellekään.

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaikuta kovin mukavalta, vaan kyynistyneeltä ja katkeralta. Se on erittäin tehokas karkote.

Vierailija
62/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä, en lukenu. Mutta joskus tulee tälläkin av-papalla mittä täyteen näiden lassukoiden ja markkina-arvopaskan kanssa. Näiden markkina-arvo teoreettikojen mukaanhan mun pitäisi olla yksinäinen peräkammarin poika. Olenhan lyhyt, paksu ja hiukset alko lähtemään 18-vuotiaana. Rahaakaan ei oikeestaan ole, palkka on mitä on ja ei tule muuksi muuttumaan.

En ole myöskään paha poika tai jännämies tai mitään muuta tälläistä. Eipä ole mulla ollut ikinä sitä halutessa ongelmaa silti saada parisuhdetta, tai joskus jopa seksiä, naisten kanssa jota voisin kutsua omaa tasoani korkeammalla oleviksi. Eikä tekemieni alotteiden määrä edes lähentele sitä lassukoiden huutelemaa satoja.

Mikä erottaa minut näistä lassukoista? Uskoisin että siinä on semmonen kummallinen tekijä, että näen naisetkin ihmisinä, niin pelottavaa kuin tuo ajatus onkin. Parisuhdetta tai seksiä halutessa en tee aloitteita satoja, sillä yleisesti olen kiinnostunut juuri siitä ihmisestä, jota kohtaan aloitteen teen. Kun näkee sen toisen osapuolen ihmisenä eikä vaan jonain reikänä johon molonsa tuikata, paskaakos väliä siitä missä se reikä on kiinni, jotenkin helpompaa se parisuhteen saaminen on. Ei kukaan halua olla vain pelkkä reikä johon tyydytään kun ei muuta saa, ja jos lähtee sillä ajatuksella että vain sellaista etsii... Ei ihmekään jos tulee pettymään.

mies, feministi, ajattelemiseen ja empatiaan kykenevä. Kokeilkaa te lassukatkin noita.

Niin, mä voin kertoa sulle nyt omasta elämästäni, kun tulit tällä tavalla kertomaan totuuksia. Mulla oli kiihkouskovainen mutsi, jolla oli sairaita kasvatusmetodeja. Sen seurauksena olin aina nuorena auttamassa toisia, ratkomassa heidän ongelmiaan ja pelkäsin yli kaiken sitä että satutan jotain toista ihmistä tai teen jonkun olon epämukavaksi esim. puhumalla jostain aiheesta jota joku paikallaolija ei ymmärrä. Uskoin olevani paska ihminen ja siksi koinkin että kaikenlainen kiusaaminen sun muu on vain oikeutettua kohdallani. Naisten uskoin inhoavan seksiä ja pyrinkin suojelemaan naisia jos joku mies kertoi härskejä juttuja naisten seurassa jne. 

Olin elämässä hyvin pitkälle sellainen empaattinen kuuntelijatyyppi, joka ei koskaan kieltäydy mistään. Jokainen joka tajuaa mistään mitään, ymmärtää että tuollaisen miehen on vaikea löytää naista. Naismenestykseeni ei ole vaikuttanut se, että olisin alkanut katsoa naisia jotenkin enemmän ihmisenä, vaan se että olen alkanut katsoa itseäni tasavertaisena ihmisenä muiden kanssa. Tämä on USEIMPIEN miesten kohdalla faktaa, jotka ovat ongelmissa naisten kanssa. Arvostamalla itseäsi enemmän saisit naisiakin. Se on ihan silmänlumetta että suurella osalla miehistä olisi ongelmana se, etteivät arvosta naisia. Jos he eivät arvostaisi naisia, niin miksi he ovat sitten niin hermostuneita naisten seurassa? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa lukea koko ketjua, mutta tällaisena tavis-naisena haluan vain sanoa:

Vain kauniit naiset saavat varmasti huomiota. Toki on olemassa jollain ihmeellisellä lailla karismaattisia/seksiä säteileviä taviksia joiden ympärillä pörrää miehiä, mutta valtaosa ei-kauniista naisista jää jopa baarissa pilkun aikaan täysin vaille huomiota. Meille ei jutella, meitä päin ei yleensä edes katsota, puhumattakaan siitä että olisi joku jono ympärillä tarjoamassa drinkkejä ja sen kuin voisi valita itseään "laadukkaamman" äijän petiseuraksi. Oikeasti meillä useimmilla ei ole edes niitä oman tasoisia, eikä EDES "alemman tasoisia" miehiä iskemässä, ei todellakaan.

Olen käynyt tähän ikään (35) mennessä satoja kertoja yökerhossa, ja kymmeniä kymmeniä kertoja ihan yksinkin. Minua lähestyneet miehet näinä vuosikymmeninä voi laskea kahden käden sormilla, ja lähestyneet suomalaiset miehet yhden käden. Ja ei, ei edes niitä känniääliöitä ole pyörinyt ympärillä, en jätä siis "kelpaamattomia" pois laskuista. Olen saanut lähestymisiä siis karkeasti arvioiden ehkä noin 1% kerroista kun käyn baarissa. Väitän, että ei kovin paljoa eroa siitä miten paljon miehiä lähestytään (muistakaa, että en sortannut laskuista pois niitä yli-ikäisiä, yli-kännisiä tai yli-lihaviakaan), sillä ihan varmasti samalla frekvenssillä joku keski-ikäinen kännitäti lähestyy sitä nörttipoikaakin, jos hän käy 2-4krt/kk baarissa.

Tällaiset kliseepaskat "kaikilla naisilla on seuraa tarjolla kunhan menee baariin" vituttavat suuresti, sillä niistä paistaa se ajatusmalli jossa vain kaunis, nuori, hoikka-mutta-isotissinen nainen on Nainen. Me muut... ei meitä edes lasketa.

Vierailija
64/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vaikuta kovin mukavalta, vaan kyynistyneeltä ja katkeralta. Se on erittäin tehokas karkote.

Sano yksikin kohta missä olen haukkunut naisia, miehiä tai yhtään ketään yleisesti? Ei kuule, kyllä sä taidat olla sä jolla on kusta päässä, kun on tarve tulla haukkumaan mua.

ap

Vierailija
65/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa lukea koko ketjua, mutta tällaisena tavis-naisena haluan vain sanoa:

Vain kauniit naiset saavat varmasti huomiota. Toki on olemassa jollain ihmeellisellä lailla karismaattisia/seksiä säteileviä taviksia joiden ympärillä pörrää miehiä, mutta valtaosa ei-kauniista naisista jää jopa baarissa pilkun aikaan täysin vaille huomiota. Meille ei jutella, meitä päin ei yleensä edes katsota, puhumattakaan siitä että olisi joku jono ympärillä tarjoamassa drinkkejä ja sen kuin voisi valita itseään "laadukkaamman" äijän petiseuraksi. Oikeasti meillä useimmilla ei ole edes niitä oman tasoisia, eikä EDES "alemman tasoisia" miehiä iskemässä, ei todellakaan.

Olen käynyt tähän ikään (35) mennessä satoja kertoja yökerhossa, ja kymmeniä kymmeniä kertoja ihan yksinkin. Minua lähestyneet miehet näinä vuosikymmeninä voi laskea kahden käden sormilla, ja lähestyneet suomalaiset miehet yhden käden. Ja ei, ei edes niitä känniääliöitä ole pyörinyt ympärillä, en jätä siis "kelpaamattomia" pois laskuista. Olen saanut lähestymisiä siis karkeasti arvioiden ehkä noin 1% kerroista kun käyn baarissa. Väitän, että ei kovin paljoa eroa siitä miten paljon miehiä lähestytään (muistakaa, että en sortannut laskuista pois niitä yli-ikäisiä, yli-kännisiä tai yli-lihaviakaan), sillä ihan varmasti samalla frekvenssillä joku keski-ikäinen kännitäti lähestyy sitä nörttipoikaakin, jos hän käy 2-4krt/kk baarissa.

Tällaiset kliseepaskat "kaikilla naisilla on seuraa tarjolla kunhan menee baariin" vituttavat suuresti, sillä niistä paistaa se ajatusmalli jossa vain kaunis, nuori, hoikka-mutta-isotissinen nainen on Nainen. Me muut... ei meitä edes lasketa.

Miten voit sanoa ettei miesseuraa löydy, jos et itse mene tekemään niitä aloitteita? Ei tässä nyt tietenkään puhuta siitä tilanteesta, ettei ole edes yrittänyt.

ap

Vierailija
66/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun kerran olet sitä mieltä, että mies ei voi tehdä kelpaamattomuudelleen yhtään mitään, oletan, että haluaisit naisten tai jonkin muun toimijan tekevän asialle jotakin. Mitä se olisi?

Vierailija
67/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kun kerran olet sitä mieltä, että mies ei voi tehdä kelpaamattomuudelleen yhtään mitään, oletan, että haluaisit naisten tai jonkin muun toimijan tekevän asialle jotakin. Mitä se olisi?

Kyllähän itsetuntoaan voi kehittää, mutta se ei ole helppoa. Varmaan jokainen tuntee ihmisiä jotka ramppaavat terapiassa jatkuvasti ilman sen suurempaa hyötyä. Jotkut toki löytävät avun terapiasta. Ongelma vain on, että on vaikea myöntää saati tunnistaa niitä asioita jotka ovat huonon itsetunnon syynä.

Tietenkään se nyt ole naisten asia antaa mitään säälipillua tai muuten huolehtia epävarmoista miehistä. Enhän mäkään menetä yöuniani sen takia, että rumilla naisilla on vaikeaa.

Vierailija
68/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisithan voinut ruveta komeaksikin. 

Siis oikeesti, jatkuva itsesäälistä itkemisesi tympii. 

Vierailija
69/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujolla ja tavanomaisen näköisellä naisella on ihan yhtä vaikeeta kuin sinulla, ap.

Vierailija
70/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä tässä mistään pariutumisesta puhu vaan seksistä. Ei se välttämättä anna mitään egobuustia, että ruma nainen on komeiden miesten panokaveri eikä todellakaan auta parisuhteen löytämisessä mitenkään.

Hienoa! Siteerasit onnistuneesti aloitustani! Niinhän siellä lukeekin jos nyt käyt katsomassa, että osa naisista ei saa egoboostia siitä, että panee komeaa miestä, mutta osa saa. 

Voi vittu nyt...

ap

Niin mutta mistä vitusta sinä kuvittelet että ne komeat miehet haluaa panna rumia naisia???? Ja miksi kukaan nainen haluaisi panna komeaakaan miestä jolle on ihan sama mitä reikää panee????

Vierailija
71/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisithan voinut ruveta komeaksikin. 

Siis oikeesti, jatkuva itsesäälistä itkemisesi tympii. 

Taas näitä tyyppejä, jotka eivät kykene keskustelemaan asiasta, vaan alkavat teoretisoida sillä mitä ongelmia aloittajalla on. Ei, sä et tiedä mun elämästä mitään. Puhu asiasta tai mene pois.

ap

Vierailija
72/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikea ymmärtää, etten minä taviksennäköisenä naisena halua ketään joka ottaisi minut säälistä tai en halua olla pelkkä reikä jollekin komealle miehelle ja saada siitä egobuustia (wtf)?

Minä tavallisennäköinen nainen haluaisin tavallisennäköisen miehen, jonka kanssa olla tasavertainen, jonka kanssa jatkaa elämää yhdessä, jonka kanssa harrastaa paljon seksiä, jonka kanssa ehkä hankkia joskus jälkikasvuakin. Haluan tulla hyvinkohdelluksi ja haluan itsekin kohdella miestä hyvin. En halua olla kenenkään b-vaihtoehto, vaan haluan että joku kiinnostuu minusta itsestäni, en halua olla paremman korvike.

Tällaisena taviksena olen kokenut suurta kemiaa tavismiehen kanssa ja itse asiassa itseäni paremmannäköistenkin kanssa, harmi ettei mistään näistä tullut vuosisadan rakkaustarinaa vaikka kaikki suhteeni ovatkin kestäneet vähintään vuoden. Minulle miehen komeus ei ole tärkein asia, vaan se että kohdataan aidosti ihmisinä. Siitä se kaikki muu sitten lähtee.

Vierailija
73/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on vaikeaa tai helppoa riippumatta siitä, onko kyseessä nainen tai mies. Kategorisesti ei voi sanoa, että jommallakummalla olisi vaikeampaa tai helpompaa. 

Itsetunto on tärkeä tekijä pariutumisessa. Bongasin juuri eilen tutkimuksen, jossa oli tutkittu minäpystyvyyden (sef-efficacy) merkitystä seurustelun onnistumisessa. Pystyvyys jossakin asiassa on subjektiivinen käsitys omasta kyvykkyydestä. Siis vaikka ihminen olisi kaunis ja älykäs ym. positiivista, hän saattaa kuitenkin omata huonon käsityksen itsestään mahdollisena kumppanina. Tai muuten huonoja käsityksiä itsestään, jotka vaikuttavat myös parisuhteessa. 

Vierailija
74/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä, en lukenu. Mutta joskus tulee tälläkin av-papalla mittä täyteen näiden lassukoiden ja markkina-arvopaskan kanssa. Näiden markkina-arvo teoreettikojen mukaanhan mun pitäisi olla yksinäinen peräkammarin poika. Olenhan lyhyt, paksu ja hiukset alko lähtemään 18-vuotiaana. Rahaakaan ei oikeestaan ole, palkka on mitä on ja ei tule muuksi muuttumaan.

En ole myöskään paha poika tai jännämies tai mitään muuta tälläistä. Eipä ole mulla ollut ikinä sitä halutessa ongelmaa silti saada parisuhdetta, tai joskus jopa seksiä, naisten kanssa jota voisin kutsua omaa tasoani korkeammalla oleviksi. Eikä tekemieni alotteiden määrä edes lähentele sitä lassukoiden huutelemaa satoja.

Mikä erottaa minut näistä lassukoista? Uskoisin että siinä on semmonen kummallinen tekijä, että näen naisetkin ihmisinä, niin pelottavaa kuin tuo ajatus onkin. Parisuhdetta tai seksiä halutessa en tee aloitteita satoja, sillä yleisesti olen kiinnostunut juuri siitä ihmisestä, jota kohtaan aloitteen teen. Kun näkee sen toisen osapuolen ihmisenä eikä vaan jonain reikänä johon molonsa tuikata, paskaakos väliä siitä missä se reikä on kiinni, jotenkin helpompaa se parisuhteen saaminen on. Ei kukaan halua olla vain pelkkä reikä johon tyydytään kun ei muuta saa, ja jos lähtee sillä ajatuksella että vain sellaista etsii... Ei ihmekään jos tulee pettymään.

mies, feministi, ajattelemiseen ja empatiaan kykenevä. Kokeilkaa te lassukatkin noita.

Niin, mä voin kertoa sulle nyt omasta elämästäni, kun tulit tällä tavalla kertomaan totuuksia. Mulla oli kiihkouskovainen mutsi, jolla oli sairaita kasvatusmetodeja. Sen seurauksena olin aina nuorena auttamassa toisia, ratkomassa heidän ongelmiaan ja pelkäsin yli kaiken sitä että satutan jotain toista ihmistä tai teen jonkun olon epämukavaksi esim. puhumalla jostain aiheesta jota joku paikallaolija ei ymmärrä. Uskoin olevani paska ihminen ja siksi koinkin että kaikenlainen kiusaaminen sun muu on vain oikeutettua kohdallani. Naisten uskoin inhoavan seksiä ja pyrinkin suojelemaan naisia jos joku mies kertoi härskejä juttuja naisten seurassa jne. 

Olin elämässä hyvin pitkälle sellainen empaattinen kuuntelijatyyppi, joka ei koskaan kieltäydy mistään. Jokainen joka tajuaa mistään mitään, ymmärtää että tuollaisen miehen on vaikea löytää naista. Naismenestykseeni ei ole vaikuttanut se, että olisin alkanut katsoa naisia jotenkin enemmän ihmisenä, vaan se että olen alkanut katsoa itseäni tasavertaisena ihmisenä muiden kanssa. Tämä on USEIMPIEN miesten kohdalla faktaa, jotka ovat ongelmissa naisten kanssa. Arvostamalla itseäsi enemmän saisit naisiakin. Se on ihan silmänlumetta että suurella osalla miehistä olisi ongelmana se, etteivät arvosta naisia. Jos he eivät arvostaisi naisia, niin miksi he ovat sitten niin hermostuneita naisten seurassa? 

ap

Eipä aloituksesi vaikuta siltä että pitäisit itseäsi tasavertaisena vaan pidät itseäsi muita tärkeämpänä. Aloituksessa voisit vain kertoa omista ongelmistasi. Mutta sen sijaan mitätöit naisten ongelmat ja yrität ulottaa henkilökohtaiset ongelmasi koskemaan koko miessukupuolta.

Ja kurja lapsuus on ollut yhdellä sun toisella. Mitä se tähän liittyy? Ja monella empaattisella kuuntelijatyypillä on nainen. Sinä vain kyllästyit teeskentelemään empaattista koska et sellainen oikeasti ole.

Vierailija
75/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä tässä mistään pariutumisesta puhu vaan seksistä. Ei se välttämättä anna mitään egobuustia, että ruma nainen on komeiden miesten panokaveri eikä todellakaan auta parisuhteen löytämisessä mitenkään.

Hienoa! Siteerasit onnistuneesti aloitustani! Niinhän siellä lukeekin jos nyt käyt katsomassa, että osa naisista ei saa egoboostia siitä, että panee komeaa miestä, mutta osa saa. 

Voi vittu nyt...

ap

Niin mutta mistä vitusta sinä kuvittelet että ne komeat miehet haluaa panna rumia naisia???? Ja miksi kukaan nainen haluaisi panna komeaakaan miestä jolle on ihan sama mitä reikää panee????

Kyllä useimmat miehet panevat alle sen oman potentiaalisen tasonsa, jos haluavat irtoseksiä saada. Pätee ihan kaikenlaisiin miehiin ylipainoisista nhl-pelaajiin. Katsot vaikka millaisten ihme skankien kanssa monet julkkismiehet ovat pettäneet, vaikka kotona odottaa supermallin näköinen vaimo.

En tiedä miksi kukaan nainen haluaisi panna komeaa miestä, joka panee ketä vaan, mutta osa naisista tekee näin. Jos näin ei olisi, niin esim. naisten seksiriippuvuutta ei kai olisi olemassakaan. Osa naisista kuten osa miehistäkin saa valtavaa emotionaalista tyydytystä siitä, että heitä halutaan seksuaalisesti. Tunnen itsekin tällaisia naisia jotka ottavat kerta toisensa jälkeen jonkun miehen 10 minuuttia ennen valomerkkiä. Jotainhan he siitä saavat, muuten jättäisivät yhteen kertaan.

Vierailija
76/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikea ymmärtää, etten minä taviksennäköisenä naisena halua ketään joka ottaisi minut säälistä tai en halua olla pelkkä reikä jollekin komealle miehelle ja saada siitä egobuustia (wtf)?

Mikä siinä on niin vaikeaa lukea aloitus ajatuksella ennen kuin tulee kommentoimaan (ja huomata etten ole väittänytkään että jokainen nainen saisi jotain reikänä olemisesta).

ap

Vierailija
77/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt ymmärtänyt pahasti väärin. Empatiakyvyttömillä miehillä tyypillisedti on naisia. Se pahan pojan viehätys. Sen sijaan sellaiaet miehet jotka eivät osaa pitää puoliaan ja pelkäävät yli kaiken loukkavansa toisia, ovat aika heikoilla naismarkkinoilla.

Ihmisistä suurin osa onneksi edystaa muita ryhmiä kuin kahta pientä äärilaitaa. Tasapainoisuus ja henkinen terveys viehättävät minua.

Vierailija
78/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden juuri avioituneen pariskunnan, jossa kuvankaunis keijukainen avioitui lyhyen mörököllin kanssa. Se mörökölli taisi olla ensimmäinen mies joka oikeasti pystyi älyllisiin keskusteluihin keijukaisen kanssa. Ensimmäinen mies joka pystyi näkemään keijukaisen muunakin kuin seksiobjektina. Kohtelevat tosiaan ihanan rakastavasti ja pystyvät puhumaan aivan kaikesta. Ovat olleet hyvin onnellisia jo vuosikaudet, uskon että tuo liitto on koko loppuelämän kestävä.

Vierailija
79/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on vaikeaa tai helppoa riippumatta siitä, onko kyseessä nainen tai mies. Kategorisesti ei voi sanoa, että jommallakummalla olisi vaikeampaa tai helpompaa. 

Se mitä yritin aloituksessa viestiä on, että vaikka molemmilla voi olla vaikeaa, niin pariutumis- ja seksimarkkinat tarjoavat useimmille naisille edes jonkinlaista itsetunnon kohotusta. Laihduttamalla ja laittautumalla nainen voi saada ainakin katseita. Reppana mies saa vain sääliviä katseita jos jotain saa.

Ja naiset voivat aina syyttää geenejään siitä jos eivät kelpaa. Mies taas yleensä kokee epäonnistuneensa miehenä jos ei kelpaa. Se on se viesti mikä tulee läpi kaikkialta, miehiltä ja naisilta: yksinäinen mies on luuseri eikä mies ollenkaan. Naisilla ei myöskään ole vastaavia paineita saada seksiä, kun taas neitsytmies on naurunaihe niin elokuvissa kuin missä tahansa. Jos nämä miehet saisivat saman määrän huomiota mitä keskivertonainen saa, niin todellakin se parantaisi heidän oloaan tässä maailmassa, joka asettaa heille suuria paineita tuon asian suhteen. Ja aivan varmasti se sattuisi nuoreen naiseen, jos ei tulisi enää kiinnostusta edes niiltä känniääliöiltä.

ap

Vierailija
80/268 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaa Melko pientä marginaalia lukuunottamatta kaikki pariutuvat naiset pariutuvat miesten kanssa, ja koska samaan aikaan aikuisia miehiä ja naisia on yhteikunnassa yhtä paljon, pariutuu miehistä loogisesti vähintään yhtä suuri osa kuin naisista. Niinpä paiuruminen on molemmlle sukupuolille tasan yhtä helppoa tai vaikeata.

Miehiä on kylläkin enemmän alle 55-vuotiaissa, joten jos ajatellaan miesten ja naisten pariutuvan keskenään, suurempi osa naisista pariutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi