Mies suuttui, hah.

Vierailija

Mies sanoi mulle eilen, että hänen mielestään minun pitäisi laihduttaa, jotta vyötäröni olisi pienenpi. No, näpsäkkänä minä sitten tänään lähetin hänelle kuvan miehestä, jolla oli jäänyt jalkapäivät väliin, yläkeroppa roteva, ja sanoin että tuo on ihan niinkuin hän (mieheni siis). Ja mies suuttui! On nyt mököttänyt koko päivän :)

Oikeasti mulle on ihan sama miltä hän näyttää, laitoin tuon vain osoittaakseni, miten "kivalta" tuntuu, kun kommentoidaan ulkonäköä, varsinkin kun ei ole edes kysynyt mielipidettä.

Olenko nyt anteeksipyynnön velkaa vai häh :)

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No etpä sinäkään kivasti tehnyt. Silmä silmästä tekee koko maailman sokeaksi

Ei ollu eka kerta mieheltä, multa oli. Ehkä jäi nyt viimeiseksi kerraksi mieheltäkin.

Ap

Vierailija

Samoin olisin tehnyt. Siinäpä ukko itkee jos kerran on itse "leikin" aloittanut. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jatka samaan malliin ap! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samoin olisin tehnyt. Siinäpä ukko itkee jos kerran on itse "leikin" aloittanut. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jatka samaan malliin ap! :)

Kiitos. Vähän tuli itsellekin paha mieli kun sanoin noin miehelle, mutta niin monesti mies pahoittanut minun mieleni, että nyt oli pakko sanoa takaisin.

Ap

Vierailija

Sinulle on ihan sama miltä miehesi näyttää, mutta miehesi on kiinnostunut ulkonäöstäsi. Siksi oli aika rumasti tehty. Ehkä sinun tosiaan pitäisi laihduttaa. Mitkä ovat mittasi?

Vierailija

Heh, hyvä veto miehellesi.

Itsekkin välillä naljailen vaimolleni kertyneistä liikakiloista. Tosin hänellä ei ole mahdollisuutta naljailla takaisin, vielä nelikymppisenä, salilla käyneenä (jalkoja unohtamatta) ja muutakin liikuntaa harrastaneena kroppa on kuosissa.

Vaimollani pitäisi pudottaa kiloja ainakin se kymmenkunta. Mutta kun nojatuolissa istuskelu vie liikunnalta ajan. Hyvä heittää pikku kommentteja, esim jos lumihangessa on isohko painauma, siihen nakkaan, että oletko jo tuohon ehtinyt istahtaa :)

Kannattas monella sinne sohvan pohjalle jämähtäneellä ottaa mallia vaikka Susanna Tannista. Reilu 40v ja noin hyvässä kuosissa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin välillä naljailen vaimolleni kertyneistä liikakiloista. Tosin hänellä ei ole mahdollisuutta naljailla takaisin, vielä nelikymppisenä, salilla käyneenä (jalkoja unohtamatta) ja muutakin liikuntaa harrastaneena kroppa on kuosissa.

Vaimollani pitäisi pudottaa kiloja ainakin se kymmenkunta. Mutta kun nojatuolissa istuskelu vie liikunnalta ajan. Hyvä heittää pikku kommentteja, esim jos lumihangessa on isohko painauma, siihen nakkaan, että oletko jo tuohon ehtinyt istahtaa :)

Kannattas monella sinne sohvan pohjalle jämähtäneellä ottaa mallia vaikka Susanna Tannista. Reilu 40v ja noin hyvässä kuosissa

Ja tarpeeksi kun naljailee niin huomaa pian olevansa yksin.

Vierailija

Oot ap ihan satavarmasti sama, joka taannoin itki autossa kun mies oli loukannut ja haukkunut lihavaksi. Nähtävästi siis palasit takaisin kotiin:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarpeeksi kun naljailee niin huomaa pian olevansa yksin.

Eihän sitä jatkuvasti tietenkään. Ja jos huomaa olevansa yksin, sitten vaan radalle kattelemaan tiukemmassa kunnossa olevia. Ja tällä iällä, ulkonäollä ja kunnolla on varaa valita. En erehtyisi pullukkaan.

Eroa en kuitenkaan halua, vaimo on muuten kaikin puolin ihana, lähtisi vaan liikkumaan. Enempiä ylimääräisiä kiloja ei kuitenkaan kärsi tulla, ei viitti mitään älytöntä laardia katella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on ihan sama miltä miehesi näyttää, mutta miehesi on kiinnostunut ulkonäöstäsi. Siksi oli aika rumasti tehty. Ehkä sinun tosiaan pitäisi laihduttaa. Mitkä ovat mittasi?

Minun pitää laihduttaa vain jos itse haluan. Ei miehen tai kenenkään muunkaan takia.
En ole lähelläkään liikalihavaa, eli terveydellisiä tai liikkumiseen liittyviä ongelmia ei ole.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oot ap ihan satavarmasti sama, joka taannoin itki autossa kun mies oli loukannut ja haukkunut lihavaksi. Nähtävästi siis palasit takaisin kotiin:)

Kuka? :D nyt oon missannut aika mielenkiintoisen kuuloisen ketjun, äsh!

Ap

Vierailija

En tiedä anteeksipyynnöstä. Se on teidän välinen. Tiedätte mikä loukkaa ja mikä ei, mutta keskustelun olette mielestäni toinen toisillenne velkaa. Jutelkaa noi asiat. Mikä loukkaa ja miksi. Ja miten jatkossa olisi kiva toimia. Niin, että olisi hyvä olo ja mökötysten määrä vähenisi,

Taru

Mulle on tässä nelikymppisenä tullut ihan uudenlainen ajatus siitä, että pitääkin itse välillä tarkistaa, minkälaisen "paketin" omalle puolisolleen tarjoaa. Ollaan oltu naimisissa nuorista asti liki kakskymmentä vuotta ja ollaan oltu välillä pyöreämpiäkin. Sitten hiipi kummallekin urheiluinnostus, ja nykyään nautin suunnattomasti, kun tiedän kroppani olevan aika hyvässä kuosissa. Miehenikin nauttii siitä, mutta itse nautin vielä enemmän, sekä oman hyvän oloni takia että ihailun, jota mieheltäni saan : ) En siis enää pidä ulkonäköasioita tai painoa yhtään niin sivuutettavina asioina kuin aiemmin, kun huomio meni esim. pikkulapsiarjen pyörittämiseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat