Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken tällä hetkellä autossa..

Vierailija
23.09.2015 |

..nelostien varressa olevan abc:n parkkipaikalla.

Kävin suihkussa, ja laitoin makkarin verhot kiinni, jottei mahdolliset ohikulkijat näkisi kun vaihdan kylpytakista yömekkoon. Mies sanoi mulle sitten, että "kuka sua nyt kattois..". Kysyin häneltä sitten, että olenko sinusta hirveä, johon hän vastasi että en ole, vaan tottapuhuen lihava. No niin jumalauta olen. En tarvitse ketään sitä minulle kertomaan.
Tokaisin vain, että jos olen niin lihava niin voin vyöryä läskeineni pois pilaamasta elämääsi, puin vaatteet päälle ja ajoin 30 kilometrin päähän kotoa.

Nyt mietin mihin päin ajelisin.
Olen miehelle sanonut joskus, että vaikka olen ylipainoinen, olen terve ja jaksan ja pystyn liikkumaan siinä missä kuka tahansa normaalipainoinen (en siis ole läheskään liikalihava), joten mun ei tarvitse yrittää vielä kaupan päälle näyttää joltain hänen silmäänsä miellyttävältä naisvartalolta. Ja että mun kanssa ei todellakaan tarvitse olla.

Nyt se yrittää soittaa jo viidennen kerran. Mitä se tällaisen läskin perään oikein vinkuu, eikö tajua että nyt olisi vapaus etsiä joku toinen.

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastaajista on ihan hakoteillä. Ei tässä ole kysymys ap:n todellisista tai kuvitelluista läskeistä ja hänen laihduttamisestaan. Se on epäoleellista ongelmaan nähden. Mies kommentoi verhojen kiinni panemiseen että kuka sua katsoisi kun olet läski. Ongelma on miehen halveksiva käytös. Jos sitä alkaa sietään, niin pahempaan päin tulee menemään. Kohta ap ei osaa mitään tehdä oikein ja ivailevia kommentteja tulee aina vain enemmän ja enemmän ja eri asioista. Kunnes ap:n jo ennestään huonolta vaikuttava itsetunto on aivan lytyssä. Onhan näitä tyyppejä kaveripiirissä nähty. Ihme luihuja alistajia. Kukaan tervepäinen ei puhu puolisolleen tuolla tavalla.

Vierailija
2/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole näin nopeasti kypsynyt tämä "päätös" etsiä toinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:36"]Marttyyri.

Jos laihduttaisit, olisisko enää syytä ruoskia ja inhota itseään? 
[/quote]

En inhoa itseäni, vaan mies inhoaa minua selkeästi.
Kaikille muille kelpaan näin, ystäville ja perheelle.

Vierailija
4/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, mutta eikö ole parempi, että mies sanoo kerran totuuden kuin valehtelee aina? Jos sä olet lihava, niin sä olet. Sä olet ainoa joka siihen voi vaikuttaa tai sitten alat rakastamaan itseäsi juuri tuollaisena kuin olet.

Vierailija
5/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:37"]Ei varmaan ole näin nopeasti kypsynyt tämä "päätös" etsiä toinen..
[/quote]

Ei varmaan vaan mitä se minustakaan haluaa. Että tulen takaisin ja sanon "anna anteeksi, laihdutan jos se sinua niin ilahduttaa?"
Ap

Vierailija
6/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:38"]Inhottavaa, mutta eikö ole parempi, että mies sanoo kerran totuuden kuin valehtelee aina? Jos sä olet lihava, niin sä olet. Sä olet ainoa joka siihen voi vaikuttaa tai sitten alat rakastamaan itseäsi juuri tuollaisena kuin olet.
[/quote]

Ei mut miksi mies mun kanssa alunperinkään alkoi, jos olen hänestä lihava? Ensin huijaa minut rakastumaan itseeni ja sitten kertookin, että en kelpaa.
Ap

Vierailija
7/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:38"]Inhottavaa, mutta eikö ole parempi, että mies sanoo kerran totuuden kuin valehtelee aina? Jos sä olet lihava, niin sä olet. Sä olet ainoa joka siihen voi vaikuttaa tai sitten alat rakastamaan itseäsi juuri tuollaisena kuin olet.
[/quote]

Ei mut miksi mies mun kanssa alunperinkään alkoi, jos olen hänestä lihava? Ensin huijaa minut rakastumaan itseeni ja sitten kertookin, että en kelpaa.
Ap
[/quote]

Siis itseensä eikä itseeni..
Ap

Vierailija
8/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kelpaat ystäville ja suvulle. Kuitenkin tärkeintä olisi kelvata miehellesi?

Vierailija
9/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioitteletkohan sä nyt hieman? Miehesi sanoo kerran, että sä olet lihava ja sä saat helpulin ja lähdet autolla ajamaan ja itkemään kuinka mies ei rakasta sua enää, huijannut sua ja haluat, että mies etsii nyt uuden, laihan naisen itselleen.

Vierailija
10/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi kyynel.. Ota nyt jo itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuollainen vetistely. Ei aikuinen nainen ole tuollainen märkärätti.

Vierailija
11/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä vaikka täällä on linjat pullollaan joitain idiootteja teinejä. Olit lihava tai et, sun mies käyttäytyi todella tökerösti, ei tuollasta tarvitse sietää ja ymmärrän että loukkaannuit. Olisin loukkaantunut itsekin. Tsemppiä ja halaus <3

Vierailija
12/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä kysyit ja tiesit vastauksen, mutta silti loukkaannuit. Mies ei sanonut, että olet hirveä, läski tai ettet kelpaa. Sen sanoit ihan itse.

Vierailija
13/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille tekstari, että olet ok, ja rauhoitu. Ajele hissukseen jonnekin ja mieti. Turha mennä heti kotiin, kun ei siitä ehkä seuraa kuin muheva riita, jos sulla nyt kipinöi, tai itket koko illan silmäsi turvoksiin. On tietenkin hyvä, jos mies on rehellinen, mutta ei nyt tarvi ihan noin rehti olla. Asian voi esittää aikuismaisemminkin. Keskustelun paikka.

Vierailija
14/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:43"]Liioitteletkohan sä nyt hieman? Miehesi sanoo kerran, että sä olet lihava ja sä saat helpulin ja lähdet autolla ajamaan ja itkemään kuinka mies ei rakasta sua enää, huijannut sua ja haluat, että mies etsii nyt uuden, laihan naisen itselleen.
[/quote]

Ei ollut eka kerta. Nyt sain ekan kerran tarpeekseni.
Ap

Vierailija
15/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi äsken minua lihavaksi, ja tottahan se on joten rummutin muhkeaa mahaani käsilläni, heitin kunnon leijat ja nauroin päälle niin perkeleesti.

Vierailija
16/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:44"]Itsepä kysyit ja tiesit vastauksen, mutta silti loukkaannuit. Mies ei sanonut, että olet hirveä, läski tai ettet kelpaa. Sen sanoit ihan itse.
[/quote]

No en kyllä kysynyt yhtään mitään.
Ap

Vierailija
17/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:38"]Inhottavaa, mutta eikö ole parempi, että mies sanoo kerran totuuden kuin valehtelee aina? Jos sä olet lihava, niin sä olet. Sä olet ainoa joka siihen voi vaikuttaa tai sitten alat rakastamaan itseäsi juuri tuollaisena kuin olet.
[/quote]

Ap
[/quote]
Mies sanoi, että olet lihava. Hän ei sanonut, että sinä et kelpaa. Olet itsekin myöntänyt, että olet lihava joten sen ei pitäisi tulla yllätyksenä, että miehesiki tietää sinun olevan lihava. Ellei hän ole nyt vaatimassa, että muutut, kuivaa kyyneleet ja vastaa puhelimeen

Vierailija
18/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:45"]Mieshän sanoi vain faktan, jonka itsekin tiesit. Miksi siitä pitää vetää herne nokkaan?
[/quote]

Niin, no jos mun ystävällä on järkky finni keskellä otsaa, en sano siitä hänelle, hän tietää sen varmasti itsekin, enkä muutenkaan pidä finniä esteenä ystävyydelle.
En myöskään sano miehelle, että hän näyttää naurettavalta 10-vuotiaan pikkupojan jalkojensa kanssa verrattuna treenattuun ja rotevaan yläkroppaansa, eikä asia minua haittaa.
En myöskään sano siskolleni, että hänen uusi hiustyylinsä on helvetin ruma, koska se ei tee hänestä huonoa ihmistä.
Ap

Vierailija
19/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:47"]Vaimo sanoi äsken minua lihavaksi, ja tottahan se on joten rummutin muhkeaa mahaani käsilläni, heitin kunnon leijat ja nauroin päälle niin perkeleesti.
[/quote]

Ihana :)
Vaimosi tykkää sinusta varmasti just tuollaisena.
Ap

Vierailija
20/112 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:38"]Inhottavaa, mutta eikö ole parempi, että mies sanoo kerran totuuden kuin valehtelee aina? Jos sä olet lihava, niin sä olet. Sä olet ainoa joka siihen voi vaikuttaa tai sitten alat rakastamaan itseäsi juuri tuollaisena kuin olet.
[/quote]

Ap
[/quote]
Mies sanoi, että olet lihava. Hän ei sanonut, että sinä et kelpaa. Olet itsekin myöntänyt, että olet lihava joten sen ei pitäisi tulla yllätyksenä, että miehesiki tietää sinun olevan lihava. Ellei hän ole nyt vaatimassa, että muutut, kuivaa kyyneleet ja vastaa puhelimeen
[/quote]

Miksi pitää sanoa? Koska haluaa olla ilkeä ja koska inhotan häntä, hän ei voi olla hiljaa. Jättäisi jos sporttiset mimmit vetoaa häneen paremmin.
Tällä hetkellä tuntuu, että on kanssani vain kun ei muita saanut.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä