Kasvissyöjä: Oletko syönyt humalassa salaa lihaa?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Öh, en. Outo kysymys. Että humalassa ja salaa? Voisin toki syödä lihaa aivan avoimesti ja selvin päin, jos kiinnostaisi. Mut ei kiinnosta.

Vierailija

En, koska ei tee mieli. Oksettaa ajatuskin. Sen sijaan tiedän kyllä on-off-kasvissyöjiä jotka saattavat syödä lihaa humalassa tai vaikka juhlissa. 

Olen itse ehdoton vegaani mutta minusta on hienoa että on ihmisiä jotka yrittävät syödä kasvipohjaisesti vaikka vielä haluaisivat lihaa. Jos se vaihtoehto on kebu humalassa tai kokonaan luovuttaminen niin tiedän kyllä kumpaa toivon ihmisille!

Vierailija

Itse olen näiden kymmenen vuoden aikana muutaman kerran ostanut lihaa sisältäviä eväitä "salaa". Esimerkiksi huoltoasemalta matkalla kolmioleivän. En ole asiasta kenellekään kertonut.

Ei minulla kuitenkaan ole tarvetta salaa ahmia lihaa. Itselleni lihattomuus ei ole mikään uskonto.

Vierailija

En koskaan. Olen ollut 15 vuotta kasvissyöjä. Outo kysymys kyllä. Ihan niin kuin lihan syömättömyys olisi jokin iso uhraus, josta sitten salaa lipsutaan. Joskus tuntuu myös, että jotkut ryhtyvät kasvissyöjiksi, koska he haluavat antaa itsestään jotenkin "hienomman" tai "paremman" kuvan muille. Nämä ovat sitten niitä, jotka syövät salaa lihaa. Mitä ihmeen järkeä tuossa on? En tajua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ette ehkä ole juonut tarpeeksi

Hah, ihan liikaakin olen juonut ja monen monta kertaa, mutta en ole siltikään syönyt lihaa. Ei tee mieli, ihan sama olenko kännissä vai selvin päin. Ajatuskin ällöttää. En kaipaa lihaa.

Vierailija

No en salaa, mätin kinkku-ananas pizzaa kuulemma kaksin käsin ja kehuin niin hyväksi että :D Kiva kun ei muista tuollaisesta itse mitään...

Vierailija

brittien tutkimukset ovat aina täyttä paskaa. Joku ladi kysyy chavilta ooks syönyt lihaa kännis ja sitten chavi vastaa , että joskus kebua...  britit ovat ihmissaastaa :P 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

http://www.hs.fi/tiede/a1305991809327?ref=hs-art-luetuimmat-6

Brittitutkimuksen mukaan kolmasosa teistä mättää lihaa kännissä. :D

Tein pikaisen laskutoimituksen. Tunnen noin 10 kasvissyöjää. Heistä tiedän kahden syöneen humalassa lihaa, repsuvat muutenkin vaikeissa tilanteissa (juuri huoltsikat jne) mutta kokevat silti itsensä kasvissyöjiksi. Yksi noista jäljellejäävistä on kasvissyöjä terveyssyistä, eli voisin kuvitella lipsuvan humalassa. 

Itse siis ainakin uskon. Tuosta jää vielä ne 6-7 jotka eivät syö lihaa missään tilanteessa.

Vierailija

En ole syönyt lihaa kahteenkymmeneen vuoteen edes humalassa, paitsi kerran kymmenen vuotta sitten yhden siiderin nauttineena vahingossa juhlissa, joissa oli todella hämärää ja epämääräisiä cocktailpaloja tarjolla. Joku väitti minulle, tahallaan tai erehdyksessä, että eräs niistä cocktailpaloista ei sisältänyt lihaa, joten pahaa-aavistamattomana maistoin ja tulin syöneeksi jotain ällöttävää makkaraa. Syljin sen lautasliinaan ja huuhdoin suun vedellä. Siitä lähtien olen ollut varovaisempi, enkä syö mitään, mistä en tarkalleen tiedä mitä se sisältää.

Vierailija

Ketä minä salaa lihaa syömällä huijaisin? Ihan vapaaehtoisesti olen omasta aloitteestani ollut yli 10v. ilman liharuokia. Kenellekään muulle en olesyömisistäni  tilivelvollinen. Jos tekisi mieli, söisin avoimesti enkä teeskentelisi jotain mitä en oikeasti ole. Kyseenalaistan myös tutkimuksen perusolettamuksen: Mikä kasvissyöjä se on joka syö lihaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat