Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen elämästäni tahallani kurjaa

Vierailija

Tykkään siitä, kun on mahdollisimman kurjaa, vaikeaa, askeettista ja moniongelmaista. Sellainen kepeä ja soljuva elo ei vaan ole minua varten.

Kommentit (8)

Vierailija

niin se voi olla että kun kokee tuskaa jonkin aikaa siihen tottuu, siihen taisteluun ja riutumiseen. Tää on tää kivun ja nautinnon hämärä raja.

Vierailija

Mäkin väkisin vaan aion tuijottaa ton Housen läpi vaikka sattuu niin saatanasti.Joka ilta sydän ruvella palaan sen ääreen ihan kun rangaistusta kärsimään.No kohta loppuu ja jännityksellä odotan kuinka nopeasti se äijä unohtuu.Kauheinta tietysti olisi kun se ei unohtuisikaan mutta eihän sellasta voi tapahtua?Eihän?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mäkin väkisin vaan aion tuijottaa ton Housen läpi vaikka sattuu niin saatanasti.Joka ilta sydän ruvella palaan sen ääreen ihan kun rangaistusta kärsimään.No kohta loppuu ja jännityksellä odotan kuinka nopeasti se äijä unohtuu.Kauheinta tietysti olisi kun se ei unohtuisikaan mutta eihän sellasta voi tapahtua?Eihän?

:) hassu

Vierailija

Musta tuntuu ettet ole yksin. Tosi monet tuntuvat hakeutuvan vaikeuksiin, hankkivan itselleen ongelmia, haluavan vaikeaa/kurjaa elämää. Usein vielä perustelevat asiaa sillä, että kurjuudessa eläminen on jotenkin aidompaa ja todellisempaa elämää. Askeettisuudessa ei sinänsä ole mitään ihmeempää mielestäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sitä kuule tuijotti parhaimmillaan 80miljoonaa katsojaa josta varmaan puolet naisia ja kaikki ollaan toi koettu ja yli päästy niin sinäkin että ihan normi juttu älä huoli!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ethän sitten vaivaa läheisiäsi valittamalla, valittamalla ja valittamalla?

:)

En ole ap, mutta itse teen vissiin tuota jatkuvasti. Kun haluaisin jonkun johon purkaa mun tunteet, mutta on niin yksinäistä niin joudun kiusaamaan vanhempiani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat