Milloin meitä kuunnellaan?

av-tyttö harmissaan

Olen itse sitä mieltä, että mitään, mikä ei ole rikki, ei kannata korjata. Av toimi ennen ihan kohtuullisen hyvin ja selkeä, listamainen foorumi oli helppo selattava. Linkit keskustelujen etusivuille olivat sopivasti löydettävissä ja peukut toivat eloa keskusteluihin, toisin kuin nämä fiiliksen tappavat nuolet.

Aika moni on aloittanut keskustelun aihe vapaan muutoksesta ja saanut omien sanojensa mukaan jopa bannit sivustolle. Eikö kritisoijien sivulle pääsyn estämisen sijaan kannattaisi keskittyä siihen, mikä meni vikaan ja mitä voisi parantaa? Me palstailijat kuitenkin pidämme tämän puljun pystyssä. Milloin meitä kuunnellaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Aivan totta. Alan pikku hiljaa kyllästyä tähän hyssyttelyyn - okei, jos ette tahdo minua tänne, niin pitäkää palstanne. Menen tästä lähin vaikka hommafoorumille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Alan pikku hiljaa kyllästyä tähän hyssyttelyyn - okei, jos ette tahdo minua tänne, niin pitäkää palstanne. Menen tästä lähin vaikka hommafoorumille.

Ktsekin olen harkinnut jopa hommafoorumille siirtymistä... Kaikki voittoa tekevät firmat tekevät asiakaskyselyitä ja ottavat neuvosta vaarin, mutta Sanomaa ei taida kiinnostaa. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat