Mistähän löytäisi 25-35v naisen, joka ei ole seurustellut?

30+ mies

Tai sanotaan, jos on seurustellut, niin vaikka yhden kerran ja max pari vuotta.

Toisaalta ei saisi olla myöskään sellainen, joka harrastaa paljon yhden yön suhteita tai panosuhteita.

Haussa ei ole siis neitsyt (vaikkei se mikään estekään ole). Pakko todeta tämä tähän väliin, kun tiedän millaisia vastauksia naisilta tulee.

Haussa on vain nainen, jonka kanssa parisuhteessa voisi olla jossain määrin tasavertainen asetelma. En usko, että voin saada hyvää parisuhdetta, jos nainen on ollut jonkun miehen kanssa vuosikaudet, tai toisaalta ollut jatkuvasti uusissa suhdevirityksissä. Haen naisesta jossain määrin samanlaista kokemusmaailmaa kuin minulla, joka erinäisistä syistä olen ollut vain muutamassa, noin vuoden pituisessa suhteessa elämäni aikana. En ala syitä avaamaan, kaikkien ihmisten elämä ei vain mene suorinta raidetta joka paikkaan.

Tiedän, että tähän tulee naisia myös kertomaan kuinka epäromanttista tällaisten määrittely on. Oma näkökantani on kuitenkin erilainen, juuri sisäinen romantikkoni ajaa etsimään naista, jonka kanssa olisi riittävän samanlainen kokemusmaailma.

Niin että mistähän voisin sellaisen naisen löytää? Missä tutustua? Kertokaa jos tiedätte jonkun kuvaukseen sopivan naisen, että missä tällaiseen voisi tutustua?

Sivut

Kommentit (138)

Vierailija

Seurakuntien sinkkukerhosta voisi löytyä kokematon siveyden sipuli. Toinen vaihtoehto on marttayhdistysten ns. tulevien vanhojen piikojen osastot.

30+ mies

Lisään vielä hiukan. Siis toki naisellakin saa olla ollut vaikka kolme tuollaista suht lyhyttä seurustelua. Mutta ei mitään sentyyppistä, että kolmen miehen kanssa oltu vuosi, ja sitten väliajat yhteensä 10 vuotta ollut jatkuvasti lyhyitä juttuja.

Yleensäkin haen naista, jolle ei ole ollut helppo löytää parisuhdetta, vaikka olisi toivonut. Ihmiset, jotka ovat kokeneet elämässä vaikeuksia, varmasti ymmärtävät toisiaan paremmin kuin niin päin, että toinen on seilannut höyhentyynyllä koko elämänsä.

Vierailija

Täällä 21-vuotias sellainen. Olen myös neitsyt. No, vaikket minun ikäistä hakenutkaan niin vastaan silti, että minuun on mahdoton tutustua. En omaa lainkaan sosiaalista elämää ellei äidille soittamista lasketa ja käyn kodin ulkopuolella vain pari kertaa viikossa kaupassa. Haluan muutoksen tilanteeseen, mutta en tiedä miten :(

30+ mies

Vierailija kirjoitti:

Ota vähän paksumpi nainen. Hän on kyllä saanut tuta ettei kelpaa.

Havaintoni tosielämästä eivät tue tätä teoriaa, paitsi sitten kun puhutaan niin lihavista naisista, että esimerkiksi normaali kävely portaita pitkin ei enää onnistu.

Vierailija

Miksi miesten kanssa seurustelu olisi höyhentyynyllä elämistä? Enemmän mulla on niitä kasvattavia vaikeuksia ollut miesten kanssa kuin ilman niitä jos vaikeuksia kokenutta kaipaat.

Vierailija

Tässä olisi. Mutta en pidä ihmisistä, joista satunnainen seksi on kamala asia. En ole seurustellut ikinä, mutta ei se tarkoita ettenkö olisi kiimainen ollut. Onnee vaan sulle etsintään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä 21-vuotias sellainen. Olen myös neitsyt. No, vaikket minun ikäistä hakenutkaan niin vastaan silti, että minuun on mahdoton tutustua. En omaa lainkaan sosiaalista elämää ellei äidille soittamista lasketa ja käyn kodin ulkopuolella vain pari kertaa viikossa kaupassa. Haluan muutoksen tilanteeseen, mutta en tiedä miten :(

Nettiin.
Parikymppinen sinkkumies

30+ mies

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten kanssa seurustelu olisi höyhentyynyllä elämistä? Enemmän mulla on niitä kasvattavia vaikeuksia ollut miesten kanssa kuin ilman niitä jos vaikeuksia kokenutta kaipaat.

Vain rikkaalla on varaa ostaa sisäfilettä, kärventää sitä grillissä väärin ja heittää parin haukkauksen jälkeen pusikkoon.

Vierailija

Mitään vaikeuksia en oo kokenu, mut parisuhdetta on vaikea löytää. Mutta joo, muutama vuos niin kuulun tohon kerhoon. Toivottavasti ehdin parin vuoden aikana löytämään jonkun.

Vierailija

Minä. Olen kohta 26 vuotias enkä ole edes uskovainen. Mulla on vain ulkonäön suhteen itsetunto-ongelmia ja olen niin tyhmä etten tajua että mua koetetaan iskeä. Nyt vain koen että olen outo kun en ole vieläkään seurustellut ja kuvittelen että muutkin pitää mua outona joten se lisää entisestään itsetunto-ongelmaa mikä näkyy päälle. Eli kierre on valmis niin tarvitsisin jonkun purkamaan tän kierteen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat