Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mokasi työpaikalla?:)

Vierailija
08.10.2015 |

Kerran laitoin lypsykoneen pesuun ja epähuomiossa maitoletku oli unohtunut tilatankkiin. Reilu 2000litraa maitoa sitten piti laskea viemäriin :D

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotin työavaimet hissikuiluun siitä kapeasta raosta, joka jää siihen lattian ja hissikorin väliin ovien ollessa auki. Hissi oli muutaman tunnin pois käytöstä :D

Mira?

Täytyy olla Mira!

Vierailija
122/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kesän pientä röntgeniä pystyssä eikä kuvattavaa paljoakaan ollut. Yhtenä päivänä päätin hieman levätä ja nukahdin kuvauspöydälle. Asiakas tuli herättämään. Ihme kyllä antoi silti kuvata itsensä, vaihdettiin vaan paikkoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosi hauskoja! Mun yks kamalin juttu töissä on ollut se, että mua kutitti aivan kamalasti nenää. Oli nuhaa ja niin päin pois. Olin monistushuoneessa yksin ja aattelin, että pakko on kaivaa. Olin sormi nenässä, kun siihen tuli yks toinen. Se järkytty aivan kamalasti nähtyään mitä olin tekemässä. Se katto mua järkyttyneenä seuraavankin kerran kun nähtiin. Onneksi se oli sijainen ja lähti kohta pois. 

Vierailija
124/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kesätyöpäivänä formatoin koko palvelimen kovalevyn.

Vierailija
125/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mä kerran onnistuin tuhoamaan yhden naikkosen saakelin ison design-maton, oli kuulemma ainoa laatuaan ja maksoi asiakkaan mukaan muka pari tonnia! :,D. se oli jätetty pesuprosessin ajaksi hallin lattialle ja siihenhän se sitten jäikin multa viikonlopuksi kosteana ja unohin kaiken lisäksi huuhella sen niin se olikin ihan korppuna kun kuivui ja värit paskana. sanottiin ettää ei sitä ois saanu pestä pesulassa ja meni sitten onneksi asiakkaan piikkiin ettei meijän tarvinnu maksaa sitä herra jumala ;D

Vierailija
126/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ei tieteellisen nykytiedon mukaan poista nestettä, ts. kofeiini ei ole diureetti. Pissahädän saa aikaan kahvin sisältämä vesi. Voitte hakea tutkimusartikkeleita aiheesta jos jaksatte.

Katsoin, ja en ole samaa mieltä. Kyllä vaan Pubmedistä löytyy jopa meta-analyysiä vuodelta 2015, jossa todetaan että kahvi on mieto diureetti, toimii naisilla paremmin kuin miehillä, ja urheilu näyttäisi "neutraloivan" tuon diureettisen vaikutuksen.

Caffeine and diuresis during rest and exercise: A meta-analysis.

J Sci Med Sport. 2015 Sep;18(5):569-74. doi: 10.1016/j.jsams.2014.07.017. Epub 2014 Aug 9.

CONCLUSIONS:

Caffeine exerted a minor diuretic effect which was negated by exercise. Concerns regarding unwanted fluid loss associated with caffeine consumption are unwarranted particularly when ingestion precedes exercise.

Myös muissa yhteenvetotutkimuksissa on todettu diureettinen vaikutus, ja näyttäisi myös että tämä lähestulkoon häviää kahvin vakiokäyttäjillä. Esim tämä tutkimus: "Caffeine ingestion and fluid balance: a review. J Hum Nutr Diet. 2003 Dec;16(6):411-20."

Tokihan kahvissa on muitakin (diureettisia) aineita kofeiinin lisäksi, muita metyyliksantiineja ja muitakin kemikaaleja, eihän se tarvitsisi olla pelkästään kofeiinin vaikutusta. Vaikka Dr. Duken fytokemikaalitietokannasta voi käydä kurkistamassa mitä kaikkea kahvista löytyy.

Vierailija
127/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotin työavaimet hissikuiluun siitä kapeasta raosta, joka jää siihen lattian ja hissikorin väliin ovien ollessa auki. Hissi oli muutaman tunnin pois käytöstä :D

Mira?

Täytyy olla Mira!

Ei Mira vaan Roosa :) Ilmeisesti en ole ainoa, joka tässä on onnistunut :D

Vierailija
128/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin kaupan kylmiössä maitorullakon, 20 maitopurkkia meni rikki. Kerran työkaveri unohti lukita kaupan ovet yöksi.

Vierailija
129/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitin eväitä duunipaikasta uunissa. Kaveri tuli kysymään jotain ja unohdin ruuat. Kunnes tuli koko konttoritaloon hälyytys ja meidät evakuoitiin. Piipaaaaa paloautot tuli ja tuuletti ja pääsin jatkamaan hommia ilman lounasta. 

lisättäköön, että tästä on 10 vuotta, eniten nolotti se, että kaikille kerrottiin mitä tapahtui. Naapurifirmoissakin tiesivät, että se olin minä. Aina kun on paloharjoitukset, joku muistaa sanoa mun eväistä. Aina.!

Vierailija
130/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa kysyttiin henkilöä, josta en ollut kuullut koskaan. Katsoin meidän firman puhelinluetteloa ja sanoin että ei oo töissä täällä. Myöhemmin kuulin, että kysytty henkilö oli omistajasukua ja töissä eri paikkakunnalla. 

Vierailija
131/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa eilen, kun minulla oli työvuoro 6.30, piti avata päiväkodin ovet. Nukuin pommiin, heräsin vasta 7.10 eikä kukaan ollut edes soittanut mulle! Keittiön täti tulee töihin n. 6.45 ja oli päästänyt (onneksi vain) yhden äidin lapsineen sisään ja hälyttänyt meidän pomon töihin.. hävettää vieläkin niin pirusti, vaikka se äitikään ollut vihainen, vaikka myöhästyikin töistä. Ehkä tämä ahdistus laantuu muutaman päivän päästä :DD

Vierailija
132/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sopimuskumppanille kilpailijijan laskut. Harmi vasn, että niissä oli paremmat hinnat.

piti lähettää viesti omalle osastolle. Meni koko 1000 hengen firmalle. Hups!

Piti varata kokoustila. Laskin jotenkin väärin ja olivat kuin sillit suolassa kun olin varannut 30 ja piti olla 60. 

Vierailija
133/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin pomon pikkujouluissa pari drinkin voimin. Hän antoi mulle potkut. Onneksi saimme sovittua puolin ja toisin maanantaina. Hävetti niin, olen yleensä hillitty rouva. 

Vierailija
134/195 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta eronnut ja istuskelin ajatuksissani toimiston pöydän ääressä koneella. Nuori sihteerimme tuli viereen kysymään jotain. Ajatuksissani nostin käteni hänen takapuolelleen ja silittelin, näin meillä tapahtui kotona kun vaimo tuli juttelemaan tehdessäni töitä. Hän seisoi tuolin vieressä, minun kainalossani ja silittelin hänen takapuoltaa. Hieman nolotti kun tajusin mitä olin tekemässä, pyystelin anteeksi ja selitin timantein. Huumorillahan hän asian otti, eikä siitä ole kyllä jälkeen päin mitään puhuttu.

Vierailija
135/195 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitoimistossa harjoittelijana olin vähällä laittaa asiakkaan maksamaan veroja satojatuhansia markkoja, kun se oli palautusta. Tosin huomasin tämän ajoissa. Markka-aikaan siis. Järjestelmässä oli negatiiviset summat merkitty niin erikoisella tavalla, että miinusmerkki oli vasta summan jälkeen eikä ennen sitä. Opin kyllä kerrasta lukemaan järjestelmää oikein. Yllättävän ison vastuun antoivat aika alussa siis. 

Mokaketjussa yhtenä osana, harjoittelussa myös, maksoin asiakkaalle viisituhatta liikaa. Tosin tässä tein vain kuin oli merkitty, mutta minun olisi pitänyt huomata väärin merkitty summa. Eli ensimmäinen käsittelijä oli laittanut summan väärään sarakkeeseen, hyväksyjä oli hyväksynyt ja minä tallentajana vedin läpi. Eli kolmen ihmisen moka, mutta se oli niin selvä, että viimeistään minun olisi pitänyt huomata. Minä en edes saanut sitä tietää, eli idiootit työkaverit vain juorusivat ilmeisesti selän takana, mutta satuin itse huomaamaan myöhemmin ihan vahingossa. Mulla on pieni epäily, että tuo oli tehty tahallaan ja testattiin huomaanko, hyväksyjä ei välttämättä näitä huomaa. 

Vierailija
136/195 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin lukion jälkeen viettämään välivuotta Lontooseen, ja onnistuin saamaan työpaikan erittäin kalliissa merkkivaateliikkeessä. Asiakaskunta oli hyvin hienostunutta, joten pelkäsin koko ajan tekeväni kielioppivirheitä ja artikuloin korostetun selkeästi. Eräänä päivänä asiakkainani oli tyylikäs vanhempi pariskunta, ja miehen mennessä sovittamaan vaatteita tiedustelin rouvalta hyvin kohteliaasti "would you like to shit on the stair while you are waiting, ma'am?" Hyvin viileällä äänensävyllä hän ilmoitti mieluummin tekevänsä tarpeensa käymälässä, ja pyysi toista myyjää jatkamaan. Miehensä oli kuullut kaiken sovituskoppiin ja nauraa räkätti naama punaisena vielä myymälästä poistuessaan. Ei paljoa hävettänyt...

Hitto miten jäykkä matami, suuttua nyt kohteliaasta kysymyksestä :D

Vierailija
137/195 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pari vuotta sitten kesätöissä ruokakaupassa. Sieltä sain oikein hyvän kaverin toisesta työntekijästä, jonka kanssa heitettiin aina sellasta sarkastista ja ulkopuolisen silmin ehkä ilkeää herjaa. Siinä asettelin jotain purkkeja hyllyyn, kun kuulin, että tää työkaveri kysyi, että "Missä näkkileivät ovat, nuori nainen?". Aattelin, että kettuilee ja huikkasin vaan olan yli, että ime paskaa. Tavallista naurua, tai vastaläppää ei alkanut kuulua, joten käännyin ympäri ja kohtasin järkyttyneen n. 45v naisen naaman. En tiiä miten sen ääni kuulosti niin työkaverin ääneltä, mutta olin kakat housussa koko päivän, että meniköhän se valittamaan jonnekin. Ei mennyt.

Siis huutelitte tuollaista myymälän ollessa auki, eli joka tapauksessa asikkaiden kuullen? Ja mikä tuossa paskan imemisessä oli sitä sarkasmia? Minusta tämä juttu oli vain idiotismia, eikä moka.

Tulee mieleen miten joskus Jyskissä käydessä pari myyjää jutusteli kovaan ääneen varaston puolella, eivät vissiin tajunneet äänien lähes raikuvan koko hiljaisessa myymälässä.

No, siellähän sitten kahden naismyyjän hyvin kriittiset juorut jostain ilmeisesti työkaveristaan tuli hyvin selväksi kaikille myymälässä oleville.

Auts.

Vierailija
138/195 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firmaan oli tullut Kiinan toimistolta nuori erittäin viehkeä aasiatar. Tietysti siinä parin viikon sisään välit alkoivat lämmetä ja päädyimme erään kerran firman edustustiloissa harrastamaan kiihkeää seksiä.

Totta kai juuri silloin työkaveri osui paikalle emmekä ehtineet saada ihan kaikkia vaatteita päälle vaan jäimme rysän päältä kiinni. :)

Minua nauratti, mutta tyttörukalle moinen oli todella kova paikka. Jouduin ottamaan meidät kaikki kolme kokoon ja vannoimme, ettemme kerro koskaan muille. Sen jälkeen olemme sekstailleet turvallisemmissa paikoissa.

Kolmestaanko?

Vierailija
139/195 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firmaan oli tullut Kiinan toimistolta nuori erittäin viehkeä aasiatar. Tietysti siinä parin viikon sisään välit alkoivat lämmetä ja päädyimme erään kerran firman edustustiloissa harrastamaan kiihkeää seksiä.

Totta kai juuri silloin työkaveri osui paikalle emmekä ehtineet saada ihan kaikkia vaatteita päälle vaan jäimme rysän päältä kiinni. :)

Minua nauratti, mutta tyttörukalle moinen oli todella kova paikka. Jouduin ottamaan meidät kaikki kolme kokoon ja vannoimme, ettemme kerro koskaan muille. Sen jälkeen olemme sekstailleet turvallisemmissa paikoissa.

Kolmestaanko?

Tää oli joukki vaan hei!

Vierailija
140/195 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vasta eronnut ja istuskelin ajatuksissani toimiston pöydän ääressä koneella. Nuori sihteerimme tuli viereen kysymään jotain. Ajatuksissani nostin käteni hänen takapuolelleen ja silittelin, näin meillä tapahtui kotona kun vaimo tuli juttelemaan tehdessäni töitä. Hän seisoi tuolin vieressä, minun kainalossani ja silittelin hänen takapuoltaa. Hieman nolotti kun tajusin mitä olin tekemässä, pyystelin anteeksi ja selitin timantein. Huumorillahan hän asian otti, eikä siitä ole kyllä jälkeen päin mitään puhuttu.

Timantti on tytön paras ystävä. Rahalla et välttämättä olisi selvinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi