Pahin mokasi työpaikalla?:)
Kerran laitoin lypsykoneen pesuun ja epähuomiossa maitoletku oli unohtunut tilatankkiin. Reilu 2000litraa maitoa sitten piti laskea viemäriin :D
Kommentit (195)
Minä sain varoituksen, koska kiireessä kippasin hävitettävät (asiakastietoja) paperit paperinkeräykseen!
Missä ne muut mokat, joista tullut varoituksia ja potkuja?
Pieraisin kahvipöydässä kauhean perin kun yskin, olin flunssassa. Ihan hirveen noloa! Kahvilla oli kaikki Pomo ja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla tapahtui semmonen kämmi uudessa työssä, josta sain kuulla niin vuorovastaavilta, kuin myös yrityksen toimitusjohtajalta. Tuo palaute oli kuitenkin puoliksi vitsillä annettua kuittailua. Olen siis opintojen ohella elintarvikealalla töissä ja työssäni pakkaan ja varastoin tuotettuja tuotteita. Laitoin sitten menemään tiettyä tuotetta tuhansia ja tuhansia kiloja Vantaan jakelukeskukseen, vaikka kyseiset erät oli tarkoitus kuljettaa Laukaalle. Laitoin isoihin paketteihin siis väärät tarrat, joten kuljettajat olettivat niiden olevan kunnossa. Tavara meni sitten väärään paikkaan ja rekkamiehet kuulemma kiroilivat jonkin verran :D Viikonloppunakin toimitusjohtaja kettuili taukotilassa, että "minnekkäs Jussi meinasit tänään tavaraa toimittaa, kokeile Rovaniemeä" yms. :D
Heh, mulla on kanssa elintarvikealalta vastaavanlaisia toilailuja. Kesätyöntekijänä pakattiin toisen kesätyöntekijän kanssa elintarvikkeita pakettiin ja päivä oli varttia vaille pulkassa. Sit tuli vuorovastaava ja tarkisti pakettilavat ja sanoi "Näissä tarroissahan on ihan väärä parasta ennen päivämäärä, nää lähtee viiden aikaan aamulla eteenpäin" No siinä sitten jouduttiin purkamaan kaikki muutaman tunnin aikana tehdyt lavat ja tarroittamaan niiden paketit (varmaan 500) uudelleen. Ylitöiksi meni sillä kertaa. Elintarvikealalla ne on tosi tarkkoja kaikista noista asioista. Jos esim. ruoan tarra sanoo 400g ja elintarvike painaa 385g niin se heitetään suoraan roskiin jne.
Sekoitin asiakkaiden aikavaraukset ja otin asiakkaan vastaan niin että luulin häntä toiseksi. Toisen asiakkaan asiakkuuden sossuun paljastin kutsumalla häntä siis väärällä nimellä vastaanotossa.
Kerran nukuin pommiin ku piti olla ekana päiväkodilla hoitamassa lapsia klo 6.00. Johtaja soitti klo 6.15 ja herätti. Käski pyytää kaikilta vanhemmilta anteeksi ja pyysin. Vanhemmat olivat ymmärtäväisiä vaikka osa myöhästyi töistä, johtaja oli vittupää.
Rikoin n. 500€ arvoisen lasiosan laitteeseen - kahdesti samalla viikolla. No vahinkojahan sattuu ja varaosat nyt vaan on aika kalliita, mutta onneksi sain sen toisen käännettyä niin, että mennyt rikki kuljetuksessa.
Hupsista saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasin haimasyövän, määräsin lääkettä ilmavaivoihin, niitä muori valitti .
Kovasti tämä sai alapeukkuja. Mummo kävi kollegani vastaanotolla minun jälkeeni. Hän määräsi mielialalääkettä.
Alapeukkuja luultavasti siksi, että tuo on hengenvaarallinen virhe.
Jos joku valittaa sinulle, että pierettää, niin ajatteletko ensimmäisenä, että sillä on syöpä?
Haimasyöpäpotilaan omainen teki Valviralle ilmoituksen meistä taudin missanneista lääkäreistä. Siitä on jo melkein 10 vuotta aikaa. Mitään selvityspyyntöä tms ei ole kuulunut.
Viime viikolla tapahtui semmonen kämmi uudessa työssä, josta sain kuulla niin vuorovastaavilta, kuin myös yrityksen toimitusjohtajalta. Tuo palaute oli kuitenkin puoliksi vitsillä annettua kuittailua. Olen siis opintojen ohella elintarvikealalla töissä ja työssäni pakkaan ja varastoin tuotettuja tuotteita. Laitoin sitten menemään tiettyä tuotetta tuhansia ja tuhansia kiloja Vantaan jakelukeskukseen, vaikka kyseiset erät oli tarkoitus kuljettaa Laukaalle. Laitoin isoihin paketteihin siis väärät tarrat, joten kuljettajat olettivat niiden olevan kunnossa. Tavara meni sitten väärään paikkaan ja rekkamiehet kuulemma kiroilivat jonkin verran :D Viikonloppunakin toimitusjohtaja kettuili taukotilassa, että "minnekkäs Jussi meinasit tänään tavaraa toimittaa, kokeile Rovaniemeä" yms. :D