Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kerran laitoin lypsykoneen pesuun ja epähuomiossa maitoletku oli unohtunut tilatankkiin. Reilu 2000litraa maitoa sitten piti laskea viemäriin :D

• ylös 238
  • alas 27

Sivut

Kommentit (195)

Vierailija

Missasin haimasyövän, määräsin lääkettä ilmavaivoihin, niitä muori valitti .

• ylös 42
  • alas 207
Vierailija

Kassalla työskennellessä eräs asiakas tuli pyytämään jälkikäteen plussapisteitä. Kauheassa kiireessä tein kuitinkorjausta, enkä oikein muistanut miten se meni. No lopputuloksena palautin koko ostosumman asiakkaalle, mutta en tehnyt uutta veloitusta. Mahtoi olla tyytyväinen asiakas, kun varmaan viikon ruuat lähti veloituksetta! Itse tajusin mokan liian myöhään :D en jäänyt tästä ikinä kiinni ja en pode huonoa omaatuntoa, koska pomo oli täysi paska.

• ylös 511
  • alas 19
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Työharkassa klassinen: yritin tulostaa xy-määrän erästä kaavaketta. En enää tarkalleen muista miten onnistuin painelemaan nappeja väärin, mutta kone syyti aivan järkyttävän määrän paperia! Yritin lopettaa tulostusta, mutta eiii. Lopulta muistaakseni sammutin masiinan ja siten sain peruutettua tulostuksen. No tämä kaavake ei tule loppumaan harkkapaikasta varmaan muutamaan vuoteen :---D

• ylös 376
  • alas 4
Vierailija

Ajattelin ääneen. Seurasin vierestä keskustelua ja suusta livahti, että haista ny vee :) Oli sellanen tärkeempi henkilö kyseessä. Se ei puhunut mulle jotain kolmeen vuoteen, mutta onneks lähti sit itse muualle töihin.

• ylös 375
  • alas 9
Vierailija

Klassinen väärä potilas-moka. Kandee kysyä nimi ekana... Ja onhan noita muitakin. Älyttömin jonka oon nähnyt, oli kun anestesialääkäri ihmetteli kun happea menee huonosti. Ujosti sit sanoin, ettei letku oo kiinni missään...

• ylös 342
  • alas 9
Vierailija

En estänyt nykyisen kusipääpomoni valintaa, vaikka olisin voinut. Onnistui antamaan itsestään ihan väärän kuvan haastattelussa ja koska oli vasta toisena, en pitänyt tarpeellisena tiputtaa sitä kokonaan, olihan se sellainen menettelee paremman puutteessa -tyyppi. No, loistava ykköseksi tullut henkilö peruutti ja nyt sitten kusessa ollaan! Nykyinen pomo on vielä niin kehno, ettei mihinkään muualle pääse joten kyllä nyt jaksaa v*tuttaa! Ja joka päivä!254

• ylös 171
  • alas 4
Vierailija

Olin nuorena likkana markka-aikaan kassatyttönä CItymarketissa. Asiakas tuli ja osti kaksi matkalaukkua, toinen n. 300 mk ja toinen 285 mk. Naputtelin kassaan 300.00 mk ja 2.85 mk. Miesasiakas siinä vähän vihelteli mutta maksoi kiltisti. Vasta hänen lähdettyään tajusin mokani. 

• ylös 328
  • alas 3
Vierailija

Menin kotikäynnille erään alkoholistin luokse. Asunto oli aivan kamalassa kunnossa, ulostetta oli pitkin lattioita ja pöntön virkaa toimitti sanko olohuoneessa. Haju oli aivan hirvittävä. No mitä minä tein? Yökkäsin olohuoneessa, juoksin yökkäillen ulos ja oksensin pihaan. Hieno alku asiakkuudelle ja asiakkaan arvostavalle kohtaamiselle.

• ylös 487
  • alas 4
Vierailija

Kassaa laskiessa pudotin 500e setelin käsistäni ja se leijaili kaapin alle. Seteliä ei löytynyt vaikka siirsin kaapin ja kaikki kamat siltä seinältä. Kaupan sulkemisajan jälkeen sitä etsittiin toisen työntekijän kanssa ja lopulta se löytyi sieltä tavaroiden seasta. Meinasi itku tulla ilosta ja huojennuksesta!

• ylös 395
  • alas 3
Vierailija

Koulu aikana (suureläin hoitaja) laskin kerran noin 20 lehmää ulos, harmi vaan ettei aitojen sähköt ollut päällä. Niitä oli kiva etsiä ympäri metsiä.

• ylös 499
  • alas 5
Vierailija

Lähetin pankkiin suoraveloitustiedoston kahdesti... ja lähdin vielä lomalle sen jälkeen, niin että muut joutuivat selvittämään sotkun... kyllä harmitti, kun kuulin. Onneksi oli ymmärtäväinen pomo.

• ylös 178
  • alas 3
Vierailija

Nuorena jaoin postia ja sattu pakkaset yllättämään. Autossa alla vielä talvirenkaat. Ajoin semmoista hiekkatietä minkä vieressä on kummallakin puolella hevosia. Näin nuoren likan taluttavan hevosta joten jarrutin. Auto lähti nätisti liukumaan suoraan ojaan traktorin jäljissä. Sinne tupsahdin ja näin taustapeilistä kuinka se hevonen säikähti kamalasti ja se tyttö yritti roikkua siinä remmissä.. Hieman nolotti pyydellä anteeksi kun se tyttö käveli uudestaan ohi kun sai hevosen kiinni taas

• ylös 168
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuorena jaoin postia ja sattu pakkaset yllättämään. Autossa alla vielä talvirenkaat. Ajoin semmoista hiekkatietä minkä vieressä on kummallakin puolella hevosia. Näin nuoren likan taluttavan hevosta joten jarrutin. Auto lähti nätisti liukumaan suoraan ojaan traktorin jäljissä. Sinne tupsahdin ja näin taustapeilistä kuinka se hevonen säikähti kamalasti ja se tyttö yritti roikkua siinä remmissä.. Hieman nolotti pyydellä anteeksi kun se tyttö käveli uudestaan ohi kun sai hevosen kiinni taas

Hups! Siis kesärenkaat oli vielä alla. Ajatuskatkos

• ylös 164
  • alas 1
Vierailija

Pudotin työavaimet hissikuiluun siitä kapeasta raosta, joka jää siihen lattian ja hissikorin väliin ovien ollessa auki. Hissi oli muutaman tunnin pois käytöstä :D

• ylös 301
  • alas 2
Vierailija

Unohdin yhden erikoisruoka tilauksen. 15 eri dieettiruokaa ja yksi jäi. Ei menny kuin 3 min paniikki väsäämiseen :D ja sain vielä kehuja!

• ylös 152
  • alas 11
hippis

Vierailija kirjoitti:

Menin kotikäynnille erään alkoholistin luokse. Asunto oli aivan kamalassa kunnossa, ulostetta oli pitkin lattioita ja pöntön virkaa toimitti sanko olohuoneessa. Haju oli aivan hirvittävä. No mitä minä tein? Yökkäsin olohuoneessa, juoksin yökkäillen ulos ja oksensin pihaan. Hieno alku asiakkuudelle ja asiakkaan arvostavalle kohtaamiselle.

minulle on käynyt täsmälleen samoin... Oksettaa vieläkin, jos ajattelenkin sitä sänkyn vieressä olleen ämpärin sisältöä ja hajua...

• ylös 185
  • alas 3

Sivut