Kuvitelkaa, että viimeinen asia jonka ostitte kaupasta aiheuttaa teidän kuolemanne
Kommentit (152)
kaurahiutaleet? vanhentuvat tuolla kaapissa, heräävät eloon ja kehittävät tietoisuuden ja aloittavat maailman valloituksen minun murhaamisella?
Pakastepizza... paljon mahdollista...
Vierailija kirjoitti:
Ostin lapselle muovailuvahaa. Hmm. En nyt keksi tohon oikein mitään kun suuhun en sitä laita.
Lapsi laittaa sitä leivinpellin pohjaan. Sinä laitat leivinpellin uuniin ja muovailuvaha rupeaa käryämään ja sytyttää uunin ja keittiön. Näin ollen kuolet tulipalossa.
Meillä lapsi laittoi kerran muovailuvahaa leivinpellin pohjaan ja onneksi huomasin sen ajoissa kun rupesin ihmettelemään, että mikä täällä oikein käryää. O_o
Lounaaksi ostamassani lautasellisessa lohisoppaa on ikävä ruoto, johon tukehdun. Kuolen pää keittolautasella, ystävättäreni kauhistuneen katseen alla.
Viinipullo. Hyvinkin mahdollista! 😂
Parsakaali. Onhan se mahdollista.
Ostin viinipullon ja olen alkoholisti, en siis kyseenalastaisi. korkkaan kun valvon yksin ja katson selviänkö elossa.
Tupakka tai broileri. En tukehtunut broileriin, mutta vielä voin saada ruokamyrkytyksen. Tupakka ottaa aikaa vielä jonkun vuoden...
Kuristun 116-senttisiin toppahousuihin, tukehdun taatelipatukkaan, joku hakkaa mut kuoliaaksi Plaston lastenastiasetillä tai Emmentalin reikä saa elimistössäni aikaan hämärissä olosuhteissa ilmaembolian.
Hauska kysymys muuten.
Ostin mars-patukan, ehkä tungen sen liian syvälle perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Sisustuslehti....hmmm.....
Saat sydänkohtauksen, koska näet vaikka mitä ihanaa ostettavaa, mutta tilillä ei oo yhtään ylimäärästä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti, ostin tupakkaa. Se varmaan kertoo tarvittavan.
Samoin.. ja on vieläpä hyvin todennäköistä, myrkkyvuosia takana 35..
Suola, kahvi, parsakaali tai kananmunat. Jokainen niistä varmasti aiheuttaa syöpää joten heido!
Ostin erinäisiä erotiikkatuotteita alan kutsuilta. Heh, olipa skenaario mikä hyvänsä, niin taitaapi tulla onnellinen kuolema. :D
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti, ostin tupakkaa. Se varmaan kertoo tarvittavan.
Sama
Tuon naistenlehden kaikki sivut viiltävät yhtäkkiä käteeni paperihaavat. Verenhukka on niin valtava että menehdyn. :(
Ostin hiusvärin (jota en aio käyttää omiin hiuksiini), ripsivärin ja rajauskynän. Ehkä allergiseen reaktioon?
Tupakka. Eli ei vaikea arvata, että joko keuhkosyöpä tai keuhkoahtaumatauti (+ muut taudit, joihin tupakointi välillisesti voi vaikuttaa). D:
Ostin suolakurkkuja miehelle. Se vissiin heittää sillä purkilla mua päähän ja kuolen siihen. Itse kun en suolakurkkuja syö.