Kuvitelkaa, että viimeinen asia jonka ostitte kaupasta aiheuttaa teidän kuolemanne
Kommentit (152)
Nahkahanskat! Kuristavat minut yön pimeydessä.. Oon nähnyt sellasen kauhuelokuvan, missä joku muinaismuisto irtokäsi kuristaa porukkaa. Ei hitto, nyt en uskalla alkaa nukkumaan :(
Liukastun portaissa uusilla nahkasaappaillani ja taitan niskani. Kuolenpahan ainakin saappaat jalassa :D
Olohuoneen verhot kieputtautuvat kaulaani ja kuristavat minut. Tai vaihtoehtoisesti koristetyyny painuu kasvoilleni ja tukahduttaa.
Konetiskitabletteja. Syötetäänkö ne meille?
No höh, ostin Buranaa. Mä kun luulin että ne nimenomaan auttais mua selviämään tästä tappoflunssasta :D Ehkä tukehdun niihin?
Dyson imaisisi minulta kaiken hapen.
Valmis mustikkapiirakkaa ahmin niin, että tukehdun :D
Sipsiä ja dippiä. Mussutan sipsejä ja nousen jääkaapille hakemaan limua. Noustessani sohvalta dippipurkki putoaa lattialle ja liukastun kermaviilidippiin ja lyön pääni sohvapöydän reunaan ja kuolen. Hautakiveeni saisi kirjoittaa "ahneella on paskanen loppu."
Laktoositon maito.
Saan liikaa kalsiumia jolloin suoneni tukkeutuvat ja sanovat poks.
Tukehdun nakkipakettiin. On sekin tapa lähteä.
Battery tölkki, tuleeko siitä sydänkohtaus?
Jos mun täytyy tukehtua lapsen vaippoihin, niin ENNEN käyttöä, kiitos! :D
No en sitten varmaan osaa valmistaa niitä adukipapuja oikein ja saan niistä myrkytyksen ja kuolen hitaan ja tuskallisen kuoleman pavunmaku suussani.
Kovat karkit: helposti väärään kurkkuun -> tukehtuminen.
Hmm... ostin hengityssuojaimen, vahvat työhanskat, suojalasit ja korvatulppia.
Raksatyömaalla näitä käytän, joten ehkä kun kävelen siellä ulkona tulpat korvissa, suojalasit silmillä jotka hengityssuojaimet laittaa huuruun, niin kävelen johonkin pieneen kuoppaan, horjahdan, taitan nilkkani ja isken pääni tiiliskivikasaan. Ja koska minulla on vahvat liian isot hanskat kädessä, en ehdi tarttumaan viereisestä koivusta kiinni.
Joo tattis.
Vierailija kirjoitti:
No höh, ostin Buranaa. Mä kun luulin että ne nimenomaan auttais mua selviämään tästä tappoflunssasta :D Ehkä tukehdun niihin?
Noutaja tulee kun saat vuotavan mahahaavan tulehduskipulääkkeestä.
Ostin voidetta hiivatulehdukseen... Apua!
"Ethän tee näitä kolmea virhettä" ...! :DD Hajotus.