Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten osoittaa miehelle lahjalla

Vierailija

edelleen sitä, että haluaisin itse joskus saada jotain mitä toivon, vähän panostusta.

Lahjoihin liittyen tuntuu hänellä aina muille (omalle lapselle ja jopa exälleen)olevan jokin toivottu juttu, joka voi hyvinkin maksaa muutaman satasen. Ollaan seurusteltu pari vuotta ja hän kertoo todella rakastavansa, kuten minäkin. Huomioi arjessa hyvin. Mutta. Sanokaa vaan materialistiseksi mutta joka ikinen merkkipäivä, oli sit synttäri, joulu tms. petyn. Olen kyllä jopa suoraan sanonut millaisia asioita toivoisin ja kertonut pettymyksestäkin (kamalaa kyllä). Mutta ei. En saa ikinä mitään romanttista ja minun lahjani ovat max parinkympin luokkaa.. Toivon että ymmärrätte ettei rahalla ole niinkään merkitystä vaan sillä, mitä tuntuu olevan valmis panostamaan toiseen. Itse en kitsastele vaan haluan antaa rakkaalle ihmiselle jotain kivaa ja arvokastakin. Tähän asti olen antanut ihan "peruslahjoja", kuten kirjoja ja laadukkaita vaatteita. Mutta nyt.. Ajattelin panostaa synttärilahjaan oikein kunnolla ja ostaa vaikkapa jonkin hienon kellon tai laukun. Ymmärtääköhän mies sittenkään mitään? Luulisi että alkaa ajattelemaan, jos toisen lahjat on ihan eri luokassa.. Toinen vaihtoehto on että vedän ihan riman ali ja hankin jotain yhdentekevää ja halpaa. Miten tekisitte? Enkä nyt kaipaa kommentteja lapsellisuudestani, tässä asiassa taidan hyvinkin olla lapsellinen ja niin vain on.          

Kommentit (7)

Vierailija

Minusta tuo ei  tule toimimaan. Ainoa tapa muuttaa tilannetta on sopia siitä yhdessä. Harva ihminen ymmärtää vihjailuja - ainakaan oikein. 

Vierailija

Kokemukseni mukaan useimmat miehet ei muutu edes noin pienissä asioissa ennen kuin tulee ero. Sitten kyllä tullaan ovelle kukkapuskien ja korujen kanssa, kun on myöhäistä. Mutta jatka sitkeästi yrittämistä sinä, jos jaksat.

Vierailija

Älä anna mitään ja jos mies ihmettelee niin sanot vaan että luulit ettei teidän parisuhteessa tuollaisia päiviä huomioida erityisesti.

ap

Olen kyllä sanonut suoraan. Esim että tykkäisin jos hän joskus antaisi jotain pientä ilahduttavaa kuten kukkia. Tai lahjaksi olen sanonut että haluaisin esim korun. Yeensä hänellä ei sitten ollutkaan "aikaa" ostaa toivomaani ja kukkia ei ilmeisesti vaan osta. Itse en voi ymmärtää tätä. Jos mulle joku rakas ihminen jopa useaan kertaan sanoo, mitä  toivoisi niin totta ihmeessä mä pyrkisin toteuttamaan sen. Sehän helpottaisikin asioita kovasti jos tietää mistä toinen tykkää... Eli en ymmärrä. Osittain kyse on varmaan saituudestakin, mutta ei kuitenkaan pienempien juttujen kohdalla.. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat