Kuvitelkaa, että viimeinen asia jonka ostitte kaupasta aiheuttaa teidän kuolemanne
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti, ostin tupakkaa. Se varmaan kertoo tarvittavan.
Sama
Ostin samalla viinaa, viiniä ja tupakkaa. Ei tapahtunut Suomessa joten ihan samalta kassalta ostin. Viinit join jo mutta ei mielikuvitus riitä, että miten voisi kuolla kahteen viinapulloon ja tupakka-askiin. Sitä ennen oastin Suomen matkan, se voikin olla jännä tapa kuolla.
Ostin lapselle ummetuslääkettä. Niin että aika paskanen lähtö sitten luulisin :O
Jos ruoka lasketaan, niin kuolen varmaan verisuonien tukkeutumiseen. Ostin hyvia juustoja, viinia ja sipseja illanistujaisiin -ainakin maukas kuolema. Jos vain tavarat otetaan huomioon, silloin kai tapan itseni tyouupumukseen ja unenpuutteeseen uuden ruudun, tyopoydan, tuolin ja nappaimiston aarella kuin korealaiset tyonarkkarit tai sijoituspankkiirit konsanaan!
Joku käy näköjään lainaamassa askRedditista aiheita ketjuilleen. Sieltä löytyy myös se "outo tekstari"-aloitus.
https://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/3nyujs/the_last_thing_you_b…
Siideriä ja leipää. Arvasin ettei sitä leipää olisi pitänyt ostaa
tukehtuminen purukumiin ois varmaan mun kuolinsyy
Vierailija kirjoitti:
Sisustuslehti....hmmm.....
Tää on niin helppo! Tietenkin haluat imeä jokaisen sisustusvinkin sisääsi mahdollisimman tehokkaasti, joten päätät syödä lehden. Tämän seurauksena saat suolitukoksen ja kuolet leikkauspöydälle.
Liukastuisin paahtoleipäpussiin?
Vierailija kirjoitti:
kaurahiutaleet? vanhentuvat tuolla kaapissa, heräävät eloon ja kehittävät tietoisuuden ja aloittavat maailman valloituksen minun murhaamisella?
Tämä on koko ketjun todennäköisin kuolinsyy ehdottomasti!! =D
Mä kuolen täällä nauruun niin kovalla kiireellä, etten ehdi kyllä edes alkoholimyrkytystä saamaan tosta sauna-sixpäkistä ennen sitä...
Cool aqua-lähdevesipullo. Luultavasti juon siitä julkisesti, ja Novellen kätyrit kidnappaavat minut rekan perään kesken suojatien ylityksen, koska juon kilpailevaa tuotetta. Rekka jäljitetään Timbuktuun, jossa jälkeni katoavat lopullisesti.
Saan kuolettavan sähköiskun puhelimen autolaturin kautta ja/tai bluetooth-kuuloke käristää aivoni säteilyllä tai aiheuttaa ainakin aivokasvaimen jolle ei voida tehdä mitään...
Ilmeisesti tukehtuisin uuteen tyynyyni :/
Liukastuisin tomaattiin, jolloin toinen tomaatti lentäisi suuhuni tukkien hengitystiet. kaatumisen seurauksena olisin halvaantunut ja siksi tukehtuisin siihen toiseen tomaattiin.
Kuristun uuden takin tekokarvahuppuun.
Antibiootit. Tulen antibioottiresistanssiksi ja kuolen flunssaan, joka ei koskaan parane vaan hivuttaa hengiltä.
Tankkasin huoltoasemalla ja ostin samalla lasinpesunestettä. Kuolen siis joko auto-onnettomuudessa = tylsä vastaus tai sitten päädyn yöllä juomaan tuon lasinpesunesteen kun olen ensin tyhjentänyt jossain kriisissä talosta kaiken muun alkoholin ja en enää keksi mitään muuta, millä saisi itsensä sekaisin.