Kuvitelkaa, että viimeinen asia jonka ostitte kaupasta aiheuttaa teidän kuolemanne
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
No höh, ostin Buranaa. Mä kun luulin että ne nimenomaan auttais mua selviämään tästä tappoflunssasta :D Ehkä tukehdun niihin?
Minulle Burana aiheuttaa vakavan allergisen reaktion, kerran turposi kurkkukin. Eli varovasti siellä!
Ostin raastimen ja viinaa :( kivulias kuolema kännipsykoosissa edessä?
Vierailija kirjoitti:
Kissan herkkutikut :O
Tikut eivät ole kissan mielestä herkkua ja raatelee sinut kostoksi?
Pensasmustikat. Poimijalla on ollut perseiset kädet ja noro-virus osoittautuu kohtalokkaaksi.
Taisin ostaa talouspaperia, limsaa ja suihkusaippuaa.
Ehkä liukastuisin suihkussa saippuaan ja löisin pääni. Aiheuttaisin vielä samalla vesivahingon makaamalla lattiakaivon päällä.
Voisin tukehtua limsaan vaikka AV:ta lukiessani ja jollekin tyhmälle jutulle nauraessani. Tai ehkä pullonkorkki lentäisi kovalla paineella suuhuni, kun avaan pulloa, ja tukehtuisin siihen.
Ehkä pyyhkisin suutani talouspaperilla, joka onkin myrkyllistä. Kuolisin Seinfeldin Susanin tyylillä.
Kanerva. Ruukku putoaa päähäni parvekkeelta. Kaadun ja auto ajaa päälleni, liiskaten minut alleen. Varikset nokkivat ruhoani ja levittelevät kanervat ympärilleni.
Vedän Kanniston leipomon ohrarieskasta murusen väärään kurkkuun. Koitan yskiä, kakoa murusta ulos, ja lopulta vessassa paniikinomaisesti oksentaessani lyön pääni wc-pöntön reunaan. Lopulta kuolen iskun aiheuttamaan aivoverenvuotoon, ja mieheni löytää ruumiini oksennuksen ynnämuiden eritteiden peitosta.
Hah, itse tulin hankkineeksi kissanpennun :D
Hei hetki, miksi sillä on veit-
Lehtiselleriä ja vessapaperia.
*tukehtuu lehtiselleriin ja hautautuu vessapaperin alle*
Vierailija kirjoitti:
Kissan herkkutikut :O
Kissa raatelee kun ei saa ajoissa namuja ;)))
Muovikassi meni viimeisenä kassan läpi. Tää on vähän tylsänkin helppo. :P
Eilen Ikeasta ostamani irtohylly putoaa päähäni kohtalokkaasti.
Ruokaa reilulla parilla sadalla. Todennäköisesti räjähdän kuoliaaksi raivosta, kun teini avaa jääkaapin ja toteaa: "täällä ei ole mitään syötävää."
Jos verkkokauppaostos lasketaan, niin varmaan testaillessani uutta järkkärin objektiivia putoan kalliolta tai jään auton alle tai muuta vastaavaa...
Hirtän itseni Novitan sukkalankaan?
Ostin tytölle legginsit. Joku psyko murtautuu sisään ja kuristaa minut niillä?
Raskaustesti! Tuleeko kohtalokas kohdunulkoinen vaiko vasta synnytykseen kuolen? P.s haamuviiva tuli! D:
Vierailija kirjoitti:
Ostin raastimen ja viinaa :( kivulias kuolema kännipsykoosissa edessä?
Pitäisi lopettaa ketjun lukeminen. Sektiohaavaan sattuu, kun hytkyn täällä naurusta :D
viinaa ja luumuja. syön kännissä liikaa luumuja ja ripuloin itseni hengiltä .
Eikun sä saat niistä vuotavan vatsahaavan.