Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lounasta voi syödä työvuoron aikana että se on vielä normaalia toimintaa?

Vierailija
23.06.2026 |

Jos söisi vaikka kolme lämmintä lounasta ja niiden välissä ottaisi kermaleivoskahvit?

Töihin tullessa ja sieltä lähtiessä nappaisi kitusiin majoneesivoikkarit kevyt-Pepsillä.

Olisiko se kohtuuden rajoissa näin niin kuin kokonaisuudessaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä syön kaksi. Johtuu siitä kun pisimmät vuorot on joko 10 tuntia tai 14 tuntia.

Vierailija
2/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti, kunhan teet sen sovitun ruokatunnin puitteissa, eli luultavasti 20-30 minuutin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy muunkin HR-osaston mielipidettä.

Vierailija
4/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas lounasaikaan ja päivällinen päivällisaikaan. En näe mitään syytä, miksi juuri lounaita pitäisi syödä yhtään sen enempää kuin yksi. 

 

2-3 lämmintä ateriaa päivässä on ihan ok ja normaalia, mutta miksi ihmeessä ne kaikki olisi lounaita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä