Lue keskustelun säännöt.
Kuinka monta lounasta voi syödä työvuoron aikana että se on vielä normaalia toimintaa?
23.06.2026 |
Jos söisi vaikka kolme lämmintä lounasta ja niiden välissä ottaisi kermaleivoskahvit?
Töihin tullessa ja sieltä lähtiessä nappaisi kitusiin majoneesivoikkarit kevyt-Pepsillä.
Olisiko se kohtuuden rajoissa näin niin kuin kokonaisuudessaan?
Kommentit (4)
On varmasti, kunhan teet sen sovitun ruokatunnin puitteissa, eli luultavasti 20-30 minuutin aikana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysy muunkin HR-osaston mielipidettä.
Lounas lounasaikaan ja päivällinen päivällisaikaan. En näe mitään syytä, miksi juuri lounaita pitäisi syödä yhtään sen enempää kuin yksi.
2-3 lämmintä ateriaa päivässä on ihan ok ja normaalia, mutta miksi ihmeessä ne kaikki olisi lounaita?
Mä yleensä syön kaksi. Johtuu siitä kun pisimmät vuorot on joko 10 tuntia tai 14 tuntia.