Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies valitsee kahdesta naisesta vähemmän viehättävän?

Vierailija
07.10.2015 |

Askarruttaa, miksi mies valitsi minua vähemmän viehättävän näköisen naisen..Meillä toimi kaikki: seksi, huumori, luonteet...En keksi kerta kaikkiaan mitään asiaa, mikä olisi ollut pielessä.

Yhtäkkiä mies lopetti yhteydenpidon ja kertoi myöhemmin, että on alkanut seurustella. Nainen on minua vanhempi, aivan tavallisen näköinen. Voiko syynä olla niin yksinkertainen asia, että minulla on lapsi ja tuolla naisella ei ole? Tai sitten tällä uudella naisella on rahaa, mitä minulla taas ei ole.

Ja ennenkuin joku ehtii kommentoimaan, että ehkä minulla on kusta päässä, niin ei todella ole. Eikä tämän ole tarkoitus olla itsekehua. Kyllä meitä fiksuja, kauniita, huumorintajuisia, seksiä rakastavia naisia löytyy. Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi. Jää kyllä ikuiseksi mysteeriksi tämä. Olin niin kovin rakastunut.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En siis ole rahaton, vaan tulen toimeen omilla (keskituloisen) tuloillani. Minua ei tarvitse elättää. Epäilen, että tällä toisella on ehkä enemmän rahaa/omaisuutta. Ap" - Saattaahan se olla, niinkin yksinkertainen syy kuin se, että mies ei ollut halukas ryhtymään isäksi; fiksumpi kun osaa ajatella huomista pidemmälle, että mitä "bonus lapsi" saattaa merkitä huomista pidemmälläkin aikajänteellä, eikä tämä tarkoita, mitään erityistä tai ei hyväksyttvää laskelmointia . Aluksi saattaa ajatella, että haluaa mutta, jos on muitakin vaihtoehtoja tarjolla, niin siteen käy mahdollisesti niikuin Ap:n tapauksessa.

- Kuinka moni nainen (tai mies) ottaisi mieluummin komean, keskituloisen miehen, joka elää lapsensa kanssa, jos voisi valita sen vähän paremmin teinaavan ja ei ihan niin komean miehen? En usko, että tähän on olemassa vain yksi oikea vastaus.     

Vierailija
62/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitten vaan kyllästyi minuun tai sitten muutama liikakilo teki sen, että otti anorektisen ja narkomaaniin näköisen minua vanhemman naisen, jolla just oma teini muutti pois kotoa. Seksuaalisestikin tuo nainen oli varmaan vapautuneempi ja kova baarissa kävijä. Mies vaan lähti, eikä 20 vuoden jälkeen halunnut edes puhua kanssani. No...tästä yritetään nyt toipua sitten...ei edes elareita maksa, unohti samalla lapsensakin.

Joku asia tässä nyt mättää. Jotainhan tässä on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kuitenkin ole niin, että miehellä oli oikeus valita tämä toinen nainen, ja vieläpä olematta sen takia jotenkin huono miehenä. Plus tuo sinun "haluaa edelleen seksiä" kuulostaa keksityltä, sillä olisit sen aloituksessa kertonut , jos asia olisi oikeasti niin. Niele tappio, laita raha-asiasi kuntoon, kasva ihmisenä ja etsi uusi.

Tottakai hänellä oli oikeus valita, kenet halusi. En koe, että minun pitää kasvaa ihmisenä, sydämeni vaan särkyi. Keksittyä tässä ei ole mikään. Ap

Anna olla. Se mies ei ollut sun arvoisesi ja varmaan tajusi sen itsekkin. Joku päivä saat taas potkia rumempia pois jaloista. Trust me. Tämä oli ilkeää, mutta niin on mieskin joka haluaa panna sua vaikka seurustelee toisen kanssa.

Annan kyllä. Varmaan muutama viikko menee märehtiessä- olihan tyyppi mulle tosi tärkeä. Nyt toisen oma. Ehkäpä olisi pettänyt myös minua suhteessa, kun nykyistäänkin olisi valmis pettämään. Mitä enemmän asiaa pohdin, sitä varmempi olen siitä, että hän ei halunnut uusperhekuvioihin. Itseasiassa siitä oli joskus tapailumme alussa puhettakin, että hän ei yleensä deittaile "lapsellisia", mutta minun kohdalla sanoi tehneensä poikkeuksen. Olisi pitänyt jo tuossa vaiheessa ymmärtää jättäytyä pois koko kuviosta. Kiitos kaikille viesteistä:) Ap

Vierailija
64/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi"... Ei itsekehua..? ;)

Vierailija
65/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi"... Ei itsekehua..? ;)

Tarkoitus ei ollut viljellä mitään itsekehua. Onpa täällä negatiivista porukkaa. Ap

Vierailija
66/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertoi kaiken oleellisen ap:sta. Itse=viehättävä, toinen nainen=vähemmän viehättävä. Siksi.

Vierailija
67/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan parempaa seksiä? Tai jos natsaa paremmin muutoin. Esimerkiksi miehet aina selittää kuin ne haluaa mahd.naisellisen ja alsituvan naisen, mutta sitten jääkin koukkuun itsevarmaan ja hyökkäävään naiseen.

Vierailija
68/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskohan parempaa seksiä? Tai jos natsaa paremmin muutoin. Esimerkiksi miehet aina selittää kuin ne haluaa mahd.naisellisen ja alsituvan naisen, mutta sitten jääkin koukkuun itsevarmaan ja hyökkäävään naiseen.

Voihan se olla. Hyvää se oli meilläkin ja sillä saralla oli valtavaa kipinöintiä. Ajattelisin, että jos uudessa suhteessaan olisi sama juttu niin tuskinpa edelleen haluaisi mua. Vaikka mistäs näistä tietää, jospa mies onkin vaan krooninen pettäjä. Ap

Vierailija
69/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätte aika oudossa todellisuudessa, jos luulette, että lapsettomalle ihmiselle on ihan yhdentekevää  tuleeko kaupan päälle uusperhekuvioita vai ei. Tietysti kemioiden kohtaaminen ja yhdessä viihtyminen ovat peruslähtökohtia, mutta en oikein tiedä mitään muuta yksittäistä asiaa, joka vaikuttaa suhteeseen yhtä paljon kuin mukana tuleva lapsi. 

Vierailija
70/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätte aika oudossa todellisuudessa, jos luulette, että lapsettomalle ihmiselle on ihan yhdentekevää  tuleeko kaupan päälle uusperhekuvioita vai ei. Tietysti kemioiden kohtaaminen ja yhdessä viihtyminen ovat peruslähtökohtia, mutta en oikein tiedä mitään muuta yksittäistä asiaa, joka vaikuttaa suhteeseen yhtä paljon kuin mukana tuleva lapsi. 

En minä ainakaan luule. Nyt kun asiaa mietin, ehkä se tosiaan on se todennäköisin syy. Toki aavistuksen kirpaisee se, että lapseni tosiaan on jo tuon ikäinen ja niitä on siunaantunut vain yksi - voisihan minulla olla vaikka kolme pienempää. Mutta niinkuin sanottu, elämä jatkuu ja minkä tälle mahtaa. Hetken parantelen särkynyttä sydäntä ja valitsen seuraavan kerran tarkemmin. Ap

Vierailija
71/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että mies olisi valmis näkemään minua edelleenkin (seksin merkeissä), vaikka seurustelee. Itse en siihen ryhdy, koska rakastan häntä. Ap

Jahah, eli mies valitsi vakisuhteeseen naisen, josta voi olla varma - ei tarvitse pelätä menettävänsä. Tyypillinen tapaus. Tiedän tuollaisen parin itsekin. Naisparka on niin kiitollinen, että hän vielä jollekin kelpaa (on vanhempi kuin miehen sivusuhteet), ettei kykene jättämään miestä vaikka aika ajoin aina paljastuu, että TAAS miehellä on ollut joku muu siinä sivussa.

.

Pettäjä pitäisi aina jättää heti, ei ole muuta tietä. Myöhemmin voi aloittaa uudelleen, jos pettäjä vaikuttaa ottaneensa opikseen (harvinaista). Mutta ellei jätä, opettaa pettäjälle, että pettäminen on okei ja kyllä siitä aina yli päästään. Vittu mitä lampaita jotkut on.

Vierailija
72/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että mies olisi valmis näkemään minua edelleenkin (seksin merkeissä), vaikka seurustelee. Itse en siihen ryhdy, koska rakastan häntä. Ap

Jahah, eli mies valitsi vakisuhteeseen naisen, josta voi olla varma - ei tarvitse pelätä menettävänsä. Tyypillinen tapaus. Tiedän tuollaisen parin itsekin. Naisparka on niin kiitollinen, että hän vielä jollekin kelpaa (on vanhempi kuin miehen sivusuhteet), ettei kykene jättämään miestä vaikka aika ajoin aina paljastuu, että TAAS miehellä on ollut joku muu siinä sivussa.

.

Pettäjä pitäisi aina jättää heti, ei ole muuta tietä. Myöhemmin voi aloittaa uudelleen, jos pettäjä vaikuttaa ottaneensa opikseen (harvinaista). Mutta ellei jätä, opettaa pettäjälle, että pettäminen on okei ja kyllä siitä aina yli päästään. Vittu mitä lampaita jotkut on.

Ei tällä naisystävällä ole varmasti mitään hajua, että mies on mikä on. Hehän ovat seurustelleet vasta hetken aikaa. Ap

Vierailija
73/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilm parempi keskustelija, hyvä luonne mutta ei matto, samalla tasolla oleva, ainahan on eduksi että omistaa muutakin kun huulet ja halut.

Vierailija
74/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on sellainen perus mt-viba. Teistä saa tosi voimakkaita ahdistustunteita jos ajattelee edes seurustelua. Sängyssä olette kivoja joten pysy lestissäsi.

Vierailija
75/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuvitella miten joku mies voisi ehdottaa minulle seksin jatkamista sen jälkeen kun on jättänyt minut. Minulle ei ole mahdollista osoittaa niin suurta halveksuntaa ja kunnioituksen puutetta. 

Vierailija
76/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ei tällä naisystävällä ole varmasti mitään hajua, että mies on mikä on. Hehän ovat seurustelleet vasta hetken aikaa. Ap

Ei varmaan olekaan, mutta tuollaiset miehet osaavat valita juuri tarpeeksi tyhmät ja heikot, jotka eivät heitä jätä. Nähty jo niin monta kertaa. "Kun se on niin ihana" ja "kyllä se mua kuitenkin eniten rakastaa".

Vierailija
77/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti uuden naisen kanssa mies oli oikeasti samalla aaltopituudella. Ilmeisesti AP ei ollut, muuten olisitte vielä yhdessä. Sorry, mutta viehättävyys ei ole mikään mitattavissa oleva suure.

Vierailija
78/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon suoraan, mutta toisen miehen lapset pyörimässä omissa nurkissa tuskin houkuttelee.

Tämä se varmaan oli. Tosin, minulla on vain yksi lapsi ja hänkin jo 11. Hänellä on myös isä, joka pitää huolta kyllä.

Tuntuu pahalle, että yksi lapsi voi olla esteenä kun muuten kaikki on täydellistä. Lapsenihan on jo teini-ikäinen, kun mies ehtii itse uudessa suhteessaan muuttamaan yhteen ja lisääntymään..Ap

Kaikki oli täydellistä....sinulle. Selvästikään mies ei kokenut asiaa ihan samoin.

Ehkä mies oli ap:lle liian hyvä... ap:n mielestä täydellistä, mihen mielestä vajavaista.

Mie sattoi valita rahan tai/ja lapsettoman, tai sitten siihen oli jotain ihan muita syitä.

Vierailija
79/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos mies pitäisi teitä täydellisenä parina, olisitte jo yhdessä. Selvästikään jokin sinussa ei kolahtanut, ja mies toimi niin kuin tilanteessa on järkevintä. Vastaavaa tilannetta sivusta seuranneena (ja kuunnellessa molempia osapuolia), joskus vaan asiat eivät ole sitä miltä näyttävät. Miehellä voi olla useita syitä mikset ole hänelle sopiva esim. lapset, mielenterveysongelmat, hankala luonne, erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat, jne mitä hän ei vaan sano sinulle suoraan. Jotkut ihmiset vaan ovat todella rasittavia, hankalia ja negatiivisia, ettei heidän seuraansa jaksa, ainakaan parisuhteessa. Harva kuitenkaan sanoo sitä ääneen. Kysymys kuuluukin Ap, mitä sillä on sinulle väliä vaikka mies ei valinnut sinua? He's not that into you. Miksi haluaisit miehen, joka ei ole yhtä kiinnostunut sinusta?

Vierailija
80/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti uuden naisen kanssa mies oli oikeasti samalla aaltopituudella. Ilmeisesti AP ei ollut, muuten olisitte vielä yhdessä. Sorry, mutta viehättävyys ei ole mikään mitattavissa oleva suure.

En minä sitä kiellä, etteikö mies ja uusi kumppaninsa voisi olla paremmalla aaltopituudella. Onhan se mahdollista, että kuvittelin/mies esitti. Yleensä olen taitava lukemaan ihmisten tunnetiloja..Sitä, miten hän katsoi minua silmiin seksin jälkeen..nauroi jutuilleni..Ehkä olin vaan niin rakastunut, että luulin näkeväni asioita ja luulin, että tunne yhdessäolon helppoudesta oli molemmilla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi