Miksi mies valitsee kahdesta naisesta vähemmän viehättävän?
Askarruttaa, miksi mies valitsi minua vähemmän viehättävän näköisen naisen..Meillä toimi kaikki: seksi, huumori, luonteet...En keksi kerta kaikkiaan mitään asiaa, mikä olisi ollut pielessä.
Yhtäkkiä mies lopetti yhteydenpidon ja kertoi myöhemmin, että on alkanut seurustella. Nainen on minua vanhempi, aivan tavallisen näköinen. Voiko syynä olla niin yksinkertainen asia, että minulla on lapsi ja tuolla naisella ei ole? Tai sitten tällä uudella naisella on rahaa, mitä minulla taas ei ole.
Ja ennenkuin joku ehtii kommentoimaan, että ehkä minulla on kusta päässä, niin ei todella ole. Eikä tämän ole tarkoitus olla itsekehua. Kyllä meitä fiksuja, kauniita, huumorintajuisia, seksiä rakastavia naisia löytyy. Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi. Jää kyllä ikuiseksi mysteeriksi tämä. Olin niin kovin rakastunut.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon suoraan, mutta toisen miehen lapset pyörimässä omissa nurkissa tuskin houkuttelee.
Tämä se varmaan oli. Tosin, minulla on vain yksi lapsi ja hänkin jo 11. Hänellä on myös isä, joka pitää huolta kyllä.
Tuntuu pahalle, että yksi lapsi voi olla esteenä kun muuten kaikki on täydellistä. Lapsenihan on jo teini-ikäinen, kun mies ehtii itse uudessa suhteessaan muuttamaan yhteen ja lisääntymään..Ap
Kaikki oli täydellistä....sinulle. Selvästikään mies ei kokenut asiaa ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Askarruttaa, miksi mies valitsi minua vähemmän viehättävän näköisen naisen..Meillä toimi kaikki: seksi, huumori, luonteet...En keksi kerta kaikkiaan mitään asiaa, mikä olisi ollut pielessä.
Yhtäkkiä mies lopetti yhteydenpidon ja kertoi myöhemmin, että on alkanut seurustella. Nainen on minua vanhempi, aivan tavallisen näköinen. Voiko syynä olla niin yksinkertainen asia, että minulla on lapsi ja tuolla naisella ei ole? Tai sitten tällä uudella naisella on rahaa, mitä minulla taas ei ole.
Ja ennenkuin joku ehtii kommentoimaan, että ehkä minulla on kusta päässä, niin ei todella ole. Eikä tämän ole tarkoitus olla itsekehua. Kyllä meitä fiksuja, kauniita, huumorintajuisia, seksiä rakastavia naisia löytyy. Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi. Jää kyllä ikuiseksi mysteeriksi tämä. Olin niin kovin rakastunut.
Minusta tuo lapsi on iso juttu ja hyvinkin voi olla syynä. Ei kaikki halua lähteä uusperheleikkiin.
Yhtä hyvin voi olla kyse siitä että heillä vain kemiat kohtasivat paremmin. Eipä sitä tiedä muuta kuin kyseinen mies
Vastaus riippuu ihan siitä, millainen mies on. Jos hän luottaa itseensä, on rehellinen, uskollinen ja päämäärätietoinen, niin hän on valinnut naisen, jota kohtaan hänellä on aidosti enemmän tunteita.
Vähemmän itseensä luottava tai inohrealistisempi mies voi myös ottaa huomioon sekä lapsesi että sen, että olet vielä nuorempi ja paremman näköinen sekä varaton. Jotkut todella punnitsevat näitä asioita järjellä, varsinkin silloin jos tuntemuksissa ei ole eroa.
Sitten taas mies, jolla on tapana pettää kumppaneitaan, valitsee mahdollisimman nöyrän ja hyväuskoisen kumppanin, josta voi olla varma, ettei tämä jätä ja lähde, vaikka mies jäisi kiinni pettämisestä. Tällaiset naiset riippuvat miehessä kynsin hampain. Mutta aloituksen perusteella tässä nyt ei ole siitä kyse, sillä mies on itse lopettanut yhteydenpidon ja suoraselkäisesti ilmoittanut, että seurustelee toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä hän halusi vähemmän pinnallisen naisen itselleen.
Tiesitkö, että viehättävyys ei ole yhtä kuin ulkonäkö? Siihen, miten viehättävä nainen (tai mies) on vaikuttaa todella moni muukin asia kuin pelkkä ulkoinen olemus.
Niin. En ole pinnallinen. Todellakaan. Tunnistan kyllä ulkoisen kauneuden, ei se tee minusta pinnallista. Minulla on myös lämmin sydän..Ja kuten sanoin, meillä natsasi kaikki eikä sitä voi kuvitella yksikseen. Ap
Kyllä voi. Siitä on osoituksena monet stalkkerit jotka kuvittelevat tunteiden olevan molemmanpuolisia.
Älä välitä ilkeistä kommenteista ja negapeukutuksista. Sinulla on täysi syy ihmetellä, jos koit suhteenne olevan jotain todella erityistä. Ikävä, että mies ei ole vaivautunut kanssasi keskustelemaan asiasta ja valottanut tarkemmin ajatuksiaan. Rehellisyys ja avoimuus auttaa aina kaikkia osapuolia, mutta jostain syystä se on vaan ihmisille niin kovin vaikeaa.
Se toinen oli parempaa seuraa kuin sinä? Teilläkin voi olla ollut hauskaa, mutta jostain syystä sen toisen kanssa on parempi olla. Luonnehan se nyt loppupeleissä ratkaisee.
Kyllä siihen vaaaaaarmasti on joku sinusta riippumaton syy. Se toinen käytti jotain psyykehuumetta tai lahjoittaa miehen rahalla...
Näinkö nyt haluat meidän vastaavan?
Kun oikeasti tuohon on vain yksinkertainen vastaus: joissain ratkaisevissa asioissa hävisit kisan sille toiselle naiselle.
Mitä tuota pähkimään. Hoida surutyö alta pois ja jatka elämääsi.
Lapsesi on 11. Sanot, että "uudessa suhteessa lapsi on teini-ikäinen" ennen yhteen muuttamista.
Meneekö kaksi vuotta muuten kuin että sinä tai se mies on itse naimisissa, vai molemmat? Varatut miehet ne ronkeleita onkin. Vain paras kelpaa ja se et ollut sinä.
Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta kyllä sen natsaamisen voi kuvitella. Ihminen, varsinkin kestävää parisuhdetta etsivä nainen, on välillä todella sinisilmäinen. Toisen käytös tulkitaan omien ruusuisten linssien läpi. Ja jos on natsannutkin, niin tunteet voivat muuttua. Mitä tulee tähän muuhun, niin viestin perusteella et vaikuta kovinkaan sympaattiselta. Ehkä tällä "rumemmalla" ja vanhemmalla oli tarjota jotain sellaista henkevää, mitä sinulta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin mies valitsi. En ole koskaan ollut pinnallinen ja sitä paitsi minä olin meidän yhteisen teinin äiti eli ei ollut vain minun lapseni. Kaikki miehen kaveritkin ihmettelivät, mikä miehelle on tullut. Kai sitten vaan kyllästyi minuun tai sitten muutama liikakilo teki sen, että otti anorektisen ja narkomaaniin näköisen minua vanhemman naisen, jolla just oma teini muutti pois kotoa. Seksuaalisestikin tuo nainen oli varmaan vapautuneempi ja kova baarissa kävijä. Mies vaan lähti, eikä 20 vuoden jälkeen halunnut edes puhua kanssani. No...tästä yritetään nyt toipua sitten...ei edes elareita maksa, unohti samalla lapsensakin.
Niin tarkoittaako nuo alapeukut, että ap:lle on sympatiaa, vai ettei ole?
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jokainen määrittää itse mikä on viehättävää ja mikä ei. Ap:n mielestä hän on tätä toista naista viehättävämpi, mutta mies saattaa olla toista mieltä eikä se tarkoita, että olisi jotenkin "erikoinen" maku, jokaisella on omanlaisensa.
Esimerkiksi monet hehkuttavat miten kaunis Emma Watson on, kun taas minun mielestäni Clémence Poésy on paljon nätimpi. Eri ihmiset näkee asiat eri tavalla.
Ja minun mielestä Kat Von on viehettävämpi.
Monen mielestä Diana oli viehättävämpi, mutta prinssi Charlesin mielessä voiton vei Dianaa 14 vuotta vanhempi, itsevarma ja hauska Camilla Parker Bowles.
Taidat olla itsekin ihan tavallisen näköinen tavallinen nainen. Naisilla on vain taipumusta kuvitella olevansa erikoisia ja kauniita, vaikka ulkonäkö olisi täysin tavanomainen.
Kirjoituksissasi on jotakin sellaista, että osa tuntuu sepitetyltä tai liioitellulta. Sillä toisella naisella on varmasti parempi todellisuudentaju ja kaikki kunnossa.
Puhutko pahaa muista ja oletko takertuvaa, mustasukkaista tyyppiä? Mies ehkä kyllästyi mustasukkaisuuteesi (jota aistin ap:n viestistä). En usko lapsiteoriaan enkä usko miehille rahan ratkaisevan, mutta toisella naisella on jotain mitä sulta puuttuu, kenties vaatimattomuus. Tuot esille ulkonäön voimakkaasti, useimmille luonne kuitenkin on ratkaiseva tekijä,
Mä uskon että miehelle, varsinkin hunoitsetuntoiselle miehelle, nainen voi olla myös "liian hyvä" oikeasti. Jos ap on kaunis, seksi ihanaa jne. miehellä ole haastetta ja ei tunne itseään tarpeelliseksi suhteessa. Olen kokenut sen, että kaikki miehet eivät pidä esimerkiksi siitä, että nainen on hyvin selvillä seksuaalisista haluistaan ja tahtoo toteuttaa niitä. Mies tahtoisi mieluummin ajoittain pihtailevan draamakuningattaren, jotta voisi tuntea voittaneensa naisen joka kerta.
Mulla menee hieman hermo jos suhteessa täytyy olla sellaista kissa-hiirileikkiä, mielestäni sen voi jättää tapailuvaiheeseen.
Voi olla, että ap:lla on ollut ns. liian avoimet kortit eikä ole onnistunut pitämään yllä mysteeriä. Lopulta ette olleet vain toisillenne sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä Diana oli viehättävämpi, mutta prinssi Charlesin mielessä voiton vei Dianaa 14 vuotta vanhempi, itsevarma ja hauska Camilla Parker Bowles.
Ja Camilla on muuten oikeasti tosi ihanan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että miehelle, varsinkin hunoitsetuntoiselle miehelle, nainen voi olla myös "liian hyvä" oikeasti. Jos ap on kaunis, seksi ihanaa jne. miehellä ole haastetta ja ei tunne itseään tarpeelliseksi suhteessa. Olen kokenut sen, että kaikki miehet eivät pidä esimerkiksi siitä, että nainen on hyvin selvillä seksuaalisista haluistaan ja tahtoo toteuttaa niitä. Mies tahtoisi mieluummin ajoittain pihtailevan draamakuningattaren, jotta voisi tuntea voittaneensa naisen joka kerta.
Mulla menee hieman hermo jos suhteessa täytyy olla sellaista kissa-hiirileikkiä, mielestäni sen voi jättää tapailuvaiheeseen.
Voi olla, että ap:lla on ollut ns. liian avoimet kortit eikä ole onnistunut pitämään yllä mysteeriä. Lopulta ette olleet vain toisillenne sopivat.
Heh, miehenä allekirjoitan tän. Liian helposti saatava nainen on tylsä ja jään miettimään kuinka helppo on myös muille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Heh, miehenä allekirjoitan tän. Liian helposti saatava nainen on tylsä ja jään miettimään kuinka helppo on myös muille miehille.
No, kuulostat juuri sellaiselta huonoitsetuntoiselta mieheltä.
Niin no, jokainen määrittää itse mikä on viehättävää ja mikä ei. Ap:n mielestä hän on tätä toista naista viehättävämpi, mutta mies saattaa olla toista mieltä eikä se tarkoita, että olisi jotenkin "erikoinen" maku, jokaisella on omanlaisensa.
Esimerkiksi monet hehkuttavat miten kaunis Emma Watson on, kun taas minun mielestäni Clémence Poésy on paljon nätimpi. Eri ihmiset näkee asiat eri tavalla.