Miksi mies valitsee kahdesta naisesta vähemmän viehättävän?
Askarruttaa, miksi mies valitsi minua vähemmän viehättävän näköisen naisen..Meillä toimi kaikki: seksi, huumori, luonteet...En keksi kerta kaikkiaan mitään asiaa, mikä olisi ollut pielessä.
Yhtäkkiä mies lopetti yhteydenpidon ja kertoi myöhemmin, että on alkanut seurustella. Nainen on minua vanhempi, aivan tavallisen näköinen. Voiko syynä olla niin yksinkertainen asia, että minulla on lapsi ja tuolla naisella ei ole? Tai sitten tällä uudella naisella on rahaa, mitä minulla taas ei ole.
Ja ennenkuin joku ehtii kommentoimaan, että ehkä minulla on kusta päässä, niin ei todella ole. Eikä tämän ole tarkoitus olla itsekehua. Kyllä meitä fiksuja, kauniita, huumorintajuisia, seksiä rakastavia naisia löytyy. Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi. Jää kyllä ikuiseksi mysteeriksi tämä. Olin niin kovin rakastunut.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni otti minut aikoinaan. Olin lähes 10v vanhempi kun hänen entisensä, olin 2lapsen yh, ja rumempi kuin hänen edellisensä. Mieheni ei jaksanut enää sitä oman itsensä jalustalle nostoa, ja kauneudesta puhumista, sekä sisältä lapsellista käytöstä. Hän halusi minut tavallisen naisen. Nyt olemme olleet 7,5v yhdessä ja tullut 2 yhteistäkin lasta. Eli ei se ulkonäkö mitään kerro/ratkaise. Tuo kertoo vaan tuosta sinun " miehestäsi" että arvostaa aitoutta.
Erikoista, että voit määritellä olenko aito ihminen, yhden viestiketjun perusteella. Olen empaattinen, nauravainen, kilttikin. Se ei poista sitä tosiasiaa, että olen kaunis (ja kyllä, sen voi itsestään ihan ääneen sanoa olematta pinnallinen) ja että miehen valitsema nainen on hyvin arkisen näköinen.
Voi olla, että heidän kemiansa matchasivat paremmin. Se tuntuu omituiselta, koska meillä oli tunne, että "olemme tunteneet aina", toisen seurassa oli hyvä ja helppo olla.
Ap
Lisäyksenä vielä, että mies olisi valmis näkemään minua edelleenkin (seksin merkeissä), vaikka seurustelee. Itse en siihen ryhdy, koska rakastan häntä. Ap
Tässä vastaus joka on fakta;
1. Olet rumempi kuin luuletkaan
2. Olet tyhmä
3. Tämä uusi nainen vain on kaikinpuolin parempi kuin sinä
Noniin, get over it ja move on. Jos olisit oikeasti kaunis sekä sisäisesti että ulkoisesti niin ei sinun tarvitsisi jäädä ruikuttamaan tätä asiaa vaan antaisit miehen olla onnellinen ja jatkaisit oman onnesi etsimistä ihan hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että mies olisi valmis näkemään minua edelleenkin (seksin merkeissä), vaikka seurustelee. Itse en siihen ryhdy, koska rakastan häntä. Ap
No tää kertoo jo kaiken oleellisen tästä miehestä. Perus egoistinen junttihan se siinä, on saatava kaikki kermat kakusta; se paremmin suhteeseen sopiva pönkittämään egoa sekä sitten salainen rakastajatar pönkittämään egoa. Idioottihan toi on eikä yhtään mitään muuta, löydät kyllä parempaa ja aidompaakin seuraa, miksi tuollaista rakastat? Vähän säälittää tämä seurustelukumppaninsa kyllä :/
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika luuserilta.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni otti minut aikoinaan. Olin lähes 10v vanhempi kun hänen entisensä, olin 2lapsen yh, ja rumempi kuin hänen edellisensä. Mieheni ei jaksanut enää sitä oman itsensä jalustalle nostoa, ja kauneudesta puhumista, sekä sisältä lapsellista käytöstä. Hän halusi minut tavallisen naisen. Nyt olemme olleet 7,5v yhdessä ja tullut 2 yhteistäkin lasta. Eli ei se ulkonäkö mitään kerro/ratkaise. Tuo kertoo vaan tuosta sinun " miehestäsi" että arvostaa aitoutta.
ei se toinen nainen välttis aidompi oo, vaikka olisikin rumempi :D
Mulle kävi kerran niin, että mies valitsi "huonomman" näköisen naisen. Hän sanoi näin: " Ei se ainakaan siitä ole kiinni, että X olisi sua viehättävämmän näköinen. Se on vaan enemmän jotenkin minun tyylinen"
Uskon, että tuo oli totuus. Myöhemmin X jätti tämän miehen ja hän yritti palata minun puoleeni, mutta itseäni ei enää kiinnostanut.
Mulle kävi kerran niin, että mies valitsi "huonomman" näköisen naisen. Hän sanoi näin: " Ei se ainakaan siitä ole kiinni, että X olisi sua viehättävämmän näköinen. Se on vaan enemmän jotenkin minun tyylinen"
Uskon, että tuo oli totuus. Myöhemmin X jätti tämän miehen ja hän yritti palata minun puoleeni, mutta itseäni ei enää kiinnostanut.
Veikkaan, että miehen mielestä teidän psyykkinen yhteys ei ole ollut aivan yhtä hyvällä tasolla kuin sinun näkökulmastasi. Vaikka sinun mielestäsi teillä olisi mennyt uskomattoman hyvin, se ei tarkoita että toinen henkilö kokisi samoin.
Hmm. - Tuo Ap, että kaksi niinkin yksinkertaista asiaa kuin, että sinulla ei ole rahaa ja, että sinulla on lapsi kertoo mielestäni paljon. Rahan puute pidemmän päälle on ikävää. pelkällä katoavaisella kauneudella ja seksistä pitämisellä ei arjenmenoja pidemmän päälle kustanneta, ainakaan yhdessä.
Onhan se toki miehekästä, että voi elättää kauniin ja fiksun kumppanin, mutta kun vielä pitäisi elättää hänen lapsensakin niin saattaa alkaa käydä jo vähän voimille. Lapsi tuo sitäpaitsi suhteeseen väkisinkin mukanaan aina kolmannen osapuolen. Toisin sanoen jos minä seurustelisin kumppanin kanssa, jolla olisi entuudestaan lapsi(a) -jonka aivan hyvin voisin tehdä- niin pitäisin selvänä, että minun tulla toimeen, mieluummin hyvin myös tämän lapsen kanssa.
Lapsi ei voi valita vanhempiaan, mutta me vanhemmat voimme yrittää muokata käytöstämme, niin että pärjäämme lapsen kanssa. - Toisaalta se saattaa tuntua enempi vähempi raskaalta, erityisesti kun haluaisi olla vain tämän toisen kanssa.
Varmaan tämä on elämänvaihe kysymyskin. Mutta ajattele, jos olet haaveillut esimerkiksi siitä, että voisit kumppanisi kanssa viettää yhteistä aikaa ulkona (matkustaa, käydä kulttuuritapahtumissa, urheilemassa...) niin aina täytyy miettiä, että mitenkähän lapsi pärjää tuon ajan, missä hän on? Mitä hän tekee?
Ai niin. mitä fiksuuteen tulee, niin sitä pitää kai jonkinlaisena itsestään selvyytenä: en ja tai tuskin kykenisi itse liittoon, jos kokisin kumppanini ei olsi lainkaan fiksu, enkä tarkoita fiksuudella nyt sitä, että kumppanini olisi tullut suorittaa, jokin tietty oppiarvo tai koulutus.
Se on vaan se jokin, joka toisen kanssa voi natsata. Ja onhan se realismia, että lapsettomuus on tuossa kuviossa valtti. Oliko toisella naisella parempi ammatti? Mies voi olla karrikoidusti niin laskelmoiva, ettei halua varatonta yh:ta, jos on saatavilla hyvätuloinen/hyvävarainen ja lapseton.
Mutta nuo edelliset ratkaisee, jos tilanne on muuten aika tasainen. Epäilen kuitenkin, että joku vaan sytytti sen toisen kanssa enemmän. Jokaisella meillä on mieltymyksensä. Itse olen hylännyt hyvännäköisen, ikäiseni, hyväpalkkaisen miehen nykyisen miehen takia. Nykyinen mieheni myös ihan hyvännäköinen, mutta miehellä oli raha-asiat ihan päin mäntyä (ulosotto) ja pari lastakin edellisestä liitosta. Eka mies oli koulutetumpi, nykyinen amis. Mutta se oli vaan se jokin ja päivääkään en ole katunut. Yhteisiä vuosia takana jo 14, eksän kanssa olin kuusi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää kertoo jo kaiken oleellisen tästä miehestä. Perus egoistinen junttihan se siinä, on saatava kaikki kermat kakusta; se paremmin suhteeseen sopiva pönkittämään egoa sekä sitten salainen rakastajatar pönkittämään egoa. Idioottihan toi on eikä yhtään mitään muuta, löydät kyllä parempaa ja aidompaakin seuraa, miksi tuollaista rakastat? Vähän säälittää tämä seurustelukumppaninsa kyllä :/
Uskon myös tuohon teoriaan. Voi olla että sä olet kauniimpi ja parempi sängyssä, mutta samalla suhteeseen valitaan se tavis, jonka rahoilla voi elää ja jota voi pettää eikä ole lasta riesana.
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että miehellä oli oikeus valita tämä toinen nainen, ja vieläpä olematta sen takia jotenkin huono miehenä. Plus tuo sinun "haluaa edelleen seksiä" kuulostaa keksityltä, sillä olisit sen aloituksessa kertonut , jos asia olisi oikeasti niin. Niele tappio, laita raha-asiasi kuntoon, kasva ihmisenä ja etsi uusi.
En siis ole rahaton, vaan tulen toimeen omilla (keskituloisen) tuloillani. Minua ei tarvitse elättää. Epäilen, että tällä toisella on ehkä enemmän rahaa/omaisuutta. Ap
Kuinka vanha sä ap olet ja kuinka vanha tämä mies on? Jotkut miehet valitsevat noin, mutta samat hinkuvat takaisin kun ikää tulee. Lapsi on joillekin vaikea pala, mutta jossain iässä tajuaa mitä menetti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että miehellä oli oikeus valita tämä toinen nainen, ja vieläpä olematta sen takia jotenkin huono miehenä. Plus tuo sinun "haluaa edelleen seksiä" kuulostaa keksityltä, sillä olisit sen aloituksessa kertonut , jos asia olisi oikeasti niin. Niele tappio, laita raha-asiasi kuntoon, kasva ihmisenä ja etsi uusi.
Tottakai hänellä oli oikeus valita, kenet halusi. En koe, että minun pitää kasvaa ihmisenä, sydämeni vaan särkyi. Keksittyä tässä ei ole mikään. Ap
Minun mieheni aikoinaan otti sen huonomman näköisen, eli minut. Vuosien jälkeenkin mietin miten on mahdollista että jätti niin kauniin naisen mun takia. Sanoi joskus ettei voi kieltää etteikö exä olisi ollut kaunis, mukava ja yhdessä oli kivaa, mutta mut tavattuaan ymmärsi mitä tarkoittaa kun puhutaan sielunkumppaneista.
Mus vaivasi kun kaikki miehen ystävät ja perheenjäsenet puhui pitkään "Oli se ***** kyllä niin kaunis, mutta kyllä te sovitte paremmin yhteen!" mutta mies on aina tehnyt selväksi että hänen silmissään olen maailman kaunein nainen :) vuosia yhdessä takana 8 ensi keväänä.
Tuskin on siis rahasta, lapsista kysymys, vaan joku siinä "rumemmassa" kolahti kovempaa. Ei sitä voi päättää keneen rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hänellä oli oikeus valita, kenet halusi. En koe, että minun pitää kasvaa ihmisenä, sydämeni vaan särkyi. Keksittyä tässä ei ole mikään. Ap
Anna olla. Se mies ei ollut sun arvoisesi ja varmaan tajusi sen itsekkin. Joku päivä saat taas potkia rumempia pois jaloista. Trust me. Tämä oli ilkeää, mutta niin on mieskin joka haluaa panna sua vaikka seurustelee toisen kanssa.