Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies valitsee kahdesta naisesta vähemmän viehättävän?

Vierailija
07.10.2015 |

Askarruttaa, miksi mies valitsi minua vähemmän viehättävän näköisen naisen..Meillä toimi kaikki: seksi, huumori, luonteet...En keksi kerta kaikkiaan mitään asiaa, mikä olisi ollut pielessä.

Yhtäkkiä mies lopetti yhteydenpidon ja kertoi myöhemmin, että on alkanut seurustella. Nainen on minua vanhempi, aivan tavallisen näköinen. Voiko syynä olla niin yksinkertainen asia, että minulla on lapsi ja tuolla naisella ei ole? Tai sitten tällä uudella naisella on rahaa, mitä minulla taas ei ole.

Ja ennenkuin joku ehtii kommentoimaan, että ehkä minulla on kusta päässä, niin ei todella ole. Eikä tämän ole tarkoitus olla itsekehua. Kyllä meitä fiksuja, kauniita, huumorintajuisia, seksiä rakastavia naisia löytyy. Olen todellakin monen ihmisen sanomana ns. helmi. Jää kyllä ikuiseksi mysteeriksi tämä. Olin niin kovin rakastunut.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sen mielestä viehättävämpi kuin sinä. Makuja kun on erilaisia

Vierailija
2/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole merkitystä jos kaikki muu osuu yksiin.

Loppupeleissä se, että keskustelu sujuu koko ajan luontevasti ja puheen aiheet ei pitkästytä on tärkeintä.

Huomaa, että tämä ei tarkoita sitä, että sinä et olisi hyvä sielunkumppani hänelle. Toinen oli ehkä parempi.

tI sitten toinen oli valmis kimppaseksiin tai hänellä oli sitä rahaa.... Tai.... Tai.... Tai.... Eli suo on loputon. Etsi seuraava kamu; :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se toinen viehätti kyseistä miestä enemmän kuin sinä. Ei siinä sen kummempaa ole.

Vierailija
4/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä toinen nainen oli viehättävämpi kuin sinä. Lapsi voi olla syynä, joka on kallistanut vaa'an noin päin. Samoin kuin raha.

Vierailija
5/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lapsiasia on voinut vaikuttaa. Pelkästä otsikosta tuli mieleen se, että toisella naisella olisi enemmän statusta.

Vierailija
6/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan, mutta toisen miehen lapset pyörimässä omissa nurkissa tuskin houkuttelee.

Vierailija
7/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi

Vierailija
8/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielestä toinen nainen oli viehättävämpi kuin sinä. Lapsi voi olla syynä, joka on kallistanut vaa'an noin päin. Samoin kuin raha.

No ei hän millään mittarilla ole viehättävämpi, noin niinkuin yleisten kauneusnormien mukaan..mutta tokihan miehellä voi olla erikoinen naismaku.

Tulimme toimeen kuin sielunkumppanit, nauroimme yhdessä ja seksi oli kiihkeää.

Ap

Vierailija
9/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen toisen pierut haisee paremmilta.

Vierailija
10/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä hän halusi vähemmän pinnallisen naisen itselleen.
Tiesitkö, että viehättävyys ei ole yhtä kuin ulkonäkö? Siihen, miten viehättävä nainen (tai mies) on vaikuttaa todella moni muukin asia kuin pelkkä ulkoinen olemus.

Vierailija
11/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon suoraan, mutta toisen miehen lapset pyörimässä omissa nurkissa tuskin houkuttelee.

Tämä se varmaan oli. Tosin, minulla on vain yksi lapsi ja hänkin jo 11. Hänellä on myös isä, joka pitää huolta kyllä.

Tuntuu pahalle, että yksi lapsi voi olla esteenä kun muuten kaikki on täydellistä. Lapsenihan on jo teini-ikäinen, kun mies ehtii itse uudessa suhteessaan muuttamaan yhteen ja lisääntymään..Ap

Vierailija
12/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että viehättävyys ei ole yhtä kuin ulkonäkö? Siihen, miten viehättävä nainen (tai mies) on vaikuttaa todella moni muukin asia kuin pelkkä ulkoinen olemus.

Niin. En ole pinnallinen. Todellakaan. Tunnistan kyllä ulkoisen kauneuden, ei se tee minusta pinnallista. Minulla on myös lämmin sydän..Ja kuten sanoin, meillä natsasi kaikki eikä sitä voi kuvitella yksikseen. Ap

Vierailija
13/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä eli vaikka omasta mielestä olet paremman näköinen niin ehkä miehen mielestä et silmää miellyttänyt. Ehkä kuitenkin olit jotenkin lapsellinen tai huoleton tai jotain mistä mies ei tykännyt. Muuta selitystä ei ole. Toinen voitti.

Vierailija
14/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin syynä voi olla joko lapsi tai raha. Tai molemmat. Jos mies oli ihan keski- tai hyvätuloinen ja tämä uusi nainen myös, niin moni mies valitsee puolisokseen naisen, joka pystyy maksamaan puolet yhteisistä menoista eikä miehen elintaso laske, vaikka parisuhteeseen meneekin.

Vierailija
15/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. En ole pinnallinen. Todellakaan. Tunnistan kyllä ulkoisen kauneuden, ei se tee minusta pinnallista. Minulla on myös lämmin sydän..Ja kuten sanoin, meillä natsasi kaikki eikä sitä voi kuvitella yksikseen. Ap

Niin. Kommenttisi tässä ketjussa taas kertoo ihan muuta.

Jos pidät itse itseäsi kauniimpana kuin muut niin yritä ymmärtää, ettei kaikki ajattele samalla tavalla. Eikä se myöskään tarkoita, että miehellä olisi "erikoinen naismaku."

Mielestäni sinulla on erikoinen ja pinnallinen ajatusmaailma.

Vierailija
16/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole pinnallinen, mutta kuitenkin teit tämän ketjun :D

Tämä on nimenomaan sitä pinnallisuutta, kun et voi käsittää miksi mies valitsi naisen, joka on mielestäsi rumempi kuin itse olet. Sitten vielä pohdit, että miehellä on erikoinen naismaku.

"En ole pinnallinen" yeaaah right :D

Vierailija
17/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin mies valitsi. En ole koskaan ollut pinnallinen ja sitä paitsi minä olin meidän yhteisen teinin äiti eli ei ollut vain minun lapseni. Kaikki miehen kaveritkin ihmettelivät, mikä miehelle on tullut. Kai sitten vaan kyllästyi minuun tai sitten muutama liikakilo teki sen, että otti anorektisen ja narkomaaniin näköisen minua vanhemman naisen, jolla just oma teini muutti pois kotoa. Seksuaalisestikin tuo nainen oli varmaan vapautuneempi ja kova baarissa kävijä. Mies vaan lähti, eikä 20 vuoden jälkeen halunnut edes puhua kanssani. No...tästä yritetään nyt toipua sitten...ei edes elareita maksa, unohti samalla lapsensakin.

Vierailija
18/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hän millään mittarilla ole viehättävämpi, noin niinkuin yleisten kauneusnormien mukaan..mutta tokihan miehellä voi olla erikoinen naismaku.

Ap

Viehättävyyteen kuuluu muutakin kuin kauneus. Ja jokaisella on oma mittarinsa. Jos hän haluaa yhteistä lasta ja sinä et niin ethän sinä silloin ole viehättävä.

Yleiset kauneusnormit toimivat yleensä. Eivät yksittäistapauksissa.

Vierailija
19/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millään mittarilla?

Sinä tiedät vain oman mittarisi ja ehkä muutaman kaverisi. Muiden puolesta et voi sanoa mitään. Myös kilpailijasi viehättävyydestä miehen näkövinkkelistä et voi sanoa mitään, koska olet nainen. Naisten mielestä kun kauniit ja viehättävät naiset on kovin eri näköisiä, kuin miesten mielestä.

Sinä et vaan pärjännyt ulkonäölläsi kilpailijallesi, ei tässä ole yhtään mitään sen kummempaa.

Vierailija
20/81 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: kyllä sinä vaan aika pinnalliselta tapaukselta kuulostat.

Ehkäpä se toinen nainen on aidosti henkevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi