Tapailumies esitteli minut perheelleen ilman että oltiin sovittu
Mitä mieltä tästä?
olen tapaillut erästä miestä pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta, mutta nähdään viikottain. Ollaan jo keski-ikäisiä.
Menimme etukäteissuunnitelman mukaan erääseen tapahtumaan vapaa-ajalla ja se oli sellainen tapahtuma mihin ihan jokainen ei eksy ohi kulkiessa. Paikan päällä sitten tuli vastaan pariskunta ja mies esitteli että tässä on hänen sisko miehensä kanssa. Ei he millään ole voineet vahingossa osua samaan aikaan tuohon paikkaan mielestäni. Tuli tunne että on sopinut siskonsa kanssa että ns vahingossa törmätään siellä toisiimme. Mutta miksi näin?!?
Mun mielestä sukulaisten ensimmäisestä tapaamisesta pitää sopia yhdessä ja sitä ennen pitäisi sopia että seurustellaanko vai ollaanko vaan tuttuja. Mulle tuli jotenkin hölmö olo. Ja tietysti aloin miettimään että onko tapailumies niitä tyyppejä jotka määrää tahdin ja nainen tottelee perässä (mies ei muuten ole ollut mitenkään dominoiva toistaiseksi).
Mitä mieltä tästä?
Kommentit (65)
Ja olet siis ihan satavarma, että se sisko myöskään ei voisi olla siellä sattumalta? Mitä ap tekisit, jos omat vanhempasi tai sisaruksesi tulisivat vastaan kadulla, kun olet tämän tapailumiehesi kanssa liikkeellä? Luikkisitko pakoon vai esittelisitkö hänet?
No on taas tehty ongelma arkipäivän tilanteesta, huoh !
Mulle kävi samoin erään exän kanssa. Tapasin sitten kertaheitolla hänen vanhempansa, siskon, siskon miehen ja siskon parhaan kaverin. Tämä olisi ollut ihan ok JOS olisin tiennyt tästä etukäteen. Eikä ollut mitään sattumaa. Suhde kariutuikin pitkälti siihen että kaikki olisi pitänyt tehdä hänen aikataulujensa ja tapojensa mukaan, nelikymppiselle miehelle tuli ihan yllärinä että myös minulla nelikymppisellä naisella on omaakin elämää ja omat rutiinit.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet siis ihan satavarma, että se sisko myöskään ei voisi olla siellä sattumalta? Mitä ap tekisit, jos omat vanhempasi tai sisaruksesi tulisivat vastaan kadulla, kun olet tämän tapailumiehesi kanssa liikkeellä? Luikkisitko pakoon vai esittelisitkö hänet?
Kuten sanoin, tuo paikka missä tavattiin sisko miehensä kanssa oli sellainen mihin ei kuka tahansa eksy sattumalta. Se oli tietty tapahtuma kaupungin ulkopuolella ja olimme suunnitelleet menon etukäteen. Tuo tapahtuma ei ollut mikään massatapahtuma torilla vaan pienen harrastuspiirin tapahtuma eräässä rakennuksessa. En usko mitenkään että siskonsa olisi sinne eksynyt samaan aikaan sattumalta.
Siksi tämä nyt ketuttaa itseäni ja mietin että ylireagoinko vai onko tämä muista ihmisistä ihan kiva ja huoleton tapa tutustuttaa perheeseen muka_ohimennen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, tuo paikka missä tavattiin sisko miehensä kanssa oli sellainen mihin ei kuka tahansa eksy sattumalta. Se oli tietty tapahtuma kaupungin ulkopuolella ja olimme suunnitelleet menon etukäteen. Tuo tapahtuma ei ollut mikään massatapahtuma torilla vaan pienen harrastuspiirin tapahtuma eräässä rakennuksessa. En usko mitenkään että siskonsa olisi sinne eksynyt samaan aikaan sattumalta.
Siksi tämä nyt ketuttaa itseäni ja mietin että ylireagoinko vai onko tämä muista ihmisistä ihan kiva ja huoleton tapa tutustuttaa perheeseen muka_ohimennen?
ap
Ja se sisko ei voi mitenkään olla kiinnostunut samantyyppisestä tapahtumasta veljensä kanssa? Ei kai siinä kun kysyt suoraan siltä mieheltä, että miten se sisko osasi sinne ssmaan tapahtumaan tulla
Kysy asiasta? Voihan se olla, että hänellä on sisaruksensa kanssa samat kiinnostuksen kohteet ja siksi olivat sattumalta tuossa tapahtumassa. Tai on maininnut ja sisarus kiinnostunut ja lähtenyt myös paikalle sanomatta. Jos hän on oikeasti pyytänyt sisaruksensa paikalla sanomatta sinulle, kerro ajatuksesi aiheesta.
Minäkin mietin, ettei sekään mahdottomuus ole, että sisarukset ovat kiinnostuneita samasta asiasta, mutta noilla taustatiedoilla vaikuttaa kuitenkin sovitulta tapaamiselta. Sitä vain ihmettelen, että eikö ap jutellut asiasta mitään jälkeenpäin miesystävän kanssa? Tyyliin, olipa sattuma, että tavattiin sun sisko. Tai sanonut sille siskolle, että olipa hauska sattuma tavata, oli kiva tutustua. Kai se olisi vähän kiemurtelua aiheuttanut, jos oli sovittu tapaaminen ja olisivat tajunneet, ettei ap tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siskolla ja veljellä voi hyvin olla samat kiinnostuksen kohteet. Minä olen usein tapatumissa, joihin veljenikin on tullut. Samoissa piireissä kun pyöritään. Ja kyseessä voi olla 30 hengen tapahtuma tai 500 hengen tapahtuma. Tai isot alan messut, jotka kestävät monta päivää, mutta joihin osutaan tulemaan samana päivänä ihan vahingossa. Nämä kaikki ovat tapahtuneet ja tulevat tapahtumaan jatkossakin. Jos se on jonkun mielestä uskomatonta, niin ei sitten voi mitään.
Kannattaisi hankkia apua tuohon harhaluuloisuushäiriöön.
Jos kyseessä oli pienen marginaaliryhmän tapahtuma, niin oli kyllä ennalta arvattavissa, että siellä tulee olemaan jotain miehen tuttuja joka tapauksessa. Jos ei sisko, niin muita harrastuskavereita. Joten voit ap syyttää vain itseäsi, jos kuvittelit, että voitte piiloutua ihmisiltä pienessä pienen piirin tapahtumassa.
Mun tapailumies otti erääseen tapahtumaan minulta etukäteen kysymättä exänsä 10v pojan mukaan. Oli kyllä outo fiilis kun kuljettiin tapahtumassa 'uusperheenä'
No älä nyt tollasesta suutu, jos mies on muuten mukava. Jos jatkossa tulee samanlaista, että mies haluaa päättää liikaa kaikesta, niin sitten juokse, mutta älä ny yhdestä jutusta vedä herneitä. Ja vaikka olisi sovittukin juttu, niin eikö se osoita että oot miehelle tärkeä (tietenkin olis pitänyt sopia sun kanssa asiasta).
Se mies taitaa olettaa että te seurustelette...
Ihan hyvin voi olla sattumaa. Ap paisuttelee asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Se mies taitaa olettaa että te seurustelette...
No mä en oo ikinä ymmärtäny milloin kuvioihin tuli tää 'tapailu'. Joko seurustellaan tai sitten ei, ja jos ei niin silloin ollaan vapaita ja saa panna ketä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin miehelle että ei näin! Mä olisin häipynyt sieltä.
Älkää tapailko yhtäkään miestä.Ette kestä normaalia elämää ja tavallisia käytöstapoja.Tehkää ensi itselle lista mikä on miehelle ei sopivaa.Ladkekaa montako kohtaa listassa on,sitten voitte todeta että tarvitse miestä elämäämme.Syy lista niin pitkä että vain tekoäly voi luoda sellaisen ei oikeassa elämässä.Hauskaa vappua kaikille miehille tsemppiä
Onko tässä miehessä tai teidän suhteessa muita seikkoja jotka aiheuttaa hälytyskellojen soittoa? Kuulostaa nimittäin siltä että tämä epäily on osa isompaa rypästä. Ja jos ei ole, kuulostat inan vainoharhaiselta (tai en ymmärtänyt tilanteen selitystä tarpeeksi hyvin).
En oikein ymmärrä ongelmaasi. Itse kirjoitit, että olette tapailleet pari kuukautta ja mies esitteli sisarukselleen sinut tapailukaverina. Mikä ongelma?
Sanoisin miehelle että ei näin! Mä olisin häipynyt sieltä.