Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tapahtuisi, jos miehen KAVERI...

Vierailija
05.10.2015 |

Soittaisi usein lauantaisin ja pyytäisi miestä kanssaan baariin / heille juomaan?

Lähtisikö mies? Miksi/miksi ei? Kysyisikö sinulta? Olisiko teillä muita suunnitelmia, jotka toteutuisi/ei toteutuisi?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:47"]On ja lähtee riippumatta meidän suunnitelmista. En ole kyllä sitä tuolta kantilta ajatellut että menisi mitään naisia iskemään, yleensä menee kaverilleen tai paikalliseen. Se mikä siinä vituttaa on se että kavereille ei voi sanoa ei, mutta vaimolle ja joskus jopa lapsille voi sanoa. Ja toisekseen itse en pääse minnekkään, koska olemme muuttaneet vasta miehen kotikaupunkiin jossa itselläni ei ole vielä ystäviä, eikä meillä ole lapsenvahteja että voisi yhdessä käydä jossain. Olen kaikki illat kotona.

Tuntuu että mieheni tulee noiden omien menojensa kanssa koko ajan itsekkäämmäksi ja itsekkäämmäksi. Jos avioliittomme joskus kaatuu, tämä voi olla se syy.
[/quote]
Mun exmies teki tätä. Mun tarina on ihan samanlainen. Muutettiin miehen kotikaupunkiin ja minä olin jumissa lasten kanssa kotona kun mies kävi dokaamassa kavereiden kanssa.
Meille tuli ero siinä vaiheessa ku lapset kasvoi ja ne pystyi jättämään itsekseen ja mä hankin oman elämän. Lähdin rientoihini samalla tyylillä mitään kyselemättä ja sopimatta, niin ukko kilahti.
Silloin kun lapset oli pieniä, niin mä jouduin viikkoja etukäteen kysymään saisinko lähteä johonkin ja kun lähdön aika koitti, mies olikin sopinut itselleen jonkun tärkeän ja pakottavan menon josta oli jo ehditty maksaa eikä sitä voinut perua ja muuta diipadaapaa.
.
Nykyinen mies ei käytä alkoholia mutta käy kaverinsa kanssa golffissa. Menevät sinne silloin kun meillä ei ole mitään erikoista suunnitelmissa. Kaveri on perheetön ja se kysyy aika usein miestä kaveriksi.
Lupaa multa ei tarvi kysyä menoihin, mutta jonkunlainen luonteva asioista sopiminen ja menojen kysely ja suunnitelmissa pysyminen pitää olla.
[/quote]
Meillä on noiden iltamenojen lisäksi miehellä lähes joka viikko työpaikan menoja, joskus parikin kertaa viikossa jonnekkin yhdeksään asti. Ja silloin tällöin työmatkoja ulkomaille. Tunnen oloni vain ihan hylätyksi. Tuntuu että olen kuin joku 50-luvun pikkuvaimo, joka on vain itsestään selvästi kotona odottamassa miestä tärkeistä miehen menoista kotiin.

Olen yrittänyt puhua miehelle tästä, mutta hänen mielestään minun hänen menemisiinsä puuttuminen on juurikin vain kontrollointia. Joo anteeksi vaan mieheni. Ehkä jonakin päivänä en ole täällä yrittämässä kaameaa kontrollointia.

Vierailija
2/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:52"]Ehkä lähtisi, ehkä ei. Minä en ole mieheni äiti, enkä millään tavalla koskaan yritäkään kontrolloida aikuista ihmistä. Oletan, että miehellä itsellään on järkeä asian suhteen. Ja jos ei olisi, niin saisi kyllä tuntea nahoissaan jälkeenpäin. Nimittäin en varmastikaan näyttäisi iloista naamaa, jos äijä ottaisi tavaksi lähteä lauantaisin "kamunsa" kanssa juopottelemaan. Jos mies alkaisi minulta kysellä lupaa, niin sanoisin että teet kuten itse parhaaksi näet ja minä vedän siitä omat johtopäätökseni. N25
[/quote]

Olet tosi looginen... Tai sitten et. :-DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi viikonlopulle jotain muuta suunnitelmaa niin ei lähtisi, ei edes hankkisi krapulaa jos sunnuntaiksi suunnitelmia. Tietenkään, se on aikuinen vastuullnien mies.

Jos taas miehellä on menoja sovittuna kaverin kanssa, hän voi ne perua vaikka viime tinkaan jos vaikka lapsi sairastuu tai lapsenvahti peruu tms perhemenoa ilmaantuu.

Vierailija
4/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä mutta jos talo olisi täynnä lapsia ja hommia ei kukaan lähde meiltä silloin juhlimaan. Joku aivan poikkeuksellinen syy pitäisi olla että toinen voisi yhtäkkiä ajatella vain itseään.

Vierailija
5/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole lapsia eikä akkaa.

Vierailija
6/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"heille juomaan" Kannattaisikohan jättää alkoholi muutamaksi vuodeksi ja miettiä vähän että millaista elämää sitä oikein elää ja minkälaisia ystävät ovat.

Kavereita voi nähdä myös selvinpäin.

Vierailija
7/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:31"]

Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun eräs miehen naimisissa oleva, siis perheellinen mies on jatkuvasti pyytämässä miesystävääni ulos baariin. Olen miehelle sanonut, että en todellakaan tuollaista käytöstä käsitä - miksi täytyy varattujen pyöriä baarissa kuin sinkkuaikoina konsanaan? Siis tämä kaverinsa pyytelee ulos vähintään joka toinen viikko.

[/quote]Jep siis naimisissa olevathan ei saa mennä baariin kun se vaimo/mies on jo löytynyt! C'moon baariin mennään juomaan ja pitämään hauskaa kavereiden kanssa.. Miten sinkkuaika siihen liittyy? toki sieltä sinkkuna löytää helposti myös seuraa jne. ärsyttää ihmiset jotka ajattelee noin. Vai eikö naimisissa oleva mies/nainen saa enää pitää hauskaa kavereiden kanssa?

Muistakin kommenteista päätellen baari on paha paikka jonne ei voi päästää jo naimisissa olevaa miestä. Kertokaa nyt minne sen miehen voi sitten päästää pitämään hauskaa iltaa kavereiden kanssa johon liittyy myös se alkoholin juonti? Teille kotiinko vai miehen kaverin kotiin, vai pitääkö eristäytyä kokonaan kavereista, pian niitä ei enää olekaan ja sitten joku Einstein tulee tekemään tänne ketjun "kun mies on aina kotona" tai "miehellä ei ole kavereita" joo miksiköhän??

Vierailija
8/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitteleekin nää samat alkkisukot. :) Jos ei joka perjantai ja lauantai soittele niin joka toinen ainakin. Miehellä ihan vapaus itse valita, en ole sanonut halaistua sanaakaan asiasta. Tosi harvoin kyllä menee, hän on tuosta raikuli vaiheesta tavallaan kasvanut pois eikä juominen ja baareissa ravailu enää kiinnosta juuri yhtään.  Itse taidan käydä useammin kuin sen kerran vuodessa. 

Vierailija
9/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on absolutisti, joten hän tuskin menisi, mutta jos kyse olisi elokuviin, syömään tai karaokea laulamaan (en keksinyt mitään parempaa) minä oikein työnnän miestä lähtemään. Muuten ukko homehtuu pienoismalliensa ääreen loppuelämäkseen.

Vierailija
10/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tapahtuukin ja mies toki menee jos vain jaksaa ja haluaa. Käymme molemmat kavereiden kanssa ulkona keskimäärin 1-3 kertaa kuukaudessa. Yhteisiä kavereita ei ole hirveästi, mutta mies tulee toisinaan mukaan minun kavereideni bileisiin ja vice versa.

Mutta olemmekin suht nuori, lapseton pariskunta. Tilanne olisi varmasti toinen, jos kuviossa olisi lapsia mukana.

Vierailija
11/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:55"]Onneksi ei ole lapsia eikä akkaa.
[/quote]
Tuossa ajattelutavassa ei ole mitään vikaa. Pitäisi vain ymmärtää ettei hanki perhettä jos tuntuu tuolta. Jotenkin vaikuttaa että monelle miehelle tulee siinä neljänkympinkorvilla mieleen että "ei sittenkään". Se ei ole ihan mutkatonta enää sitten peruuttaa aikaa takaisin päin.

Vierailija
12/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi jos olisi jo muita suunnitelmia.

Jos ei ole mitään muuta jo valmiiksi sovittua niin mies ehkä lähtisi jos olisi sellainen fiilis.

Mutta mies kysyisi kuitenkin ensin minulta sopiikos jos hän lähtee baariin.

Minäkin kysyn aina mieheltäni että sopiikos jos kähden tyttöjen kanssa syömään ym vai onko jotain muuta. Otamme siis molemmat toisemme huomioon omia suunnitelmia tehdessä.

Vierailija
13/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 32, mies 33, lapset 5v ja 1v. Molemmat töissä; minä arkipäivät virastoaikaa ja mies jatkuvassa kolmivuorossa.

Meillä varmaan luultaisiin, että on soitettu väärään numeroon. Jos siis sattuisi sellainen tuuri vielä, että mies ei olisi viikonloppuna töissä.

Ei tuollaisia kavereita ole ollut enää vuosikausiin ja kaikki iltamenot sovitaan hyvissä ajoin etukäteen koko perhe huomioiden, on se sitten minä tai mies, joka lähtee, koska yhdessä ei onnistu lähteä kun ei ole lapsille perään katsojaa ja ollaan yhteiset juoksut juostu jo aikanaan. Nykyään vain kaverien häitä jne. Normi lapsiperhe-käytäntöä siis ja eipä noita lapsettomia enää monia lähipiirissä edes ole, joille juhliminen olisi useasti toistuvaa.

Vierailija
14/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole sellaisia kavereita (kun ei ole kavereita ollenkaan) ja jos olisi, niin ei varmaan lähtisi. Ei juo alkoholia. Jos olisi sellaisia kavereita ja joisi, niin kyllä saisi mennä. Olisi vaan ihanaa, kun se kävisi edes joskus jossain!

Vierailija
15/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri soitteleekin jatkuvasti ja pyytää mukaan ryyppäämään. Mies kysyy onko muuta mielessä jne eikä lähde jos on muuta. Monesti vielä kysyy haluanko itse lähteä mukaan vaikka tietää että harvemmin menen.

Ihan ok järjestely meillä, eikä sitten hierrä jatkossa kun kuitenkik kysyy ensin vaikkei varsinaista "lupaa" pyydäkään. Enemmän sellanen toisen huomioimis juttu

Vierailija
16/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti tyttöjen/poikien illoista sovitaan etukäteen. Joskus mies lähtee ex tempore, jos joku kaveri soittaa. Se on minulle ihan ok, jos ei sotke muuten viikonlopun suunnitelmia.

Vierailija
17/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:38"]

Meillä myös! Miehen kaveri, yli NELIKYMPPINEN JA PERHEELLINEN, soittelee usein viikonloppuisin ja pyytää kaveriksi juomaan.Eikö se k---pää tajua, että miehelläni on PERHE: VAIMO JA LAPSET jotka myös odottaa, että voisi olla perheen kesken???

Että on inhottava tyyppi! Välillä mies lähtee jos on jo ottanut muutaman liikaa... Jos on selvänä, ei lähde.

[/quote]

Koska sä tajuat että miehellä on KAVEREITA. Perhettä joutuu kestämään koko pitkän viikon joka päivä.
[/quote]
Koko pitkän viikon? Onko tämä joku työttömien heitto? Meillä ainakin mies töissä arkipäivät ja työmatkat siihen päälle, että kotona, etenkin koko perheen kanssa, vietettyä aikaa tulee päivää kohti noin kolme tuntia. Siitä vielä treeniaika pois. Viikonloput yleensä perheen kanssa ellei muuta ole sovittu ja taas myös treeniaika pois.

Ja ukossa on jotain vikaa, jos ei oma jälkikasvu kiinnosta sen vertaa, että vapaalla viettäisi aikaa näiden kanssa.

Vierailija
18/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin päin, että mies ei välttämättä edes vastaa kaverilleen jos hän soittaa lauantai-iltana. Sanoo vain että taas se on humalassa ja haluaa juomaseuraa, ei hän jaksa. Soittaa sitten takaisin viikolla.

Vierailija
19/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtis, ei se multa kysyis, alkoholisti kun on!

Vierailija
20/57 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun eräs miehen naimisissa oleva, siis perheellinen mies on jatkuvasti pyytämässä miesystävääni ulos baariin. Olen miehelle sanonut, että en todellakaan tuollaista käytöstä käsitä - miksi täytyy varattujen pyöriä baarissa kuin sinkkuaikoina konsanaan? Siis tämä kaverinsa pyytelee ulos vähintään joka toinen viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi