Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksihän yks mies välillä estää minut facessa ja välillä taas ei..

Vierailija
05.10.2015 |

Eli välillä pääsen katsomaan hänen profiiliaan ja välillä taas en. Miksi? Kai se ainakin merkki on siitä, ettei halua mun olevan häneen yhteydessä. Mutta miten se välillä voi muuttua..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ihmetellyt miten jotkut edes huomaa, kuinka usein joku tyyppi on estänyt ja jättänyt estämättä. Stalkkaaminen taitaa tällöin olla erittäin tiivistä. Toki itse huomaisin, jos joku kaveri, jonka kanssa olen koko ajan tekemisissä laittaisikin yhtäkkiä eston (ja todellakin ihmettelisin), mutta kun yleensä puhutaan vain jostain miehestä tai eksästä tms.. Aika usein sitä profiilia pitää tarkkailla että tuollaisen huomaa. Kannattaisiko silloin vähän miettiä onko pakkomielteinen.

Vierailija
2/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän tarkkailee sinun juttuja, ja ei ole ollenkaan samaa mieltä kanssasi, ja siksi estää sinun pääsyn hänen profiiliinsa? Helposti näin käy, jos on ottanut suuntaan tai toiseen kantaa mamu'keskustelussa'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tulis mieleen ettei halua sun silloin laittavan viestiä, syytä asiaan voi olla monia, mutta yleensähän se on se ilmeisin..

Ja miksi ihmeessä ekan eston jälkeen, vielä yrität tsekata profiilia?

En minä vaan jaksais katsella onkohan joku tyyppi poistanut eston vai ei.
Tosin en kyllä olekaan saanut estoa, vaan antanut parille tyypille jotka laittoivat epämääräisiä viestejä keskellä yötä..

Vierailija
4/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mä kattelen miten jatkossa menee. Mutta tässä on paljon asioita takana, mutta käytös silti erikoista.

Siis huomaahan sen, kun menee katsomaan toisen profiilia eikä sitä enää löydäkään. Sitten taas yhtäkkiä se taas onkin löydettävissä, ei tässä sen kummempaa stalkkaamista tarvita.

Vierailija
5/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakautunut persoonallisuus. Toinen puoli on ihastunut sinuun, toinen vihaa.

Vierailija
6/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos estät jonkun facessa, meneekö se niin, että hän ei näe sinun tietoja mutta sinä näet hänet?

Vierailija
7/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt varma että estää vain sut facessa?

Vierailija
8/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:38"]

[/quote]

En tietenkään ole varma, ei kai sitä voi tietää mistään?

Vierailija
9/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:38"]

[/quote]

En tietenkään ole varma, ei kai sitä voi tietää mistään?

[/quote]

No siitähän sä tiedät jos jonkun toisen profiililla pääset näkemään hänet. Mulla on kavereita jotka tekevät "katoamistemppuja" vähän väliä facessa. Luultavasti haluavat rauhassa siivota profiiliaan tai muusta syystä (työkuviot?) halua mitään presenssiä facessa. Tai ehkä heillä on joku projekti menossa ja yrittävät poistaa häiriötekijöitä elämästään.

Vierailija
10/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis millä tavslla se haittaa jos laittaa yöllä facessa viestiä? Mä kirjoita yhdelle kaverille aina yöllä. Ei ole koskaan valittanut!? Kun senhän voi lukea vasta sitten kun itse haluaa eli vasta aamulla tai vaikka vasta viikon päästä.

Vierailija
11/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:23"]jos estät jonkun facessa, meneekö se niin, että hän ei näe sinun tietoja mutta sinä näet hänet?
[/quote]

Ei näe itsekään.

Vierailija
12/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:23"]jos estät jonkun facessa, meneekö se niin, että hän ei näe sinun tietoja mutta sinä näet hänet? [/quote] Ei näe itsekään.

[/quote]

Eli jos sekään ei näe minun juttuja, voisiko se poistaa eston sitten vain sen takia, että käy katsomassa mun profiilin? Ja sen jälkeen taas laittaa eston päälle, etten ota yhteyttä tai ettei itse ottaisi yhteyttä

Vierailija
13/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa peittää sulta joidenkin asioiden näkymisen. Tai pelkää, että ryhdyt esim. viikonloppuisin kännispäiten juttelemaan siellä.

Vierailija
14/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hälle tilaa ja vältä stalkkaamista.

Vierailija
15/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuuko parisuhdestatuksen mukaan?! 

Vierailija
16/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitä mistään näe, jos käy vähän profiilia katsomassa välillä ja ihastelee kuvia? :)

Vierailija
17/17 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaihdu statuksen mukaan, sinkku se on, minä en kyllä ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi